Kütuseturu aastakonverents 2022

Kütuseturu aastakonverents 2022

Toimumiskoht:

Radisson Blu Hotel Olümpia

Juba pea 90 osalejat – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!

Tänavune konverents keskendub Ukraina sõjaga kaasnenud sanktsioonidele ning sellele, kuidas „elu pärast Vene naftat“ meie majandust ja elukorraldust mõjutab. Iga-aastane, seekord juba 10. Kütuseturu Aastakonverents toob septembris taas kokku kütusemaailma otsustajad ja eksperdid, et rääkida valdkonna kõige olulisematel teemadel.

Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartner Eesti Õliühing.

Ülikalliks muutunud ja paljudele sektoritele sisendiks olev kütus on 2022. aastal suur teema, millest räägitakse iga päev. Kallinenud kütus annab suure panuse inflatsiooni kasvu, kergitab poes toiduainete hindasid, muudab transpordi kallimaks ja sunnib ka autoomanikke valikuid tegema.

Kütused ja hinnad on oluline teema, millega tasub kursis olla. Mida arvavad kütusefirmad ja eri sektorite esindajad? Millised on mõjud ja kuidas neid leevendada? Võtke üks päev, tulge konverentsile, pidage nõu turuosalistega, küsige küsimusi ja saage ühe päevaga ülevaade kütuseturul toimuvast.


See on võimalus küsida küsimusi, mida ajakirjanikud ehk ei oska küsida.
- Kütuseturu aastakonverentsil räägitakse suud puhtaks Taavi Eilati juhtimisel.


Miks tasub Kütuseturu aastakonverentsile osaleda?

Põnevad ja vajalikud ettekanded meilt ja mujalt!

  1. Rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika osakonna peaspetsialist Lauri Lelumees keskendub energia maksustamise direktiivi muudatustele ja tutvustab, millises seisus direktiiv hetkel on ja milliseid erisusi see võimaldab, arvestades, et selle eesmärk on piirata liikmesriikide võimalusi teha maksuvabastusi.
  2. Sellest, millised on võimalused maanteetranspordi dekarboniseerimisel ja mis see meile maksma läheb, räägib Neste Eesti ja Eesti Õliühingu juhatuse liige Ülle Tamme.
  3. Lavale tuleb Orlen Leedu arendusdirektorRičardas Morkvėnas, kes tutvustab oma nägemust sellest, milline võiks olla meie elu pärast Vene naftat ja millised valikud võiksid olla Venemaal, kui Lääs enam ei osta.
  4. Eesti Õliühingu juht Mart Raamaträägib Euroopas levinud praktikast määrata aktsiise sektoripõhiselt. Kuidas Euroopas sektoreid käsitletakse ja kas Eestil oleks sarnasest lähenemisest kasu?

Poliitikute debatt!

Teame, et riik puikleb tööstustele erimärgistusega diislikütuse lubamisest kõrvale, äraootaval seisukohal on ka mitmed teised sektorid. Küsime, kas poliitikud on tõesti ettevõtlusvaenulikud või on asi milleski muus. Kui suure ampsu riigieelarvest selliste erisuste lubamine tegelikult ampsaks?

Poliitikute arutelus on vastamisi Martin Helme (EKRE), Aivar Kokk (Isamaa), Erki Savisaar (Keskerakond), Ivari Padar (SDE), Pirko Konsa (Eesti 200) ja Jürgen Ligi (Reformierakond)et anda hinnang ka sektoripõhisele kütuseaktsiisile ja pakkuda lahendust, mida teha, et meie kütuste jaehind ei oleks Euroopa kallimate seas.

Lahkame kõrge kütusehinna mõju erinevatele sektoritele, laval:

  • toidutööstusest Balsnacki juhatuse liige ja arendusjuht Reigo Rusing,
  • ehitussektorist Tallinna Teed juhatuse esimees Jüri Läll;
  • põllumajandusest KEVILI nõukogu esimees Andres Oopkaup;
  • transpordisektorist Autoettevõtete Liidu juhatuse liige ja Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste; Mootor grupi ja Lux Expressi omanik Hugo Osula ja Kauritel Transport juhataja Marko Novik.

Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartner Eesti Õliühing.

Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:10 – 09:20

Tere tulemast!

Taavi Eilat Päeva moderaator

09:20 – 10:00

Elu pärast Vene naftat

Ričardas Morkvėnas Orlen Leedu müügitoe ja arendusdirektor

Maailm elab praegu VUCA-ajastul ehk volatiilsel, ebakindlal, keerulisel ja ebaselgel ajal, millele on sõja tõttu lisandunud ka naftakriis. Lääs on otsustanud Vene naftast ja gaasist loobuda, kuid mis saab pärast Vene naftast loobumist? Millised on võimalikud stsenaariumid? Kui palju tõuseb hind ja kuidas hinnatõusuga tegeleda? Millised valikud on Venemaal, kui Lääs enam ei osta? Kas kõrged hinnad on tulnud, et jääda?

10:00 – 10:25

Millised on Eesti võimalused ja valikud maanteetranspordi dekarboniseerimisel?

Ülle Tamme Neste Eesti AS-i ja Eesti Õliühingu juhatuse liige

Ettekandes räägime, millised on Eesti maanteetranspordi dekarboniseerimise võimalused ja valikud lühemas ning keskmises ajaperspektiivis (aastani 2030). Kuidas mõjutavad meie valikuid aktuaalsed võtmetegurid nagu tarnekindlus ja kättesaadavus ning selle taustal ka keskkonnasäästlikkus. Mis see meile maksma läheb?

10:25 – 10:45

Diislikütuse aktsiisimäärad vastavalt tarbija eripäradele - milline on Euroopa kogemus?

Mart Raamat Eesti Õliühingu juht

Hoiatatakse, et lähiajal võib Euroopas tekkida puudus kütustest.  Puudus tähendab, et kõigile ei jagu ja hind tõuseb. Eestis on kütuste hinnad Euroopa kallimate seas, kuid seejuures on kütus sisendiks meie majanduse jaoks tähtsatele sektoritele – toiduainetööstus, ehitus, metsandus. Et olukorda veidigi kontrollida on võimalik aktsiise määrata ka sektoripõhiselt. Selline lahendus on laialt levinud ka Euroopas, aga mitte Eestis. Kuidas Euroopas eri sektoreid käsitletakse ja kas Eestil oleks sarnasest lähenemisest abi?

10:45 – 11:45

Poliitikute arutelu: Kuidas kütuse kallinemine Eestis peatada?

Martin Helme EKRE fraktsioon

Aivar Kokk Riigikogu rahanduskomisjoni esimees, Isamaa fraktsioon

Erki Savisaar Eesti Keskerakonna fraktsioon

Pirko Konsa Eesti 200

Ivari Padar SDE fraktsioon

Jürgen Ligi Eesti Reformierakonna fraktsioon

Mida arvata kütuseaktsiisi sektoripõhisest erisusest? On sel mõttel jumet ja kui on, siis kuidas see maksulaekumisi mõjutab? Kuidas teha nii, et kütuste jaehind ei oleks Eestis enam Euroopa kallimate hulgas?

11:45 – 12:45

Lõuna

12:45 – 13:15

Mida võimaldab ja mida ei võimalda energia maksustamise direktiiv?

Lauri Lelumees Rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika osakonna peaspetsialist

Euroopa Komisjon tuli möödunud aastal välja energia maksustamise direktiivi muudatusettepanekutega, et viia energiatoodete ja elektrienergia maksustamine kooskõlla Euroopa Liidu energia- ja kliimapoliitikaga. Muudatustega tuldi välja eeskätt seetõttu, et komisjoni sõnul ei olnud direktiiv kooskõlas kliima- ja energiaeesmärkidega ning lisaks sellele soodustab direktiiv fossiilkütuste kasutamist. Muudatustega tehti ettepanek tõsta madalaimat maksustamistaset ning vähendada ja piirata liikmesriikide võimalusi teha maksuvabastusi. Millises staadiumis on energia maksustamise direktiiv praegu ja milliseid erisusi see võimaldab?

