Turundus

Google Adsis reklaamimine algajale

Kuidas reklaamid Google’is tõhusalt käima saada?

12. november 2019

Kestus: 1 päev

Äripäeva Akadeemia (Vana-Lõuna 39/1, Tallinn)

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.

Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.

Koolitusele on oodatud 
Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
  • teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
  • oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas; 
  • teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).

Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google Ads Fundamentals eksami sooritamiseks. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.

 

Koolitus toimub, kui osalejaid on grupis vähemalt 6.

Loe ka koolitusest artikleid: 
"Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks"
"Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?"

Osaleja tagasiside:

Evelin Mitt

Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adwordsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adwordsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adwordsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adwordsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adwordsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!

KOOLITAJA

Karl Pae

Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
AJAKAVA

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

Märksõnade valik ja reklaamide loomine

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

Põhjalike kampaaniate tegemine

REGISTREERIMINE
Google Adsis reklaamimine algajale
Hind:
399 €
478,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
667 0439 | akadeemia@aripaev.ee

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.