E-kaubanduse UX konverents 2024

E-kaubanduse UX konverents 2024

Toimumiskoht:

Radisson Blu Hotel Olümpia

E-kaubanduse UX konverentsi ja konkursi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada. 

Kasutajasõbralikuma e-poe konkursi žürii liikmed vaatavad läbi ca 35 Eesti e-poodi ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks muuta/parandada ja mida on ka teistel õppida.

Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.

Miks tulla konverentsile:

  • Kuuled Eesti juhtivate teenusedisaini ekspertide soovitusi selle kohta, kuidas parandada oma e-poe klienditeekonda.
  • Saad nõuandeid, kuidas AI abil e-poe klienditeenindust parandada.
  • Õpid edukate Baltikumi e-poodide kogemustest.
  • Saad teada, millised on parima kasutajakogemusega Eesti e-poed.
  • Kuuled ekspertide kriitikat ja soovitusi Eesti e-poodide fotode, tekstide, klienditoe ja kasutajamugavuse kohta.

Programm

09:30 – 10:00

Hommikukohv

10:00 – 10:35

Kuidas AI aitab e-poe kasutajakogemust parandada?

Arnis Jēkabsons Läti Element Digitali juht

Arnis Jēkabsons on legendaare Läti digiturundaja, kes on Läti turundusmaastikul aktiivne olnud 2010. aastast. Täna on Arnis Element Digitali juht ja on Lätis AI- teemal üks juhtivaid eksperte.

10:35 – 11:10

Vestlusring: teenusedisain e-kaubanduses

Markko Karu Tabasco strateegilise disainiüksuse juht

Kaarel Mikkin Brand Manuali teenusedisainer ja brändistrateeg

Jana Kukk Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TalTech õppejõud

Helina Sildvee KPMG Baltics teenusedisainer

Eesti juhtivad teenusedisainerid jagavad oma isiklikke kogemusi Eesti e-poodidega ja annavad nõu, mida oleks (lihtsalt ja kiiresti) võimalik parandada.

11:09 – 14:00

KONKURSITÖÖDE ARUTELU.

Konkursi zürii liikmed analüüsivad e-poode erinevate kriteeriumide lõikes ja annavad oma soovitusi, mida saaks paremini teha.

11:10 – 11:40

Tootepildid ja tootekirjeldused

Madis Kerna Amazoni müüja, Erismet OÜ juht

  • Üldised soovitused
  • Kriitika

 

Madis Kerna on pea 10 aastat müünud Amazonis ning kiiresti muutvad Amazoni maailams peab olema alati kõigeks valmis. Enda ettekandes jagab ta üldisi soovitusi, mida tasub Eesti e-poodidel õppida Amazonist ning analüüsib ka Eesti e-poodide tootepilte ja tootetekste. 

11:40 – 12:10

E-poodide kasutajakogemus: maailma trendid ja Eesti kogemus

Darja Prants Teenuse ja kasutajakogemuse disainer, koolitaja, tiimijuht Trinidad Wiseman

12:10 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:30

Kättetoimetamine ja tagastused

Andre Veskimeister Parcellockercentrali juht

  • Üldised soovitused
  • Kriitika
  • Pakiautomaatide globaalsete trendide ülevaade

13:30 – 14:00

Klienditeenindus: Kanalid (chat, email, telefon, jm), teeninduse kvaliteet ja kiirus

Mari Arnover Kliendiuuringud.ee ekspert

  • Üldised soovitused
  • Kriitika

 

14:00 – 14:30

Milliseid makselahendusi klient aastal 2024 eelistab?

Indrek Kaljumäe LHV maksete kogumise tootejuht

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

Case study: Plukttea.com (Läti)

Māra Lieplapa Plūkt SIA asutaja

PLŪKT tuleb väikesest Põhja-Läti Prauliena vallast, misa asub metsade ja aasade keskel. Asutajad usuvad, et väikesest maakohast võib teha globaalset äri - täna müüakse nende orgaanilist teed 22 riigis üle maailma.

Tegemist on Baltic E-commerce Awards 2023 kasutajasõbralik Läti e-pood võitja

15:30 – 16:00

Vestlusring: E-kaubanduse UX trendid 2024 Eestis

Kethy Bonder Roadly juht

Toomas R. Raist Rahva Raamatu e-äri arendusjuht

Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht

  • Kuidas kliendikäitumisele tuginedes e-poe kasutajamugavust parandada?
  • Kuidas tagada see, et muudatusi ja parandusi saaks kiiresti ellu viia?
  • Kuidas on kliendikäitumine viimastel aastatel muutunud ja millised on tulevikutrendid?