13:15 – 13:45

Kütusevarud ja kütustega varustatus – osa energiajulgeolekust

Priit Enok Eesti Varude Keskuse (ESPA) juhatuse liige

Eesti Varude Keskusel on 90 päeva tavatarbimise mahus vedelkütusevaru, moodustamisel on strateegiline maagaasivaru ning riik on andnud ettevõtjatele tagatise LNG kai kiirkorras rajamiseks. Riigi strateegilised kütusevarud hinnaleevendust ei paku, kuid annavad meie inimestele ja ettevõtetele täiendava kindluse kõige raskemad ajad üle elada. Pelgalt varude omamisele aga laiemat energiajulgeolekut üles ei ehita. Võimalikele kriisidele vastu minnes on iga suurema kütusetarbija ülesanne eelkõige leida võimalusi kütuste säästmiseks, hoida tarbimiskohas piisavat kütusevaru, olla valmis kasutama alternatiivseid kütuseid ning sõlmida kütusemüüjatega tugevad tarnelepingud.

13:45 – 14:05

Kütusehindade mõju transpordisektorile - väljakutsed ja võimalikud lahendused

Piotr Szymczak UTA Baltimaade ja Ukraina juht

Mootorikütuste hinnad avaldavad kõige suuremat survet transpordi- ja logistikasektori kuludele. Sõja ja kõrge inflatsiooni tõttu võtsid paljud Euroopa Liidu riigid kasutusele erinevaid meetmeid - vähendasid diislikütuse käibemaksumäärasid või võtsid valitsuse tasandil vastu muid kütusehindu alandavaid otsuseid. Igaüks soovib teha parima võimaliku otsuse. Aga kas see on võimalik? Milliseid tegureid tuleb arvesse võtta? Kas on võimalik naasta vanade tegutsemismudelite juurde?

14:05 – 14:25

Kütusetanklast energiapunktiks – eesootavad trendid ja muutused

Gary Szendzielarz Astro Balticsi rahvusvahelise äriarenduse juht

Kütusetanklad on transformeerumas energiapunktideks. Milliseid makse- ja mugavuslahendusi kliendid ootavad? Millist rolli mängivad tulevikus iseteeninduslikud kaubanduslahendused? Kuidas olla atraktiivne uue generatsiooni klientidele?

14:25 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:40

Kütuse hinna mõju ehitussektorile ja transpordisektorile

Jüri Läll Tallinna Teede AS-i juhatuse esimees

Indrek Halliste Autoettevõtete Liitu liidu juhatuse liige, Hansabussi juhatuse esimees

Milliseid probleeme põhjustab kõrge kütusehind? Milliseid riske ja ohte, aga ka võimalusi nähakse? Kas vajame sektoripõhist aktsiisipoliitikat? Kas elektriautodele nähakse suuremat tulevikku? Kui kõrgele ähvardab kütusehind veel tõusta ja kuidas see turgu mõjutab? Jpm.

 

15:40 – 16:30

Arutelu: Kütuse hinna mõju erinevatele sektoritele

Reigo Rusing Balsnacki juhatuse liige ja arendusjuht

Hugo Osula Mootor Grupi omanik

Ülle Tamme Neste Eesti AS-i ja Eesti Õliühingu juhatuse liige

Andres Oopkaup Kevili nõukogu esimees

Marko Novik Kauritel Transport juhataja ja logistik

Mida kõrged kütusehinnad eri sektoritele tähendavad? Kuidas pärast pingelisi sündmusi maailmamajanduse hakkama saada? Kas usk elektriautodesse on suurenenud? Jpm

16:30 – 16:40

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Kütuseturu aastakonverents 2022

Toimumiskoht:

Radisson Blu Hotel Olümpia

Juba pea 90 osalejat – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!

