HRxTech

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel

HRxTech

HRxTech on kord aastas toimuv suur personalijuhtimist ja tehnoloogiat ühendav konverents, kus saavad kokku strateegiliselt ja proaktiivselt mõtlevad personalijuhid ja tehnoloogiamaailma eksperdid.

HRxTech konverentsil analüüsitakse personalitööks mõeldud tarkvarasid, jagatakse parimaid nippe, kuidas tarkvarasid maksimaalselt ära kasutada, ja tehakse demosid.

Konverentsile on oodatud osalema personalijuhid ja -spetsialistid, värbamisjuhid, väikeettevõtete juhid ja kõik teised, kes kaaluvad, kas ja millist personalitarkvara kasutusele võtta, ning soovivad kuulda parimaid praktikaid.

Miks osaleda?

  • Tehnoloogia kasutamine lihtsustab oluliselt personalitöötajate elu ning võimaldab keskenduda olulistele asjadele. Nagu ütles üks Eesti personalijuht: „Kes ei digitaliseeri, see ei tööta efektiivselt.“
  • Konverentsil esinevad oma ala spetsialistid, kes on pikalt ja põhjalikult analüüsinud, millist tarkvara tuleks enda ettevõttes kasutada.
  • Sageli on ettevõtte juhi jaoks suur probleem ja kuluallikas personalijuhtide soovitud rakendused, mida soovitakse osta ja kasutama hakata. Konverentsil anname selged juhised, kuidas oma ettevõtte juhile maha müüa tarkvara kasutamise vajalikkus.
  • Räägime sellest, kuidas võtta maksimumi kas või Excelist.
  • Saame praktilise kogemuse mängustumisest ja mängustumist kasutavad ettevõtted jagavad oma kogemust.
  • Kõiki ettekandeid on võimalik hiljem 30 päeva jooksul järele vaadata.

 

Programm on kokku pandud koostöös Palmi Lindjärve, Kairi Brandi, Renita Käsperi, Marge Litvinova, Helo Tamme, Kai Milleri, Helen Rootsi, Estel Pukki, Aleksander Daniel Matikaineni, Egle Saska ja Helen Pärliga.

Programm

08:45 – 09:15

Registreerimine ja hommikukohv

09:15 – 09:20

Päevajuhi avasõnad

Jüri Saarma Group Head of HR @Skeleton Technologies

09:20 – 09:50

Eeskuju lugu: Mida oodata personalitarkvaralt?

Palmi Lindjärv Brink’s personalidirekor

Palmi Lindjärv on teinud suure töö, et analüüsida väga paljusid personalitarkvarasid – ikka selleks, et leida enda ettevõttele sobiv. Palmi tutvustab oma ettekandes tehtud analüüsi ja räägib, mida üldse personalitarkvaralt oodata.

09:50 – 10:50

Kuidas valida ettevõtte vajadustele sobivat värbamistarkvara

Renita Käsper Testlio globaalne värbamisjuht

 

10:50 – 11:20

Mis toimub värbamistarkvara uste taga?

Marie Evart RecruitLab kaasasutaja ja Community Manager

Marie on värbamistarkvara startupi RecruitLab kaasasutaja ja Community Manager. Oma ettekandes avab ta lähemalt RecruitLabi lugu. Miks otsustati luua uus värbamistarkvara, kui turul on juba tuhandeid tööriistu? Kuidas toimub uute funktsionaalsuste väljatöötamine? Kuidas kaasatakse värbajaid arendusprotsessi? Milline on üks kaasaegne värbamistarkvara? Kuidas peaks värbamistarkvara värbajaid toetama? Kas eri riikide värbajatel on värbamistarkvarale teistsugused ootused? Ja millised värbajate kogemused rõõmustavad RecruitLabi tiimi kõige rohkem?