16:00 – 16:30

E-kaubanduse UX konkursi võitjate autasustamine

16:30

Lõpp

E-kaubanduse UX konverents 2024

Toimumiskoht:

Radisson Blu Hotel Olümpia

E-kaubanduse UX konverentsi ja konkursi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada. 

Kasutajasõbralikuma e-poe konkursi žürii liikmed vaatavad läbi ca 35 Eesti e-poodi ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks muuta/parandada ja mida on ka teistel õppida.

Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.

Miks tulla konverentsile:

  • Kuuled Eesti juhtivate teenusedisaini ekspertide soovitusi selle kohta, kuidas parandada oma e-poe klienditeekonda.
  • Saad nõuandeid, kuidas AI abil e-poe klienditeenindust parandada.
  • Õpid edukate Baltikumi e-poodide kogemustest.
  • Saad teada, millised on parima kasutajakogemusega Eesti e-poed.
  • Kuuled ekspertide kriitikat ja soovitusi Eesti e-poodide fotode, tekstide, klienditoe ja kasutajamugavuse kohta.

Programm

09:30 – 10:00

Hommikukohv

10:00 – 10:35

Kuidas AI aitab e-poe kasutajakogemust parandada?

Arnis Jēkabsons Läti Element Digitali juht

Arnis Jēkabsons on legendaare Läti digiturundaja, kes on Läti turundusmaastikul aktiivne olnud 2010. aastast. Täna on Arnis Element Digitali juht ja on Lätis AI- teemal üks juhtivaid eksperte.

10:35 – 11:10

Vestlusring: teenusedisain e-kaubanduses

Markko Karu Tabasco strateegilise disainiüksuse juht

Kaarel Mikkin Brand Manuali teenusedisainer ja brändistrateeg

Jana Kukk Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TalTech õppejõud

Helina Sildvee KPMG Baltics teenusedisainer

Eesti juhtivad teenusedisainerid jagavad oma isiklikke kogemusi Eesti e-poodidega ja annavad nõu, mida oleks (lihtsalt ja kiiresti) võimalik parandada.

11:09 – 14:00

KONKURSITÖÖDE ARUTELU.

Konkursi zürii liikmed analüüsivad e-poode erinevate kriteeriumide lõikes ja annavad oma soovitusi, mida saaks paremini teha.

11:10 – 11:40

Tootepildid ja tootekirjeldused

Madis Kerna Amazoni müüja, Erismet OÜ juht

  • Üldised soovitused
  • Kriitika

 

Madis Kerna on pea 10 aastat müünud Amazonis ning kiiresti muutvad Amazoni maailams peab olema alati kõigeks valmis. Enda ettekandes jagab ta üldisi soovitusi, mida tasub Eesti e-poodidel õppida Amazonist ning analüüsib ka Eesti e-poodide tootepilte ja tootetekste. 

11:40 – 12:10

E-poodide kasutajakogemus: maailma trendid ja Eesti kogemus

Darja Prants Teenuse ja kasutajakogemuse disainer, koolitaja, tiimijuht Trinidad Wiseman

12:10 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:30

Kättetoimetamine ja tagastused

Andre Veskimeister Parcellockercentrali juht

  • Üldised soovitused
  • Kriitika
  • Pakiautomaatide globaalsete trendide ülevaade

13:30 – 14:00

Klienditeenindus: Kanalid (chat, email, telefon, jm), teeninduse kvaliteet ja kiirus

Mari Arnover Kliendiuuringud.ee ekspert

  • Üldised soovitused
  • Kriitika

 

14:00 – 14:30

Milliseid makselahendusi klient aastal 2024 eelistab?

Indrek Kaljumäe LHV maksete kogumise tootejuht

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

Case study: Plukttea.com (Läti)

Māra Lieplapa Plūkt SIA asutaja

PLŪKT tuleb väikesest Põhja-Läti Prauliena vallast, misa asub metsade ja aasade keskel. Asutajad usuvad, et väikesest maakohast võib teha globaalset äri - täna müüakse nende orgaanilist teed 22 riigis üle maailma.

Tegemist on Baltic E-commerce Awards 2023 kasutajasõbralik Läti e-pood võitja

15:30 – 16:00

Vestlusring: E-kaubanduse UX trendid 2024 Eestis

Kethy Bonder Roadly juht

Toomas R. Raist Rahva Raamatu e-äri arendusjuht

Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht

  • Kuidas kliendikäitumisele tuginedes e-poe kasutajamugavust parandada?
  • Kuidas tagada see, et muudatusi ja parandusi saaks kiiresti ellu viia?
  • Kuidas on kliendikäitumine viimastel aastatel muutunud ja millised on tulevikutrendid?

16:00 – 16:30

E-kaubanduse UX konkursi võitjate autasustamine

16:30

Lõpp

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinn, Liivalaia 33
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]