Tänavune konverents keskendub Ukraina sõjaga kaasnenud sanktsioonidele ning sellele, kuidas „elu pärast Vene naftat“ meie majandust ja elukorraldust mõjutab. Iga-aastane, seekord juba 10. Kütuseturu Aastakonverents toob septembris taas kokku kütusemaailma otsustajad ja eksperdid, et rääkida valdkonna kõige olulisematel teemadel.

Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartner Eesti Õliühing.

Ülikalliks muutunud ja paljudele sektoritele sisendiks olev kütus on 2022. aastal suur teema, millest räägitakse iga päev. Kallinenud kütus annab suure panuse inflatsiooni kasvu, kergitab poes toiduainete hindasid, muudab transpordi kallimaks ja sunnib ka autoomanikke valikuid tegema.

Kütused ja hinnad on oluline teema, millega tasub kursis olla. Mida arvavad kütusefirmad ja eri sektorite esindajad? Millised on mõjud ja kuidas neid leevendada? Võtke üks päev, tulge konverentsile, pidage nõu turuosalistega, küsige küsimusi ja saage ühe päevaga ülevaade kütuseturul toimuvast.


See on võimalus küsida küsimusi, mida ajakirjanikud ehk ei oska küsida.
- Kütuseturu aastakonverentsil räägitakse suud puhtaks Taavi Eilati juhtimisel.


Miks tasub Kütuseturu aastakonverentsile osaleda?

Põnevad ja vajalikud ettekanded meilt ja mujalt!

  1. Rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika osakonna peaspetsialist Lauri Lelumees keskendub energia maksustamise direktiivi muudatustele ja tutvustab, millises seisus direktiiv hetkel on ja milliseid erisusi see võimaldab, arvestades, et selle eesmärk on piirata liikmesriikide võimalusi teha maksuvabastusi.
  2. Sellest, millised on võimalused maanteetranspordi dekarboniseerimisel ja mis see meile maksma läheb, räägib Neste Eesti ja Eesti Õliühingu juhatuse liige Ülle Tamme.
  3. Lavale tuleb Orlen Leedu arendusdirektorRičardas Morkvėnas, kes tutvustab oma nägemust sellest, milline võiks olla meie elu pärast Vene naftat ja millised valikud võiksid olla Venemaal, kui Lääs enam ei osta.
  4. Eesti Õliühingu juht Mart Raamaträägib Euroopas levinud praktikast määrata aktsiise sektoripõhiselt. Kuidas Euroopas sektoreid käsitletakse ja kas Eestil oleks sarnasest lähenemisest kasu?

Poliitikute debatt!

Teame, et riik puikleb tööstustele erimärgistusega diislikütuse lubamisest kõrvale, äraootaval seisukohal on ka mitmed teised sektorid. Küsime, kas poliitikud on tõesti ettevõtlusvaenulikud või on asi milleski muus. Kui suure ampsu riigieelarvest selliste erisuste lubamine tegelikult ampsaks?

Poliitikute arutelus on vastamisi Martin Helme (EKRE), Aivar Kokk (Isamaa), Erki Savisaar (Keskerakond), Ivari Padar (SDE), Pirko Konsa (Eesti 200) ja Jürgen Ligi (Reformierakond)et anda hinnang ka sektoripõhisele kütuseaktsiisile ja pakkuda lahendust, mida teha, et meie kütuste jaehind ei oleks Euroopa kallimate seas.

Lahkame kõrge kütusehinna mõju erinevatele sektoritele, laval:

  • toidutööstusest Balsnacki juhatuse liige ja arendusjuht Reigo Rusing,
  • ehitussektorist Tallinna Teed juhatuse esimees Jüri Läll;
  • põllumajandusest KEVILI nõukogu esimees Andres Oopkaup;
  • transpordisektorist Autoettevõtete Liidu juhatuse liige ja Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste; Mootor grupi ja Lux Expressi omanik Hugo Osula ja Kauritel Transport juhataja Marko Novik.

Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartner Eesti Õliühing.

Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.

Programm

08:30 – 09:10

Registreerimine ja hommikukohv

09:10 – 09:20

Tere tulemast!

Taavi Eilat Päeva moderaator

09:20 – 10:00

Elu pärast Vene naftat

Ričardas Morkvėnas Orlen Leedu müügitoe ja arendusdirektor

Maailm elab praegu VUCA-ajastul ehk volatiilsel, ebakindlal, keerulisel ja ebaselgel ajal, millele on sõja tõttu lisandunud ka naftakriis. Lääs on otsustanud Vene naftast ja gaasist loobuda, kuid mis saab pärast Vene naftast loobumist? Millised on võimalikud stsenaariumid? Kui palju tõuseb hind ja kuidas hinnatõusuga tegeleda? Millised valikud on Venemaal, kui Lääs enam ei osta? Kas kõrged hinnad on tulnud, et jääda?

10:00 – 10:25

Millised on Eesti võimalused ja valikud maanteetranspordi dekarboniseerimisel?

Ülle Tamme Neste Eesti AS-i ja Eesti Õliühingu juhatuse liige

Ettekandes räägime, millised on Eesti maanteetranspordi dekarboniseerimise võimalused ja valikud lühemas ning keskmises ajaperspektiivis (aastani 2030). Kuidas mõjutavad meie valikuid aktuaalsed võtmetegurid nagu tarnekindlus ja kättesaadavus ning selle taustal ka keskkonnasäästlikkus. Mis see meile maksma läheb?

10:25 – 10:45

Diislikütuse aktsiisimäärad vastavalt tarbija eripäradele - milline on Euroopa kogemus?

Mart Raamat Eesti Õliühingu juht

Hoiatatakse, et lähiajal võib Euroopas tekkida puudus kütustest.  Puudus tähendab, et kõigile ei jagu ja hind tõuseb. Eestis on kütuste hinnad Euroopa kallimate seas, kuid seejuures on kütus sisendiks meie majanduse jaoks tähtsatele sektoritele – toiduainetööstus, ehitus, metsandus. Et olukorda veidigi kontrollida on võimalik aktsiise määrata ka sektoripõhiselt. Selline lahendus on laialt levinud ka Euroopas, aga mitte Eestis. Kuidas Euroopas eri sektoreid käsitletakse ja kas Eestil oleks sarnasest lähenemisest abi?

10:45 – 11:45

Poliitikute arutelu: Kuidas kütuse kallinemine Eestis peatada?

Martin Helme EKRE fraktsioon

Aivar Kokk Riigikogu rahanduskomisjoni esimees, Isamaa fraktsioon

Erki Savisaar Eesti Keskerakonna fraktsioon

Pirko Konsa Eesti 200

Ivari Padar SDE fraktsioon

Jürgen Ligi Eesti Reformierakonna fraktsioon

Mida arvata kütuseaktsiisi sektoripõhisest erisusest? On sel mõttel jumet ja kui on, siis kuidas see maksulaekumisi mõjutab? Kuidas teha nii, et kütuste jaehind ei oleks Eestis enam Euroopa kallimate hulgas?

11:45 – 12:45

Lõuna

12:45 – 13:15

Mida võimaldab ja mida ei võimalda energia maksustamise direktiiv?

Lauri Lelumees Rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika osakonna peaspetsialist

Euroopa Komisjon tuli möödunud aastal välja energia maksustamise direktiivi muudatusettepanekutega, et viia energiatoodete ja elektrienergia maksustamine kooskõlla Euroopa Liidu energia- ja kliimapoliitikaga. Muudatustega tuldi välja eeskätt seetõttu, et komisjoni sõnul ei olnud direktiiv kooskõlas kliima- ja energiaeesmärkidega ning lisaks sellele soodustab direktiiv fossiilkütuste kasutamist. Muudatustega tehti ettepanek tõsta madalaimat maksustamistaset ning vähendada ja piirata liikmesriikide võimalusi teha maksuvabastusi. Millises staadiumis on energia maksustamise direktiiv praegu ja milliseid erisusi see võimaldab?

