Eduka müügikõne põhitõed

Interaktiivne e-kursus: viis sammu tulemusliku müügikõneni

Eduka müügikõne põhitõed pilt

Eduka müügikõne põhitõed on ideaalne e-kursus kõigile, kes müüvad oma toodet või teenust telefoni teel. Interaktiivne õppeprogramm sobib nii alles alustavale müügiinimesele kui ka kogenud tegijale, kes soovib oma teadmisi värskendada.

Õigesti tehtud müügikõne võimaldab luua kliendi ja konsultandi vahel usaldust ja suurendada kliendi soovi oma toote või teenuse järele. Sellel e-kursusel saabki teada, kuidas end müügikõneks ette valmistada, kuidas klient kuulama panna, millal on õige hetk pakkumine teha ja kuidas kõhkluse ja vastuväidetega toime tulla.

E-kursuse eesmärk on aidata alustavaid müügikonsultante kiirelt välja koolitada või juba kogenumatele põhitõdesid meelde tuletada.

E-kursust saab igaüks teha oma äranägemise järgi – vabalt valitud ajal ja vabalt valitud kohas. Vaja on vaid arvutit või nutiseadet. Peale ostu sooritamist saadame ühe tööpäeva jooksul e-postiga info e-kursusele ligipääsu kohta. Seejärel võib õppimine alata. Kursuse läbimiseks kulub umbes 90 minutit. E-kursuse kasutamisõigus kehtib üks aasta.

Vaata kursuse demovideot

 

E-kursuse sihtgrupp on müügikõnedega alustavad müüjad, aga ka staažiga müügiinimesed, kelle soov on oma olemasolevaid teadmisi täiendada või üle korrata. E-kursust saavad osta nii individuaalsed õppijad kui ka tööandjad oma mitmele töötajale aastase ligipääsuna. Mitmele kasutajale litsentsi ostes on personalijuhil ülevaade õppijate progressist ja tulemustest. Kui soovite osta e-kursust mitmele töötajale, pakume hinnasoodustust. Hinda küsige [email protected]

E-kursuse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas ennast müügikõneks ette valmistada ja häälestada;
  • teab, mis on toimiva müügikõne läbiviimise viis sammu;
  • on praktiliselt harjutanud müügikõne viie sammu müügiprotsessi;
  • teab, mida oma oskuste edasiseks arendamiseks müügikõnedes jälgida.

E-kursuse läbiviimise põhimõtted:

  • teemade lõpus on päriselulised harjutused õpitu kinnistamiseks;
  • kui mõni harjutus ebaõnnestub, on neid võimalik korrata kuni kõik vastused on õiged;
  • kursuse lõpus tuleb läbi teha teadmiste kontroll, mis tagab materjali omandamise.

E-kursuse teemad:

1.2. Sissejuhatus tänapäevasesse müüki

2. Müügiks ettevalmistus

3. Müügiprotsessi viis sammu

3.1. Kontakti ja usaldusliku õhkkonna loomine

3.2. Kliendi vajaduste väljaselgitamine

3.3. Huvi tekitamine toote või teenuse vastu

3.4. Kliendi kõhkluste ja väidetega toimetulek

3.5. Ostusignaalide märkamine ja müügitehingu lõpetamine ehk „closing“

3.6. Tervikliku müügikõne näide

4. Kõnede analüüs – mida jälgida, et teha järgmine samm

E-kursuse autor

E-kursuse autor Mihkel Reinsalu on aktiivselt tegutsenud juhtimis- ja müügikoolitajana alates 2003. aastast. Ta on töötanud tippjuhina, reklaamidirektorina, müügijuhina ja müügiinimesena Eesti Päevalehes, Äripäevas ja Raadio 2-s. Mihkel on olnud Eesti Päevalehe vastutav väljaandja ja peadirektor ning Artist Siseraadiod OÜ tegevjuht, juhtinud Äripäeva Akadeemiat. Mihkel on olnud Coop Eesti juhtide arengu- ja järelkasvuprogrammi koolitaja.
Loe Mihkli intervjuud "3 soovitust, mis aitavad Sul müügikõned tulemuslikumaks muuta".

 

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Lisainfo: Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 5622 5061 | [email protected]

110 €