11:20 – 11:50

Kuidas tarkvarade liidestamise abil luua personaliprotsessides ühtne töövoog: 3 Persona kliendi näited

Sirli Vaher Persona ärikonsultant

Kristel Luik Personalispetsialist, Radisson Blu Hotel Olümpia ja Park Inn by Radisson Central Tallinn

Sven Ahtama AS Saku Metall, IT juht

Eva Laanemaa Digitoodete arendusjuht, Magnum AS

11:50 – 12:20

10 Exceli nippi, millest Sul ei pruukinud üldse aimu olla ja mis aitavad oluliselt aega kokku hoida

Kristjan Sakk Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja

Toon ettekandes välja 10 sellist ideed ja lahendust, millest Sul ei pruukinud Exceli kasutamisel aimu olla ja mis tõstavad oluliselt tööefektiivsust ning aitavad erinevaid tabelitega seotud probleeme lahendada. Lisaks toon välja mõned huvitavamad tasuta Exceli Add ins ehk lisad, mille kasutamisega saad muuta tabeleid kasutajasõbralikumaks ja dünaamilisemaks. Ettekanne koos praktiliste näidetega.

12:20 – 13:20

Lõunapaus

13:20 – 14:00

Autonoomne töölepingute läbirääkimine

Kristjan Korjus Pactum AI kaasasutaja ja tehnoloogiajuht

Pactum AI teeb autonoomseid läbirääkimisi. Seni on meie kliendid olnud maailma suurimad ettevõtted nagu Walmart ja Maersk ning me räägime nende eest autonoomselt läbi korduvaid lepinguid nende kümnete tuhandete tarnijate ja äripartneritega. Viimasel ajal oleme katsetanud ka töölepingute läbirääkimist. Antud ettekandes kirjeldan kõige pealt seniseid tulemusi ning siis arutame koos antud uue suuna võimalikkusest.

14:00 – 14:30

Töötajate rahulolu tähtsus ja selle mõõtmine

Kairi Brand HR Partner, Admiral Markets AS

Kairi on personalijuhtimise valdkonnas töötanud juba üle 10 aasta ja selle aja jooksul puutunud kokku erinevate personalijuhtimist toetavate tarkvaradega. Kairi räägib oma kogemusest, miks on oluline koguda alates värbamisest ja valikust kuni off-boarding'uni välja töötajate hinnanguid ja hinnata nende rahulolu HR-protsessidele. Kuidas neid erinevaid töötaja elukaares leiduvaid tegevusi automatiseerida selleks, et tulevikus oleks kergem otsuseid langetada ja hoida kokku aega.

14:30 – 15:00

Kuidas luua muudatusteks valmis meeskond HR-valdkonna digiteerimise näitel

Helena Laus Apranga Eesti personalijuht

Isegi kui inimesed ütlevad, et tahavad uusi väljakutseid ning on kiired kohanejad, on siiski muudatustega kohanemist vaja harjutada. Sageli kohaneme kiiremini asjadega mis haakuvad meie hobidega kui tööga. Organisatsioonid on üha enam leidmas viise personalivaldkonna digiteerimise. Kindlasti on neid inimesi, kes võtavad sellised muudatused avasüli vastu, kuid on päris palju neid, kelle jaoks on uute tehnoloogiatega kohanemine keerukam kuna tööharjumused on täiesti teised. Kuidas kaasata erineva generatsiooni inimesi uuendustega kaasa tulema? Milliste emotsioonide ja argumentidega tuleb silmitsi seista ja kuidas leida sobiv kohanemine kõigi jaoks. Jagan värskeid kogemusi ja väljakutseid personalitarkvara juurutamisest.

15:00 – 15:20

Töökorralduse trendid ja neid toetav tehnoloogia

Aleksandra Sõsun PARiM Limited Eesti filiaali turundusjuht

Tänapäeva muutuvas töökorralduses on lisaks tööjõupuudusele teatud valdkondades aina rohkem esile tõusmas ka olemasoleva inimressurssi mugav ja läbipaistev juhtimine. Eri trendid on saanud pandeemia ajal hoogu juurde, näiteks paindliku tööaja võimalus, töö- ja eraelu tasakaalu vajadus, töönädala lühendamine või lausa töökoormuse vähenemine. Kuigi põhjused on erinevad, on vajadused ja lahendused tööandja seisukohalt sarnased. Muutuvates oludes tuleb tagada klientide hea teenindus, teenuste kättesaadavus või tootmise jätkumine. 