13:15 – 13:45

Kütusevarud ja kütustega varustatus – osa energiajulgeolekust

Priit Enok Eesti Varude Keskuse (ESPA) juhatuse liige

Eesti Varude Keskusel on 90 päeva tavatarbimise mahus vedelkütusevaru, moodustamisel on strateegiline maagaasivaru ning riik on andnud ettevõtjatele tagatise LNG kai kiirkorras rajamiseks. Riigi strateegilised kütusevarud hinnaleevendust ei paku, kuid annavad meie inimestele ja ettevõtetele täiendava kindluse kõige raskemad ajad üle elada. Pelgalt varude omamisele aga laiemat energiajulgeolekut üles ei ehita. Võimalikele kriisidele vastu minnes on iga suurema kütusetarbija ülesanne eelkõige leida võimalusi kütuste säästmiseks, hoida tarbimiskohas piisavat kütusevaru, olla valmis kasutama alternatiivseid kütuseid ning sõlmida kütusemüüjatega tugevad tarnelepingud.

13:45 – 14:05

Kütusehindade mõju transpordisektorile - väljakutsed ja võimalikud lahendused

Piotr Szymczak UTA Baltimaade ja Ukraina juht

Mootorikütuste hinnad avaldavad kõige suuremat survet transpordi- ja logistikasektori kuludele. Sõja ja kõrge inflatsiooni tõttu võtsid paljud Euroopa Liidu riigid kasutusele erinevaid meetmeid - vähendasid diislikütuse käibemaksumäärasid või võtsid valitsuse tasandil vastu muid kütusehindu alandavaid otsuseid. Igaüks soovib teha parima võimaliku otsuse. Aga kas see on võimalik? Milliseid tegureid tuleb arvesse võtta? Kas on võimalik naasta vanade tegutsemismudelite juurde?

14:05 – 14:25

Kütusetanklast energiapunktiks – eesootavad trendid ja muutused

Gary Szendzielarz Astro Balticsi rahvusvahelise äriarenduse juht

Kütusetanklad on transformeerumas energiapunktideks. Milliseid makse- ja mugavuslahendusi kliendid ootavad? Millist rolli mängivad tulevikus iseteeninduslikud kaubanduslahendused? Kuidas olla atraktiivne uue generatsiooni klientidele?

14:25 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:40

Kütuse hinna mõju ehitussektorile ja transpordisektorile

Jüri Läll Tallinna Teede AS-i juhatuse esimees

Indrek Halliste Autoettevõtete Liitu liidu juhatuse liige, Hansabussi juhatuse esimees

Milliseid probleeme põhjustab kõrge kütusehind? Milliseid riske ja ohte, aga ka võimalusi nähakse? Kas vajame sektoripõhist aktsiisipoliitikat? Kas elektriautodele nähakse suuremat tulevikku? Kui kõrgele ähvardab kütusehind veel tõusta ja kuidas see turgu mõjutab? Jpm.

 

15:40 – 16:30

Arutelu: Kütuse hinna mõju erinevatele sektoritele

Reigo Rusing Balsnacki juhatuse liige ja arendusjuht

Hugo Osula Mootor Grupi omanik

Ülle Tamme Neste Eesti AS-i ja Eesti Õliühingu juhatuse liige

Andres Oopkaup Kevili nõukogu esimees

Marko Novik Kauritel Transport juhataja ja logistik

Mida kõrged kütusehinnad eri sektoritele tähendavad? Kuidas pärast pingelisi sündmusi maailmamajanduse hakkama saada? Kas usk elektriautodesse on suurenenud? Jpm

16:30 – 16:40

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetajad

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Liivalaia 33, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]