Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar

Edukaks läbi uue taktika

10.06.2021

Cinamon T1

Kümnes jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord hindadele, müügipsühholoogiale kui ka tarbija harimisele ja seeläbi müükide kasvatamisele. 

 

 Miks tasub osaleda?

-  Lavale astuvad suurte jaekettide ostuinimesed. Võimalus küsida anonüümseid küsimusi
-  Räägime sellest, millise strateegiaga Lidl turule siseneb
-  Selgub, kuidas klienti harides müüke kasvatada
-  Arutleme soodushinna, keskkonnasõbraliku pakendi ja jätkusuutliku tootmise teemal
-  Räägime hinna teemal ning arutleme, kes väljub hinnasõjast võitjana
-  Hea võimalus kohtuda jaekettide ostudirektori või toote(ostu)juhtiga
-  Tunnustatakse jaekettide üleselt TOP3 parimaid koostööpartnereid
-  Osalejatel on võimalus tasuta pakkuda enda ettevõtte tooteid esinejate kinkekotti. Saada enda soov [email protected]

Seminarile on oodatud tootjate ja hulgikaupmeeste müügimeeskonnad, ettevõtete juhid, jaekettide ostuinimesed ja juhid.

Seminari soodushind kuni 1. juuni on 229 eurot (km-ga 274,8 eurot). Täishind 249 eurot (km-ga 298,80 eurot). Korraga rohkem kui kolme osaleja registreerumisel ühest maksjaettevõttest kehtib allahindlus 5%.

Seminari on võimalik jälgida ka veebiülekande vahendusel. Selleks tuleb soetada veebipilet, mis maksab 229 eurot (km-ga 274,80). 

Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

ESINEJAD

Aira Tammemäe

müügipsühholoogia treener, AT Treeningud

Aira Tammemäe

müügipsühholoogia treener, AT Treeningud

10.06.2021
10:00 - 10:30

Gisle Elvebakken

StrongPoint Norway, Senior Vice President

Gisle Elvebakken

StrongPoint Norway, Senior Vice President

10.06.2021
11:00 - 11:20

Sebastian Rennack

Lebensmittel Zeitung, Senior Retail Analyst for Central and Eastern Europe

Sebastian Rennack

Lebensmittel Zeitung, Senior Retail Analyst for Central and Eastern Europe

10.06.2021
11:20 - 12:00

Merylin Rüütli

Mulieres asutaja

Merylin Rüütli

Mulieres asutaja

10.06.2021
13:00 - 13:30

Meelis Laande

Atria Eesti müügidirektor

Meelis Laande

Atria Eesti müügidirektor

10.06.2021
13:00 - 13:30

Maris Rannus

Rimi Eesti Food ostudirektor

Maris Rannus

Rimi Eesti Food ostudirektor

10.06.2021
13:30 - 13:50
16:00 - 16:30

Anne Tääkre

Leiburi müügi- ja turundusdirektor

Anne Tääkre

Leiburi müügi- ja turundusdirektor

10.06.2021
13:50 - 14:10

Katrin Riisalu

Selveri ostudirektor

Katrin Riisalu

Selveri ostudirektor

10.06.2021
14:10 - 14:30

Kaimo Niitaru

Prisma Peremarket sortimendidirektor

Kaimo Niitaru

Prisma Peremarket sortimendidirektor

10.06.2021
16:00 - 16:30

Marge Kikas

Maxima Eesti müügidirektor

Marge Kikas

Maxima Eesti müügidirektor

10.06.2021
16:00 - 16:30

Nele Peil

Kaupmeeste Liidu tegevjuht

Nele Peil

Kaupmeeste Liidu tegevjuht

10.06.2021
09:50 - 10:00

Oliver Rist

Coop Eesti ostudirektor

Oliver Rist

Coop Eesti ostudirektor

10.06.2021
15:30 - 16:00

Risto Rüütel

Eversheds Sutherland Ots & Co partner, EL ja konkurentsiõiguse valdkonna juht

Risto Rüütel

Eversheds Sutherland Ots & Co partner, EL ja konkurentsiõiguse valdkonna juht

10.06.2021
10:30 - 11:00

Edvin Ruud

Pricer, Vice President Sales

Edvin Ruud

Pricer, Vice President Sales

10.06.2021
11:00 - 11:20
PROGRAMM

09:15 - 09:50

09:15 - 09:50

Registreerimine ja hommikukohv

09:50 - 10:00

09:50 - 10:00

Moderaatori avasõnad

Nele Peil

10:00 - 10:30

10:00 - 10:30

Isiksuste kokkupõrge müügis jaekettidele

Aira Tammemäe

10:30 - 11:00

10:30 - 11:00

Ebaausad kaubandustavad põllumajandustoodete ja toiduainete tarneahelas

Risto Rüütel

11:00 - 11:20

11:00 - 11:20

Jälgi, reageeri, tegutse – nii liigute kaupluse digitaliseerimise ja optimaalsete sisemiste protsesside poole!

Gisle Elvebakken

Edvin Ruud

11:20 - 12:00

11:20 - 12:00

Millist strateegiad Lidl kasutab turgudele sisenemiseks?

Sebastian Rennack

12:00 - 13:00

12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 13:30

13:00 - 13:30

Vestlusring: Soodushind vs keskkonnasõbralik pakend vs jätkusuutlik tootmine

Merylin Rüütli

Meelis Laande

Helgor Markov

13:30 - 13:50

13:30 - 13:50

Kuidas klienti harides toodete müüki kasvatada?

Maris Rannus

13:50 - 14:10

13:50 - 14:10

Kuidas klienti harides toodete müüki kasvatada?

Anne Tääkre

14:10 - 14:30

14:10 - 14:30

Mida õppis Selveri ostuosakond kahe ettevõtte ühinemisest?

Katrin Riisalu

14:30 - 15:15

14:30 - 15:15

Kohvipaus

15:15 - 15:30

15:15 - 15:30

Autasustamine. Parimad koostööpartnerid 2020

15:30 - 16:00

15:30 - 16:00

Kuidas tootjad/hankijad omavahel paremat koostööd saavad teha?

Oliver Rist

16:00 - 16:30

16:00 - 16:30

Vestlusring: Kes väljub jaekettide hinnasõjast võitjana?

Maris Rannus

Kaimo Niitaru

Marge Kikas

TOETAJAD
OSALEJAD

Osalejate nimekiri seisuga 24.05.2021

A-VORST OÜ

ABESTOCK AS

ABESTOCK AS

ALBERO VERDE OÜ

ALDAR EESTI OÜ

ALDAR EESTI OÜ

ALDAR EESTI OÜ

ALDAR EESTI OÜ

ALDAR EESTI OÜ

ANOBION HULGIMÜÜGI OÜ

ATRIA EESTI AS

ATRIA EESTI AS

AV MEDIA PARTNERS OÜ

BALBIINO AS

BALSNACK INTERNATIONAL HOLDING AS

BALSNACK INTERNATIONAL HOLDING AS

BALSNACK INTERNATIONAL HOLDING AS

BALTIC PACK EST AS

BALTIC PACK EST AS

BERRYMUSH OÜ

BERRYMUSH OÜ

BERRYMUSH OÜ

DAGÖ BERRY OÜ

DAVA FOODS ESTONIA AS

DAVA FOODS ESTONIA AS

DAVA FOODS ESTONIA AS

DELLERA KAUBANDUS OÜ

E-PIIM TOOTMINE AS

EESTI KAUPMEESTE LIIT MTÜ

EESTI LEIVATÖÖSTUS AS

EESTI TOOTJAD KOOS TÜH

ESTINVAIT OÜ

ESTOVER OÜ

ESTOVER OÜ

ESTOVER OÜ

ETC KODU OÜ

FAZER EESTI OÜ

GEMOSS EESTI OÜ

GEMOSS EESTI OÜ

GKR TRADE OÜ

GUSTAV CAFE OÜ

LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.