Turundus ja müük

Google AdWordsis reklaamimine edasijõudnule

Kuidas Google AdWordsis reklaamides tõhusalt tulemusi optimeerida?

31. May 2018

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.

Reklaamimiseks vajaliku AdWordsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.

Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

„Google AdWords edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus, mis annab teadmised ja oskused AdWordsis esimesi samme tegevatele kasutajatele. Loe programmist lähemalt SIIN.

Koolitusele on oodatud
Google AdWordsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt AdWordsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

Koolituse eesmärk on paremini töötavad AdWordsi kampaaniad, mis säästavad või teenivad rohkem raha ja efektiivsemad protsessid, et regulaarselt tulemusi parandada ning raporteerimist kiirendada.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab nippe, kuidas kampaaniate loomisel ja haldamisel aega kokku hoida;
  • saab uusi ideid, kuidas juba olemasolevat kampaaniat optimeerida – isegi kui tundus, et enam midagi teha pole võimalik;
  • teab põhilisi aspekte AdWordsi igapäevasest kontode haldamisest;
  • oskab kasutada erinevaid tööriistu, mida kontode haldamise kiirendamiseks kasutada ning mis aitavad paremini ja kiiremini tulemusi klientidele või meeskonna liikmetele raporteerida.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google AdWordsi kasutamisega tekkinud.

Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

PERFORMER

Karl Pae

Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.
SCHEDULE

09:45 -10:00

09:45 -10:00

kogunemine

10:00 -11:30

10:00 -11:30

Põhitõdede ülekordamine ning kampaaniate optimeerimine

11:30 -11:45

11:30 -11:45

Kohvipaus

11:45 -13:15

11:45 -13:15

Kampaaniate optimeerimine jätkub

13:15 -14:00

13:15 -14:00

Lõuna

14:00 -15:30

14:00 -15:30

Erinevad tööriistad ning raporteerimine

15:30 -15:45

15:30 -15:45

Kohvipaus

15:45 -17:00

15:45 -17:00

Vähem teada AdWordsi võimalused ning AdWords Editori nipid

Additional info
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või kulli.duubas@aripaev.ee.