• Otsi Äripäevast

Eduka müügikõne põhitõed

Interaktiivne e-kursus: viis sammu tulemusliku müügikõneni

Eduka müügikõne põhitõed
Tellimine
Eduka müügikõne põhitõedNaN €
Näita käibemaksuga

Koolitus sobib suurepäraselt inimestele, kelle töö üheks osaks on müüa oma toodet või teenust ka telefoni teel. Interaktiivne õppeprogramm kohandub kasutaja vajadustega, olenemata tasemest.

Õigesti tehtud müügikõne loob usaldust ning tõstab kliendi soovi toote või teenuse järele.

 

E-kursusel omandatakse teadmised:

  • kuidas müügikõneks valmistuda;
  • kuidas võita kliendi tähelepanu;
  • kuidas tabada ära õige hetk pakkumise tegemiseks;
  • kuidas veenda klienti ja viia müük edukalt lõpuni.

Kursus annab müügimeeskonnale enesekindlust ja tõstab ettevõtte müügikõnede kvaliteeti.

E-kursusel käsitletavad teemad:

  1. Sissejuhatus tänapäevasesse müüki
  2. Ettevalmistus müügiks
  3. Eduka müügiprotsessi viis sammu: 
    • Kontakti ja usaldusliku õhkkonna loomine
    • Kliendi vajaduste väljaselgitamine
    • Huvi tekitamine toote või teenuse vastu
    • Kliendi kõhkluste ja väidetega toimetulek
    • Ostusignaalide märkamine ja müügitehingu lõpetamine
  1. Kõnede analüüs
  2. Teadmiste kinnistamine

E-kursusel on päriselulised harjutused õpitu kinnistamiseks ja kui mõni harjutus ebaõnnestub, on neid võimalik korrata kuni kõik vastused on õiged. Kursuse lõpus tuleb läbi teha teadmiste kontroll, mis tagab materjali omandamise. E-kursust saavad osta nii individuaalsed õppijad kui ka tööandjad oma töötajatele. Mitme kasutaja korral saab juht koondülevaate kõikide koolitusele registreeritud töötajate õpiprotsessidest ja tulemustest. E-kursuse suurim pluss on, et see aitab praktilistel teadmistel jõuda kõigi töötajateni ning neile õppimiseks sobival ajal.

E-kursuse tulemusena osaleja:

  • oskab ennast müügikõneks ette valmistada ja häälestada;
  • mõistab eduka müügikõne protsesse;
  • teab, kuidas omandatud teadmiseid müügikõnes rakendada.

 

Vaata kursuse demovideot

Kui soovite pakkumist enam kui ühele kasutajale, siis võtke ühendust e-koolituste projektijuhi Marge Oldermanniga e-kirja teel: [email protected] 

  • Üks kasutaja, hind 120 € (144 € km-ga) / kasutaja
  • 2…5 kasutajat, hind 100 € (120 € km-ga) /kasutaja
  • 6…10 kasutajat, hind 95 € (114 € km-ga) /kasutaja
  • 11…15 kasutajat, hind 90 € (108 € km-ga) /kasutaja
  • 16…20 kasutajat, hind 85 € (102 € km-ga) /kasutaja
  • 21+ kasutajat – küsi pakkumist

Peale ostu sooritamist saate ühe tööpäeva jooksul info e-kursusele ligipääsu kohta.

Kursuse läbimiseks kulub umbes 90 minutit. E-kursuse kasutamisõigus kehtib üks aasta.

 

E-kursuse autor

E-kursuse autor Mihkel Reinsalu on aktiivselt tegutsenud juhtimis- ja müügikoolitajana alates 2003. aastast. Ta on töötanud tippjuhina, reklaamidirektorina, müügijuhina ja müügiinimesena Eesti Päevalehes, Äripäevas ja Raadio 2-s. Mihkel on olnud Eesti Päevalehe vastutav väljaandja ja peadirektor ning Artist Siseraadiod OÜ tegevjuht, juhtinud Äripäeva Akadeemiat. Mihkel on olnud Coop Eesti juhtide arengu- ja järelkasvuprogrammi koolitaja.
Loe Mihkli intervjuud "3 soovitust, mis aitavad Sul müügikõned tulemuslikumaks muuta".

Mihkel Reinsalu2

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.

Tellimine
Eduka müügikõne põhitõedNaN €
Näita käibemaksuga
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]