Koolitused

E-kaubanduse turunduse meistriklass

Kuidas luua edukat e-äri turundus- ja müügistrateegiat?

Kestus: 1 päev

Äripäeva Akadeemia (Vana-Lõuna 39/1, Tallinn)

Sellel koolitusel õpitakse e-äri või e-poe turunduse ja müügitegevuse planeerimist, haldamist ja arendamist ning seda, kuidas vältida suuremaid riske.

 

E-kaubandus pakub olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Koolitusel räägitakse sellest, millised kaugele ulatuvad muutused on viimasel ajal toimunud tarbijakäitumises, aga ka ostutüskli pikkusest, ostumääradest ja digiturunduse tasuvusest.

 

 

63% juhtudel hakkab ostuprotsess pihta digikanalites, kuigi e-kaubanduse osakaal kogukaubandusest on alla 20%. E-kaubanduse turumahus oodatakse 2023. Aastaks pea kahekordistumist. Eestis on e-kaubanduse turumahud aastaga tõusnud 85%. Kuigi e-kaubanduses on konkurents on kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada.

 

Koolituse eesmärk on anda e-turundusest baasteadmised ja praktilised oskused, et ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

 

Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduse ja veebimüügiga või mõtlevad veebimüügi alustamisele.

 

Koolituse tulemusena osaleja

  • oskab luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • teab, kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • teab, kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • oskab konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • teab, milliseid tulemusmõõdikuid oma turundustegevustes kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

 

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest. Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mille läbitegemine aitab õpitud tööriistu juba järgmisel päeval rakendada. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui ettevõttel ei ole Google Analytics’i kontot, siis toimub harjutamine demokonto abil, millele ligipääsu saab koolitajalt koolituse käigus.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, individuaalsete harjutuste ja grupitööde käigusTunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Maht: 8 akadeemilist tundi.

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 15 inimest.

 

Sellel koolitusel on osalenud:

Medicum Tervishoiuteenused AS, Pharma Holding OÜ, Siidrikoda OÜ, Floorin AS, Garments Trade OÜ, Kaupmees & KO AS, Ksenukai Digital OÜ, Loodusravi Kliinik OÜ, Lääne-Viru Rakenduskõrgkool, Nordfox Trade OÜ, Selver AS, Tallink Duty Free AS, Tulekuma OÜ.

KOOLITAJA

Taavi Raidma

Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on rohkem kui 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni, nt Äkki Tallink, Topauto, Palmako, Goldtime, Apollo ja Klick. Taavi erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad.

Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA's ning omab magistrikraadi London School of Economics'ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.
AJAKAVA

09:30 - 09:45

09:30 - 09:45

Kogunemine

09:45 - 11:30

09:45 - 11:30

1. Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Konkurentide luure läbi avalike kanalite

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine

REGISTREERIMINE
27.10.2020 E-kaubanduse turunduse meistriklass
Hind:
439 €
526,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
667 0439 | akadeemia@aripaev.ee

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.