BEST INTERNET 2022

PARIMAD TÖÖD, PARIMAD TÖÖRIISTAD

Seekordne Best Internet toimub taas kahes paralleelsessioonis. Peasaalis analüüsime digiturunduse auhindadega pärjatud case- studysid Euroopast, paralleelsaalis võtame vaatluse alla olulisemad digiturunduse tööriistad.
 
Parimate tööde sessioonis me mitte ainult ei näita parimaid töid, vaid uurime ka tööprotsessi, läheme süvitsi detailidesse ja analüüsime seda, miks need tööd auhindu võitsid ja mida oleks Eesti turundajatel neist õppida.

 

Eesti Digitegu zürii esitab küsimusi ka teiste riikide auhindu võitnud tööde autoritele ja võrdleb sealset taset meie omaga.
Ja loomulikult jätkame ka Eesti Digitegu konkursiga, mis toob teie ette Eesti parimad digiturunduse tööd viimasest aastast. 

 

Turunduse tööriistu on maailmas tuhandeid ja nende vahel valida on päris keeruline. Koondame Best Internetile kokku mõned olulisemad ja Eestis populaarsemad tööriistad ja jagame töötubades kogemusi ja “häkke” nende kasutamise kohta.
ESINEJAD

Robert Cerkez

Danish Internet Awards võitja

Orhan Beyaz

Stay Influence asutaja (Türgi)

Karl Johan Lindström

Screami partner, Rootsi

Ana Williams

Marketing Director, Airship (UK)

David Blinov

F-Company asutaja (Soome)

Henri Pallonen

Avidly (Soome)

Märt Jõesaar

LeverUPi Baltikumi üksuse juht

Martin Paršin

Nobel Digital

Karin Maandi

Meta Advisory Group

Davor Bruketa

Bruketa & Zinic & Grey, Horvaatia

Jennie Arvenäs

Facebook Sweden Creative Agency Partner

Kevin Gibbons

Re:signal, UK

PROGRAMM

PEASAAL

Peasaalis esitavad küsimusi ja kommenteerivad nii Eesti kui välismaa töid Eesti eksperdid, Digitegu zürii liikmed:

Erki Heinsaar Erki Heinsaar
Greta Pudan Greta Pudan
Karin Maandi Karin Maandi
Martin Paršin Martin Paršin
Karl Pae Karl Pae
09:50 - 10:00

Avasõnad

10:00 - 11:00

Content marketing/Branded content

Edukad content marketingi näited Taanist, sh Lakrids Bülow case study. Danish Internet Awards võitja.

Robert Cerkez Robert Cerkez
11:00 - 12:00

Influencer marketing

Edukad influencer marketingi näited Türgist, sh Dogadan case study. MIXX Awards Europe võitja.

Orhan Beyaz Orhan Beyaz
12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 13:45

Integreeritud digikampaania

Edukad integreeritud digikampaaniate näited Rootsist, sh Screams of Lust (RFSU) kampaania, MIXX Awards Sweden võitja.

Karl Johan Lindström Karl Johan Lindström
13:45 - 14:30

Innovaatiline digiturundus

Innovaatilise digiturunduse näited Suurbritanniast, sh Toggle projekt UK Digital Growth Awardsi võitja. Eesti parim: Digitegu 2022 “Innovaatilise digiturunduse” kategooria võitja.

Ana Williams Ana Williams
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 16:30

B2B digiturundus

B2B digiutunduse näited Soomest, sh Pa-Hu packaging company case study. Eesti parim: Digitegu 2022 “B2B digiturundus” kategooria võitja.

David Blinov David Blinov

PARALLEELSAAL - TÖÖTOAD

Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta. Töötoad on mõeldud edasijõudnutele.

13:00 - 13:45

Kuidas Hubspoti abil paremini turundada? Praktilised näited Hubspoti kasutusest

Henri Pallonen Henri Pallonen
13:45 - 14:30

Kuidas Salesforce’i abil paremini turundada? Praktilised näited Salesforce’i kasutusest

Märt Jõesaar Märt Jõesaar
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 16:30

Google Analytics 4 edasijõudnutele: Praktilised näited ja soovitused

Google Ireland esineja (kinnitamisel) Google Ireland esineja (kinnitamisel)

PEASAAL

Peasaalis esitavad küsimusi ja kommenteerivad nii Eesti kui välismaa töid Eesti eksperdid, Digitegu zürii liikmed

10:00 - 11:00

Andmetele tuginev/AI turundus

Andmetele tugineva digiturunduse näited Horvaatiast, sh Anxiety AI, Croatia Insurance. Eesti parim: Digitegu 2022 “Andmetele tugive turundus” kategooria võitja.

Davor Bruketa Davor Bruketa
11:00 - 12:00

Facebooki (Meta) reklaam

Parimad Facebooki (Meta) reklaamid Skandinaaviast. Eesti parim: Digitegu 2022 “Facebooki reklaam” kategooria võitja.

Jennie Arvenäs Jennie Arvenäs
12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 14:30

Persoonibrändi ehitamine sotsiaalmeedias. Parimad näited Eestist

Persoonibränd vs ettevõtte bränd LinkedInis: kuidas selle abil ettevõtte käivet kasvatada? Persoonibrändi loomine Instagramis. Kuidas kuulsust monetiseerida?

Esineja kinnitamisel Esineja kinnitamisel
Indrek Põldvee Indrek Põldvee
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:45

Google’i reklaam ja SEO

Google’i reklaamide parimate tööde näited Suurbritanniast, sh Asics case study. Eesti parim: Digitegu 2022 “Google’i reklaam” kategooria võitja.

Kevin Gibbons Kevin Gibbons
15:45 - 16:15

Digitegu 2022: autasustamine

Autasustamine ja Grand Prix väljakuulutamine

PARALLEELSAAL - TÖÖTOAD

Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta. Töötoad on mõeldud edasijõudnutele.

13:00 - 13:45

Mailchimp edasijõudnutele: 7 häkki, mis aitavad su emaili kampaaniate tõhusust parandada

Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta.

Esineja kinnitamisel Esineja kinnitamisel
13:45 - 14:30

Canva Premium edasijõudnutele

Esineja kinnitamisel Esineja kinnitamisel
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:45

Kuidas ConvertKit aitab sinu ettevõtte digiturundust paremaks muuta?

Esineja kinnitamisel Esineja kinnitamisel
REGISTREERUMINE

haara parima hinnaga pilet kohe:

 Soodushind 449 € (538.8 koos km-ga) kehtib kuni 19.08.2022

Täishind 599 € (718.8 koos km-ga)

TOETAJAD
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
+372 514 4884
[email protected]

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

E-post: [email protected] 

Klienditugi: 667 0099 (8.15 – 17.00)

Reg. kood: 10145981

KMKR: EE100069349