UUS!

Kuidas arendada oma äri kliendi vajadustest lähtuvalt?

Kasutajakeskne teenuste disain

03. aprill 2019 - 03. mai 2019

Kestus: 2 päeva

Peadpööritav kiirus ärimaailmas ja tihe konkurents on muutnud brändi lojaalsuse märkimisväärselt nõrgemaks ning kvaliteetsema teenusega konkurendid võivad vaid sõrmenipsuga kliendid endale napsata. Konkurentsitihedal turul on palju sarnaseid teenuseid, aga mille järgi kliendid oma valiku teevad - teenuse kvaliteedi. Edu võti on kliendi vajadustest lähtuvalt arendatud teenus.

Oluline on siinkohal mõista, et teenusedisain ei hõlma ainult konkreetse teenuse osutamist, vaid kogu paketti nagu näiteks teenusega kaasnev klienditeenindus, toodete valik, teenusega liitumine ning lõpetamine, arveldamine, järelteenindus jne. Teenuse kvaliteedi määrab see, kui põhjalikult on teenusega kaasnevad komponendid läbi mõeldud. Kogu protsess peaks olema kliendi jaoks loogiline ning iga etapp tuleks luua kliendi vajadusi silmas pidades. 

Millal te viimati oma klientidelt küsisite, kuidas nad teenusega rahul on ja millest nad teenuse juures puudust tunnevad? See koolitus aitab Sul muuta oma teenuste kasutajakogemust.

Eesmärgid

Koolituse eesmärk on tutvustada teenuse disainimise põhimõtteid ning tööriistu, mis aitavad efektiivsemalt juhtida teenuse arendusi, saavutada kiiremini tulemusi ning tihedas konkurentsis ellu jääda.

Sihtgrupp

  • Tootearenduse juhid
  • Segmendijuhid
  • Müügijuhid
  • Turundusjuhid
  • Disainerid

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Sa soovid luua teenuseid, mis lähevad klientidele korda ja millest nad räägivad hea sõnaga oma sõpradele?
  • Sa ei ole rahul sellega, et kliendid on ükskõiksed Su teenuste vastu?
  • Sa otsid uusi võimalusi, kuidas oma ettevõtte teenuseid klientide jaoks lihtsamaks ja mugavamaks muuta?
  • Sa näed, et klientide jaoks on Sinu ettevõtte teenused keerulised ja Sinu meeskond peab palju vaeva nägema klientide aitamise ning juhendamisega?
  • Soovid, et Sinu organisatsiooni poolt pakutavate toodete ja teenuste arendus oleks kiirem ja tulemuslikum?
  • Sul on huvi teenusedisaini vastu, aga Sa ei tea kust alustada?

Koolituse tulemusena

  • Mõistad kasutajakeskse disaini mõttelaadi ja vajadust
  • Tead, millest koosneb suurepärane kasutajakogemus
  • Tead, kuidas luua kasutajasõbralikke teenuseid
  • Oskad kasutada erinevaid meetodeid, et saada aru kliendi vajadusest
  • Tead, kuidas testida ideed ja kasutajateekonda
  • Tead, kuidas testida kasutuskogemust
  • Mõistad, kuidas süsteemselt teenuseid disainida

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus on ehitatud üles praktilistele harjutustele, et paremini tunnetada ja mõista kasutajakeskse disaini põhimõtteid. Lisaks on koolitusele eelnevalt ja koolituspäevade vahepealsel ajal osalejatel koduülesanded, mis aitavad teenuste disaini agiilse juhtimise põhimõtteid mõista.

Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude ja kodutööde käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Loe ka artiklit:
Miks kaasata kliente teenuse arendamisel?

KOOLITAJAD

Enn Saar

Enn Saar

Monika Prits

Monika Prits

Artur Puiste

Artur Puiste

AJAKAVA

9:45 - 10:00

9:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1. Mis on teenusedisain?

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Miks peaks teenuste arendamises midagi muutma?

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Kasutaja avastamine - kasutaja probleemi ning vajaduse mõistmine

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Kuidas kaasata kliente teenuse arendamisel?

9:45 - 10:00

9:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:00

10:00 - 11:00

1. Kuidas jõuda eduka teenuseni?

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2 Teenuse ärimudeli loomine ehk kuidas erinevad vaated tervikuks siduda?

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Kuidas enne arendusse investeerimist aru saada, kas oled õigel teel?

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Elluviimine ja fookuse hoidmine olulisimal

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.

Korraldaja võib koolitusel teha pilte ja jagada neid osalejatega, samuti kasutada neid sarnaste koolituste turundamiseks.