BEST INTERNET 2022
PARIMAD TÖÖD, PARIMAD TÖÖRIISTAD
- 20.09.2022 - 21.09.2022
- Filmimuuseum
Seekordne Best Internet toimub taas kahes paralleelsessioonis. Peasaalis analüüsime digiturunduse auhindadega pärjatud case- studysid Euroopast, paralleelsaalis võtame vaatluse alla olulisemad digiturunduse tööriistad.
Parimate tööde sessioonis me mitte ainult ei näita parimaid töid, vaid uurime ka tööprotsessi, läheme süvitsi detailidesse ja analüüsime seda, miks need tööd auhindu võitsid ja mida oleks Eesti turundajatel neist õppida.
Eesti Digitegu zürii esitab küsimusi ka teiste riikide auhindu võitnud tööde autoritele ja võrdleb sealset taset meie omaga.
Ja loomulikult jätkame ka Eesti Digitegu konkursiga, mis toob teie ette Eesti parimad digiturunduse tööd viimasest aastast.
Turunduse tööriistu on maailmas tuhandeid ja nende vahel valida on päris keeruline. Koondame Best Internetile kokku mõned olulisemad ja Eestis populaarsemad tööriistad ja jagame töötubades kogemusi ja “häkke” nende kasutamise kohta.
PEASAAL
Peasaalis esitavad küsimusi ja kommenteerivad nii Eesti kui välismaa töid Eesti eksperdid, Digitegu zürii liikmed:
Avasõnad
Content marketing/Branded content
Edukad content marketingi näited Taanist, sh Lakrids Bülow case study. Danish Internet Awards võitja.
Influencer marketing
Edukad influencer marketingi näited Türgist, sh Dogadan case study. MIXX Awards Europe võitja.
Lõuna
Integreeritud digikampaania
Edukad integreeritud digikampaaniate näited Rootsist, sh Screams of Lust (RFSU) kampaania, MIXX Awards Sweden võitja.
Innovaatiline digiturundus
Innovaatilise digiturunduse näited Suurbritanniast, sh Toggle projekt UK Digital Growth Awardsi võitja. Eesti parim: Digitegu 2022 “Innovaatilise digiturunduse” kategooria võitja.
Kohvipaus
PARALLEELSAAL - TÖÖTOAD
Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta. Töötoad on mõeldud edasijõudnutele.
Kuidas Hubspoti abil paremini turundada? Praktilised näited Hubspoti kasutusest
Kuidas Salesforce’i abil paremini turundada? Praktilised näited Salesforce’i kasutusest
Kohvipaus
PEASAAL
Peasaalis esitavad küsimusi ja kommenteerivad nii Eesti kui välismaa töid Eesti eksperdid, Digitegu zürii liikmed
Andmetele tuginev/AI turundus
Andmetele tugineva digiturunduse näited Horvaatiast, sh Anxiety AI, Croatia Insurance. Eesti parim: Digitegu 2022 “Andmetele tugive turundus” kategooria võitja.
Facebooki (Meta) reklaam
Parimad Facebooki (Meta) reklaamid Skandinaaviast. Eesti parim: Digitegu 2022 “Facebooki reklaam” kategooria võitja.
Lõuna
Persoonibrändi ehitamine sotsiaalmeedias. Parimad näited Eestist
Persoonibränd vs ettevõtte bränd LinkedInis: kuidas selle abil ettevõtte käivet kasvatada? Persoonibrändi loomine Instagramis. Kuidas kuulsust monetiseerida?
Kohvipaus
Google’i reklaam ja SEO
Google’i reklaamide parimate tööde näited Suurbritanniast, sh Asics case study. Eesti parim: Digitegu 2022 “Google’i reklaam” kategooria võitja.
Digitegu 2022: autasustamine
Autasustamine ja Grand Prix väljakuulutamine
PARALLEELSAAL - TÖÖTOAD
Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta. Töötoad on mõeldud edasijõudnutele.
Mailchimp edasijõudnutele: 7 häkki, mis aitavad su emaili kampaaniate tõhusust parandada
Praktilistes töötubades saate häid nõuandeid, “häkke” selle kohta, kuidas populaarsematest digiturunduse tööriistadest maksimum välja võtta.
Kohvipaus
haara parima hinnaga pilet kohe:
Soodushind 419 € (502.8 koos km-ga) kehtib kuni 29.06.2022
Täishind 599 € (718.8 koos km-ga)



Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.