Turundus

E-kaubanduse turunduse meistriklass

Kuidas luua edukat e-äri turundus- ja müügistrateegiat?

24. aprill 2019

Kestus: 1 päev

2017. aastal ostles 1.66 miljardit inimest veebipoodides ning veebikauplemise turumahu osas oodatakse pea kahekordistumist 2021. aastaks – tänaselt 2.3 triljonilt 4.48 triljonile USA dollarile. Ka eestlaste seas on veebikaubandus kiirelt tõusmas – Eurostati andmetel ostis üle poolte eestlastest viimase aasta jooksul mingeid teenuseid või tooteid digikanalite kaudu.

E-kaubandus pakub seega olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Kuigi konkurents on kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada. Käesolev koolitus on üles ehitatud eesmärgiga anda oskused e-äri või e-poe turunduse ja müügitegevuse planeerimiseks, haldamiseks ja arendamiseks ning välja tuua riskid, mida vältida.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda baasteadmised e-turundusest, jagada praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesandeid, mis aitaksid osalejatel oma ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduses ja veebimüügile toetuvates ettevõtetes või mõtlevad veebimüügi alustamisele.

Koolituse tulemusena osaleja

  • Oskab luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • Teab, kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • Teab, kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • Oskab konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • Teab, milliseid tulemusmõõdikuid oma turundustegevustes kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest. Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad tööriistad. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida. Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui ettevõttel ei ole Google Analytics’i kontot, siis toimub harjutamine demokonto abil, mille saab iga osaleja enne koolitust alla laadida.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, individuaalsete harjutuste ja grupitööde käigusTunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 8 akadeemilist tundi

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 15 inimest.

Sellel koolitusel on osalenud:

Medicum Tervishoiuteenused AS, Pharma Holding OÜ, Siidrikoda OÜ, Floorin AS, Garments Trade OÜ, Kaupmees & KO AS, Ksenukai Digital OÜ, Loodusravi Kliinik OÜ, Lääne-Viru Rakenduskõrgkool, Nordfox Trade OÜ, Selver AS, Tallink Duty Free AS, Tulekuma OÜ.

KOOLITAJA

Taavi Raidma

Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni. Tema erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad. Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA's ning omab magistrikraadi London School of Economics'ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.
AJAKAVA

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1. Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Konkurentide luure läbi avalike kanalite

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.

Vaata ka neid