Iga valdkond seisab silmitsi oma väljakutsega, olgu see paindlik kaugtöö IT-firmas või pandeemiast tingitud töökoormuse vähenemine tootmises. Küll aga taandub lahendus tööjõu lihtsale, mugavale ja läbimõeldud juhtimisele.

15:20 – 15:50

Virgutuspaus

15:50 – 16:00

Loosimised

16:00 – 16:20

Mängime koos!

Jens Christiansen Christiansen Consulting OÜ, CEO

Interaktiivne mängustumise esitlus, mis kaasab ka publiku:
• Recruitment and onboarding
• Culture change
• Safety
• Leadership development
• Strategy alignment

NB! Ettekanne on inglise keeles.

16:20 – 16:40

Mängustumine – kus, kellele ja milleks?

Kaia Laineste Circle K koolitusspetsialist ja sisekoolitaja

Anneli Kikkas arengupartner, KAHH Arenguagentuur

Kairi Brand HR Partner, Admiral Markets AS

Mängustumist kasutatakse järjest rohkemates ettevõtetes tööprotsesside tõhustamiseks. Paneelis arutame, kus, millal ja miks peaks mängustumist kasutama ja, millised on kasutajate kogemused.

16:40 – 17:10

Onepager ehk kuidas müüa ettevõtte juhile maha idee ainuvajalikust personalitarkvarast

Ingrid Viinapuu Telia Eesti personalidirektor ja PARE juhatuse liige

  • Kuidas luua sellist onepager'it, millele üht kiiret pilku heites saab juht aru, et seda tarkvara on meie ettevõttele tõesti vaja?
  • Kuidas valmistuda juhi küsimusteks, mida me vastu saame, kui seda programmi kasutame, kus on kokkuhoiu koht?
  • Kuidas mõõta personalitarkvara ROI-d?

 

HRxTech

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel

HRxTech on kord aastas toimuv suur personalijuhtimist ja tehnoloogiat ühendav konverents, kus saavad kokku strateegiliselt ja proaktiivselt mõtlevad personalijuhid ja tehnoloogiamaailma eksperdid.

HRxTech konverentsil analüüsitakse personalitööks mõeldud tarkvarasid, jagatakse parimaid nippe, kuidas tarkvarasid maksimaalselt ära kasutada, ja tehakse demosid.

Konverentsile on oodatud osalema personalijuhid ja -spetsialistid, värbamisjuhid, väikeettevõtete juhid ja kõik teised, kes kaaluvad, kas ja millist personalitarkvara kasutusele võtta, ning soovivad kuulda parimaid praktikaid.

Miks osaleda?

  • Tehnoloogia kasutamine lihtsustab oluliselt personalitöötajate elu ning võimaldab keskenduda olulistele asjadele. Nagu ütles üks Eesti personalijuht: „Kes ei digitaliseeri, see ei tööta efektiivselt.“
  • Konverentsil esinevad oma ala spetsialistid, kes on pikalt ja põhjalikult analüüsinud, millist tarkvara tuleks enda ettevõttes kasutada.
  • Sageli on ettevõtte juhi jaoks suur probleem ja kuluallikas personalijuhtide soovitud rakendused, mida soovitakse osta ja kasutama hakata. Konverentsil anname selged juhised, kuidas oma ettevõtte juhile maha müüa tarkvara kasutamise vajalikkus.
  • Räägime sellest, kuidas võtta maksimumi kas või Excelist.
  • Saame praktilise kogemuse mängustumisest ja mängustumist kasutavad ettevõtted jagavad oma kogemust.
  • Kõiki ettekandeid on võimalik hiljem 30 päeva jooksul järele vaadata.

 

Programm on kokku pandud koostöös Palmi Lindjärve, Kairi Brandi, Renita Käsperi, Marge Litvinova, Helo Tamme, Kai Milleri, Helen Rootsi, Estel Pukki, Aleksander Daniel Matikaineni, Egle Saska ja Helen Pärliga.

