UUS!

Kasutajakeskne teenuste disain

Kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt?

13. märts 2019 - 03. aprill 2019

Kestus: 2 päeva

Muutuste kiirus ärimaailmas on saavutanud peadpööritava tempo. Pea igas ärivaldkonnas tekib ja kaob ettevõtteid iga kuu. Ellu ei jää mitte suuremad, vaid need ettevõtted, mis tahavad ja suudavad kiiresti muutuvas ärikeskkonnas kohaneda. 8 teenust 10-st kukuvad läbi esimese aasta jooksul pärast nende loomist. Edu võti on kasutajast lähtuvalt disainitud ja arendatud teenus.

 

Sa ei ole rahul sellega, kui paljud kliendid Sinu teenuseid kasutavad või kuidas olemasolevad kasutajad Sinu teenuseid hindavad? See koolitus aitab Sul muuta oma teenuste kasutajakogemust.

 

 

Sihtgrupp

  • Tootearenduse juhid
  • Segmendijuhid
  • Müügijuhid
  • Turundusjuhid
  • Disainerid

Koolituse tulemusena

  • mõistad kasutajakeskse disaini mõttelaadi ja vajadust
  • tead, millest koosneb suurepärane kasutajakogemus
  • tead, kuidas luua kasutajasõbralikke teenuseid
  • oskad kasutada erinevaid meetodeid, et saada aru kliendi vajadusest
  • tead, kuidas testida ideed ja kasutajateekonda
  • tead, kuidas testida kasutuskogemust
  • mõistad, kuidas süsteemselt teenuseid disainida

Eesmärgid

Koolituse eesmärk on tutvustada teenuse disainimise põhimõtteid ning tööriistu, mis aitavad efektiivsemalt juhtida teenuse arendusi, saavutada kiiremini tulemusi ning tihedas konkurentsis ellu jääda.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus on ehitatud üles praktilistele harjutustele, et paremini tunnetada ja mõista kasutajakeskse disaini põhimõtteid. Lisaks on koolitusele eelnevalt ja koolituspäevade vahepealsel ajal osalejatel koduülesanded, mis aitavad teenuste disaini agiilse juhtimise põhimõtteid mõista.

Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude ja kodutööde käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Loe ka artiklit: Miks kaasata kliente teenuse arendamisel?

KOOLITAJAD

Enn Saar

Enn Saar

Monika Prits

Monika Prits

Artur Puiste

Artur Puiste

AJAKAVA

9:45 -10:00

9:45 -10:00

Kogunemine

10:00 -11:30

10:00 -11:30

1. Mis on teenusedisain?

11:30 -11:45

11:30 -11:45

Kohvipaus

11:45 -13:15

11:45 -13:15

2. Miks peaks teenuste arendamises midagi muutma?

13:15 -14:00

13:15 -14:00

Lõuna

14:00 -15:30

14:00 -15:30

3. Kasutaja avastamine - kasutaja probleemi ning vajaduse mõistmine

15:30 -15:45

15:30 -15:45

Kohvipaus

15:45 -17:00

15:45 -17:00

4. Kuidas kaasata kliente teenuse arendamisel?

9:45 -10:00

9:45 -10:00

Kogunemine

10:00 -11:00

10:00 -11:00

1. Kuidas jõuda eduka teenuseni?

11:30 -11:45

11:30 -11:45

Kohvipaus

11:45 -13:15

11:45 -13:15

2 Teenuse ärimudeli loomine ehk kuidas erinevad vaated tervikuks siduda?

13:15 -14:00

13:15 -14:00

Lõuna

14:00 -15:30

14:00 -15:30

3. Kuidas enne arendusse investeerimist aru saada, kas oled õigel teel?

15:30 -15:45

15:30 -15:45

Kohvipaus

15:45 -17:00

15:45 -17:00

4. Elluviimine ja fookuse hoidmine olulisimal

REGISTREERIMINE
Kasutajakeskne teenuste disain
Hind:
899 €
1 078,80 € km-ga
Osalejate arv:
Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või kulli.duubas@aripaev.ee.

Korraldaja võib koolitusel teha pilte ja jagada neid osalejatega, samuti kasutada neid sarnaste koolituste turundamiseks.