Konverentsid

CRM-tarkvara seminar hankijatele ja loojatele

Kuidas kliendiandmeid tulemuslikult ja uue seaduse järgi kasutada?

22.11.2016

Original Sokos Hotel Viru Konverentsikeskus

Mis on CRMi roll ettevõtte käibekasvu suurendamisel ja mida veel on vaja, et käivet tõhusalt kasvatada? Milline on analüütilise CRM roll – mitte kasutaja ei pea mõtlema, mida on vaja analüüsida vaid süsteem analüüsib ja ütleb kasutajale, mida tegema peab. Kellele usaldada oma andmed? Milliseid muudatusi toob kaasa EL uus andmekaitseseadus?

Erinevad kogemuslood kliendiandmete haldamise lahenduste rakendamisest aitavad seminaril osalejal leida sobivaimat lahendust oma ettevõtte jaoks ja annavad arendajatele ideid oma lahenduste täiustamiseks.

Arutlusring keskendub tuleviku võimalustele ja eksperdid otsivad vastust küsimusele, et kuidas kliendihaldus arvutist kätte saada?

Seminari modereerib müügikasvu coach Indrek Saul

Sihtgrupp on ettevõtete juhid, IT-juhid, lahenduste arendajad, arendusjuhid, turundusjuhid, müügijuhid, teenindusjuhid jt.

Miks osaleda?
Otsustaja saab infot organisatsiooni jaoks parima lahenduse valimiseks, olemasoleva täiendamiseks ja infot tulevikuväljavaadete kohta.
Rakendaja saab kasulikke nõuandeid tulemusliku käivitamise ja kasutamise koha.
Arendaja saab ideid olemasoleva lahenduse täiustamiseks ja uute kavandamiseks. 

Seminarile registreerumiseks kõige soodsam hind on kuni 7. novembrini 199 eurot (km-ga 238,80 eurot). Korraga kahe ja enama osaleja registreerimisel ühest maksjaettevõttest kehtib allahindlus 5%.

I soodushind  199 eurot (km-ga 238,80) 24.10.2016 – 07.11.2016
II soodushind, 245 eurot (km-ga 294) 08.11.2016 – 14.11.2016
Osalemistasu täishind on 295 eurot (km-ga 354).

Lisainfo: Aali Lilleorg, aali@ituudised.ee, tel 50 53172

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõttetel palume võtta ühendust  reklaamimüügi projektijuhi Eliise  Nikopensiusega (eliise.nikopensius@aripaev.ee või tel 55 31 442).

ESINEJAD

Indrek Saul

Müügikasvu coach

Indrek Saul

Müügikasvu coach

22.11.2016
10:00 - 10:30
16:00 - 16:40

Anti Kuiv

Müügiorganisatsiooni F9 Distribution Baltikumi juht

Anti Kuiv

Müügiorganisatsiooni F9 Distribution Baltikumi juht

22.11.2016
10:30 - 11:00
16:00 - 16:40

Sirli-Kristi Käpa

KPMG Eesti vanemjurist

Sirli-Kristi Käpa

KPMG Eesti vanemjurist

22.11.2016
11:00 - 12:00

Teet Raidma

KPMG Eesti IT nõustamisteenuste juht

Teet Raidma

KPMG Eesti IT nõustamisteenuste juht

22.11.2016
11:00 - 12:00

Allan Selirand

IDkliendikaart juht

Allan Selirand

IDkliendikaart juht

22.11.2016
11:00 - 12:00

Andres Kukke

Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant

Andres Kukke

Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant

22.11.2016
13:00 - 13:30

Viljar Vaht

MAX 123 müügidirektor

Viljar Vaht

MAX 123 müügidirektor

22.11.2016
13:30 - 13:50

Margus Simson

Ziraff OÜ juhatuse liige, e-teenuste ekspert

Margus Simson

Ziraff OÜ juhatuse liige, e-teenuste ekspert

22.11.2016
14:30 - 14:50
16:00 - 16:40

Mart Mägi

Aon Baltic Eesti filiaali juhataja

Mart Mägi

Aon Baltic Eesti filiaali juhataja

22.11.2016
14:50 - 15:10
16:00 - 16:40

Priit Puskar

Rahmqvist OÜ tegevjuht

Priit Puskar

Rahmqvist OÜ tegevjuht

22.11.2016
14:10 - 14:30

Lauri Ilison

NORTALi juhtiv andmeteadur

Lauri Ilison

NORTALi juhtiv andmeteadur

22.11.2016
15:30 - 16:00
16:00 - 16:40

Kristjan Ploompuu

Uus Maa äripindade osakonna juht

Kristjan Ploompuu

Uus Maa äripindade osakonna juht

22.11.2016
13:50 - 14:10
PROGRAMM

09:15 -09:50

09:15 -09:50

Hommikukohv ja värske Äripäev

09:50 -10:00

09:50 -10:00

Avasõnad. Moderaator Indrek Saul

10:00 -10:30

10:00 -10:30

Mis on CRMi roll ettevõtte käibekasvu suurendamisel ja mida veel on vaja, et käivet tõhusalt kasvatada?

Indrek Saul

10:30 -11:00

10:30 -11:00

Kuidas CRM lahendus aitab inimesest paremini kliente hallata ja müügiedu kasvatada?

Anti Kuiv

11:00 -12:00

11:00 -12:00

Kellele usaldada oma andmed? Milliseid muudatusi toob kaasa EL uus andmekaitseseadus?

Sirli-Kristi Käpa

Teet Raidma

Allan Selirand

12:00 -13:00

12:00 -13:00

LÕUNA

13:00 -13:30

13:00 -13:30

Analüütiline CRM - klientide kontaktide salvestamisest edasi CRM võtmetegevuste ja -tulemuste saavutamiseni

Andres Kukke

13:30 -13:50

13:30 -13:50

Kogemuslugu: CRM on küll hea tööriist, kuid hea kliendisuhte loomiseks sellest üksi ei piisa.

Viljar Vaht

13:50 -14:10

13:50 -14:10

Kogemuslugu hea müügitoru rakendamisest ettevõttes Uus Maa näitel

Kristjan Ploompuu

14:10 -14:30

14:10 -14:30

Kogemuslugu kliendisuhte haldamise lahenduse tulemuslikust kasutamisest otsemüügi ettevõttes Rahmqvist

Priit Puskar

14:30 -14:50

14:30 -14:50

Rätsepatöö tellimine praktikas: kuidas CRMid ja iseteenindused järjest enam üheks sulanduvad?

Margus Simson

14:50 -15:10

14:50 -15:10

Jaemüügilahenduse ja korporatiivmüügi lahenduse rakendamisest organisatsioonis – mis on suurimad väljakutsed?

Mart Mägi

15:10 -15:30

15:10 -15:30

Energiapaus

15:30 -16:00

15:30 -16:00

Igas ettevõttes on olemas suur hulk andmeid. Kuidas need müügieduks muuta?

Lauri Ilison

16:00 -16:40

16:00 -16:40

Arutlusring: Kuidas kliendihaldus arvutist kätte saada?

Indrek Saul

Anti Kuiv

Margus Simson

Mart Mägi

Lauri Ilison

TOETAJAD