Programm

08:45 – 09:15

Registreerimine ja hommikukohv

09:15 – 09:20

Päevajuhi avasõnad

Jüri Saarma Group Head of HR @Skeleton Technologies

09:20 – 09:50

Eeskuju lugu: Mida oodata personalitarkvaralt?

Palmi Lindjärv Brink’s personalidirekor

Palmi Lindjärv on teinud suure töö, et analüüsida väga paljusid personalitarkvarasid – ikka selleks, et leida enda ettevõttele sobiv. Palmi tutvustab oma ettekandes tehtud analüüsi ja räägib, mida üldse personalitarkvaralt oodata.

09:50 – 10:50

Kuidas valida ettevõtte vajadustele sobivat värbamistarkvara

Renita Käsper Testlio globaalne värbamisjuht

 

10:50 – 11:20

Mis toimub värbamistarkvara uste taga?

Marie Evart RecruitLab kaasasutaja ja Community Manager

Marie on värbamistarkvara startupi RecruitLab kaasasutaja ja Community Manager. Oma ettekandes avab ta lähemalt RecruitLabi lugu. Miks otsustati luua uus värbamistarkvara, kui turul on juba tuhandeid tööriistu? Kuidas toimub uute funktsionaalsuste väljatöötamine? Kuidas kaasatakse värbajaid arendusprotsessi? Milline on üks kaasaegne värbamistarkvara? Kuidas peaks värbamistarkvara värbajaid toetama? Kas eri riikide värbajatel on värbamistarkvarale teistsugused ootused? Ja millised värbajate kogemused rõõmustavad RecruitLabi tiimi kõige rohkem?

11:20 – 11:50

Kuidas tarkvarade liidestamise abil luua personaliprotsessides ühtne töövoog: 3 Persona kliendi näited

Sirli Vaher Persona ärikonsultant

Kristel Luik Personalispetsialist, Radisson Blu Hotel Olümpia ja Park Inn by Radisson Central Tallinn

Sven Ahtama AS Saku Metall, IT juht

Eva Laanemaa Digitoodete arendusjuht, Magnum AS

11:50 – 12:20

10 Exceli nippi, millest Sul ei pruukinud üldse aimu olla ja mis aitavad oluliselt aega kokku hoida

Kristjan Sakk Edunet OÜ juht/asutaja, MS Office tarkvara konsultant/koolitaja

Toon ettekandes välja 10 sellist ideed ja lahendust, millest Sul ei pruukinud Exceli kasutamisel aimu olla ja mis tõstavad oluliselt tööefektiivsust ning aitavad erinevaid tabelitega seotud probleeme lahendada. Lisaks toon välja mõned huvitavamad tasuta Exceli Add ins ehk lisad, mille kasutamisega saad muuta tabeleid kasutajasõbralikumaks ja dünaamilisemaks. Ettekanne koos praktiliste näidetega.

12:20 – 13:20

Lõunapaus

13:20 – 14:00

Autonoomne töölepingute läbirääkimine

Kristjan Korjus Pactum AI kaasasutaja ja tehnoloogiajuht

Pactum AI teeb autonoomseid läbirääkimisi. Seni on meie kliendid olnud maailma suurimad ettevõtted nagu Walmart ja Maersk ning me räägime nende eest autonoomselt läbi korduvaid lepinguid nende kümnete tuhandete tarnijate ja äripartneritega. Viimasel ajal oleme katsetanud ka töölepingute läbirääkimist. Antud ettekandes kirjeldan kõige pealt seniseid tulemusi ning siis arutame koos antud uue suuna võimalikkusest.

14:00 – 14:30

Töötajate rahulolu tähtsus ja selle mõõtmine

Kairi Brand HR Partner, Admiral Markets AS

Kairi on personalijuhtimise valdkonnas töötanud juba üle 10 aasta ja selle aja jooksul puutunud kokku erinevate personalijuhtimist toetavate tarkvaradega. Kairi räägib oma kogemusest, miks on oluline koguda alates värbamisest ja valikust kuni off-boarding'uni välja töötajate hinnanguid ja hinnata nende rahulolu HR-protsessidele. Kuidas neid erinevaid töötaja elukaares leiduvaid tegevusi automatiseerida selleks, et tulevikus oleks kergem otsuseid langetada ja hoida kokku aega.

