Digiturunduse meistriklass

Kuidas luua edukat e-äri turundus- ja müügistrateegiat?

Kestus: 8 akadeemilist tundi

Äripäeva Akadeemia (Vana-Lõuna 39/1, Tallinn)

Sellel koolitusel õpitakse, kuidas teenuste ja kaupade digiturundust (veebiturundust) ja müügitegevust planeerida, hallata ja arendada. Samuti õpitakse, kuidas vältida suuremaid riske.

 

E-kaubandus ja digikanalites turundamine pakub olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Koolitusel räägitakse sellest, millised kaugele ulatuvad muutused on viimasel ajal toimunud tarbijakäitumises, aga ka ostutsükli pikkusest, ostumääradest ja digiturunduse tasuvusest.

 

63% juhtudel hakkab ostuprotsess pihta digikanalites, kuigi e-kaubanduse osakaal kogukaubandusest on alla 20%. E-kaubanduse turumahus oodatakse 2023. Aastaks pea kahekordistumist. Eestis on e-kaubanduse turumahud aastaga tõusnud 85%. Kuigi e-kaubanduses on konkurents kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada.

 

Koolituse eesmärk on anda e-turundusest baasteadmised ja praktilised oskused, et ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

 

Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduse ja veebimüügiga või mõtlevad veebimüügi alustamisele.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  • oskab luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • teab, kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • teab, kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • oskab konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • teab, milliseid tulemusmõõdikuid oma turundustegevustes kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

 

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest. Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mille läbitegemine aitab õpitud tööriistu juba järgmisel päeval rakendada. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui ettevõttel ei ole Google Analytics’i kontot, siis toimub harjutamine demokonto abil, millele ligipääsu saab koolitajalt koolituse käigus.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. 

Maht: 8 akadeemilist tundi.

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 15 inimest.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

 

Sellel koolitusel on osalenud:

Medicum Tervishoiuteenused AS, Pharma Holding OÜ, Siidrikoda OÜ, Floorin AS, Garments Trade OÜ, Kaupmees & KO AS, Ksenukai Digital OÜ, Loodusravi Kliinik OÜ, Lääne-Viru Rakenduskõrgkool, Nordfox Trade OÜ, Selver AS, Tallink Duty Free AS, Tulekuma OÜ.

 

 

Loe koolitaja artikleid:

3 lihtsat nippi, kuidas digiturunduses oma konkurentide järele luurata

Retargeting – digiturunduse kindlustuspoliis

6 väheteatud, aga turunduses kasulikku Google Analyticsi funktsiooni

 

 

Koolitusel osaleja tagasiside:

Mart Iro

"Meeldis, et tehti praktilisi ülesandeid ja koolitaja andis edasi palju baasteadmisi. Sobib ettevõtte juhile või turundusjuhile, kes vajavad ülevaadet, mis võimalusi pakutakse või soovib mõista, mida ja miks turunduses tehakse. See koolitus ei ole mõeldud turundajatele, kes Google Analyticsit juba oma töös kasutavad. Taavi teemakäsitlus oli kaasahaarav. Ta küsis osalejatelt tagasisidet ja andis nende küsimustele piisavalt vastuseid. Ettevõtte juhid või turundusjuhid saavad kindlasti palju võimalusi teadmisi ja tööriistu, mida kasutada. Esineja ja koolituse sisu olid head ja jäin rahule. Sain kümme kümnest info kätte ja ehk oli algaja jaoks seda infot isegi liiga palju."

KOOLITAJA

Taavi Raidma

Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on rohkem kui 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni, nt Tallink, Topauto, Palmako, Goldtime, Apollo ja Klick. Taavi erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad.

Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA's ning omab magistrikraadi London School of Economics'ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.
AJAKAVA

09:30 - 09:45

09:30 - 09:45

Kogunemine

09:45 - 11:30

09:45 - 11:30

1. Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Konkurentide luure läbi avalike kanalite

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].