14:30 – 15:00

Kuidas luua muudatusteks valmis meeskond HR-valdkonna digiteerimise näitel

Helena Laus Apranga Eesti personalijuht

Isegi kui inimesed ütlevad, et tahavad uusi väljakutseid ning on kiired kohanejad, on siiski muudatustega kohanemist vaja harjutada. Sageli kohaneme kiiremini asjadega mis haakuvad meie hobidega kui tööga. Organisatsioonid on üha enam leidmas viise personalivaldkonna digiteerimise. Kindlasti on neid inimesi, kes võtavad sellised muudatused avasüli vastu, kuid on päris palju neid, kelle jaoks on uute tehnoloogiatega kohanemine keerukam kuna tööharjumused on täiesti teised. Kuidas kaasata erineva generatsiooni inimesi uuendustega kaasa tulema? Milliste emotsioonide ja argumentidega tuleb silmitsi seista ja kuidas leida sobiv kohanemine kõigi jaoks. Jagan värskeid kogemusi ja väljakutseid personalitarkvara juurutamisest.

15:00 – 15:20

Töökorralduse trendid ja neid toetav tehnoloogia

Aleksandra Sõsun PARiM Limited Eesti filiaali turundusjuht

Tänapäeva muutuvas töökorralduses on lisaks tööjõupuudusele teatud valdkondades aina rohkem esile tõusmas ka olemasoleva inimressurssi mugav ja läbipaistev juhtimine. Eri trendid on saanud pandeemia ajal hoogu juurde, näiteks paindliku tööaja võimalus, töö- ja eraelu tasakaalu vajadus, töönädala lühendamine või lausa töökoormuse vähenemine. Kuigi põhjused on erinevad, on vajadused ja lahendused tööandja seisukohalt sarnased. Muutuvates oludes tuleb tagada klientide hea teenindus, teenuste kättesaadavus või tootmise jätkumine. 

Iga valdkond seisab silmitsi oma väljakutsega, olgu see paindlik kaugtöö IT-firmas või pandeemiast tingitud töökoormuse vähenemine tootmises. Küll aga taandub lahendus tööjõu lihtsale, mugavale ja läbimõeldud juhtimisele.

15:20 – 15:50

Virgutuspaus

15:50 – 16:00

Loosimised

16:00 – 16:20

Mängime koos!

Jens Christiansen Christiansen Consulting OÜ, CEO

Interaktiivne mängustumise esitlus, mis kaasab ka publiku:
• Recruitment and onboarding
• Culture change
• Safety
• Leadership development
• Strategy alignment

NB! Ettekanne on inglise keeles.

16:20 – 16:40

Mängustumine – kus, kellele ja milleks?

Kaia Laineste Circle K koolitusspetsialist ja sisekoolitaja

Anneli Kikkas arengupartner, KAHH Arenguagentuur

Kairi Brand HR Partner, Admiral Markets AS

Mängustumist kasutatakse järjest rohkemates ettevõtetes tööprotsesside tõhustamiseks. Paneelis arutame, kus, millal ja miks peaks mängustumist kasutama ja, millised on kasutajate kogemused.

16:40 – 17:10

Onepager ehk kuidas müüa ettevõtte juhile maha idee ainuvajalikust personalitarkvarast

Ingrid Viinapuu Telia Eesti personalidirektor ja PARE juhatuse liige

  • Kuidas luua sellist onepager'it, millele üht kiiret pilku heites saab juht aru, et seda tarkvara on meie ettevõttele tõesti vaja?
  • Kuidas valmistuda juhi küsimusteks, mida me vastu saame, kui seda programmi kasutame, kus on kokkuhoiu koht?
  • Kuidas mõõta personalitarkvara ROI-d?

 

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Sadama 11a

Helen Roots | Personaliuudiste juht | [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]