• Otsi Äripäevast

Edukas müük Amazonis

Teejuht alustamaks toodete müüki Amazonis

Edukas müük Amazonis

Toimumiskoht

Äripäeva Akadeemia

Koolitusel tehakse selgeks esimesed sammud, kui on soov müüa oma tooteid Amazoni platvormil – räägitakse lahti, millises järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa ning vältida seejuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

 

E-kaubandusplatvorm Amazoni võimaldab viia oma tooted klientideni enamikul maailma suurimatest turgudest. Erinevalt tavapärasest kaubandusest ei ole sul vaja läbida sortimendikomisjone, veenda ostujuhte, saata näidiseid jne. Amazonis on sul võimalik oma tooted paigutada kohe Amazoni „riiulile“ klientidele ostmiseks. Koolitusel saad selgeks, kuidas oma kaup Amazoni riiulitele paigutada.

 

Kauba saadavus riiulis ei tähenda aga seda, inimesed seda ostavad. Enne toote riiulisse paigutamist on vaja teada, kas kauba järele on nõudlust, milline on konkurentsiolukord ja kuidas kliendid toodeteni jõuavad. Koolitusel osaledes õpid analüüsima turgu ning toodete müügipotentsiaali.

 

Kui õige toode on õigesse riiulisse asetatud, on vaja see riiulis esile tuua ja konkurentidest eristuda. Amazonis tähendab see suurepärase tootelehe loomist. Koolitusel saad teada, millistest komponentidest ja kuidas luua Amazonis head ja toimivat tootelehte.

 

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale ülevaade ja arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazoni platvormil ning mida alustades silmas pidada – millises  järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa vältides sealjuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

 

Koolitusele on oodatud:

  • ettevõtjad, kellel on oma toode või tootmine, ning soovivad jõuda uute klientideni läbi Amazoni platvormi;
  • e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes soovivad ka Amazonis müüma hakata;
  • ettevõtted, kes juba on alustanud Amazonis müügiga, kuid näevad, et see on keerulisem kui esialgu arvati;
  • ettevõtlikud inimesed, kellel on kapitali ning soov alustada ettevõtlusega.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas teha esmase toote või tooteportfelli turu-, konkurentsi- ja kasumlikkuse analüüsi;
  • saab aru Amazoni algoritmide toimimispõhimõtetest;
  • teab, kuidas kalkuleerida Amazoni toote lansseerimiseelarvet;
  • teab, kuidas luua toimivat Amazoni tootelehte;
  • mõistab klienditagasiside (review) rolli ja teab, kuidas saada paremat tagasisidet;
  • omab ülevaadet logistikalahendustest, mida saab kasutada Amazonis müümise korral.

 

Lisaks teoreetilisele osale ja näidetele igapäevasest tööst proovime praktiliselt järele, kuidas läbi viia Amazoni turu-uuring ning koostada tootele briif, mille järgi saab luua tootelehe tekstid ja pildimaterjali. Praktilise osa jaoks on vajalik, et iga osaleja võtaks kaasa oma sülearvuti. Enne koolitust palume igal osalejal luua Helium10 kasutajakonto (piisab tasuta kontost) ning lisada Chrome’i brauserisse Helium10 Chrome extension.

 

Koolitusel lahendame lisaks teoreetilisele osale ka praktilisi ülesandeid, et kinnistada ja hinnata koolituse tulemuslikkust. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

 

Loe koolitaja artiklit:

5 õppetundi, kuidas Amazoni platvormil müües mitte ebaõnnestuda

 

Esinejad

  • Dan Murumets

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:00

1. Sissejuhatus Amazoni müügiplatvormi

  • Mis on ja kuidas toimib Amazoni platvorm müüjatele
  • Amazoni algoritm – mis see on, miks see on oluline ja kuidas seda mõjutada
  • Milliseid levinud vigu saad vältida, et hoida kokku aega ja raha

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

11:00 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Turu-uuring Amazonis

  • Tööriistad kliendinõudluse, kasumlikkuse ja konkurentide käibe mõõtmiseks
  • Kuidas tõlgendada turu-uuringu käigus saadud infot

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline turu-uuringu harjutus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Amazon ja logistika

  • Kuidas jõuab kaup Amazonist ostjani: erinevad tarnemudelid
  • Amazon FBA tarnemudel
  • Kuidas pakendada oma tooted, et optimeerida logistikakulusid ning kasutada pakendit turundussõnumi kandajana

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kuidas luua tooteleht, mis müüb

  • Millest koosneb Amazoni tooteleht
  • Millises järjekorras optimeerida tootelehte
  • Kuidas luua head tootekirjeldust
  • Kuidas luua toimivaid tootepilte

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline harjutus tootelehe briifi koostamiseks.

Edukas müük Amazonis

Teejuht alustamaks toodete müüki Amazonis

Edukas müük Amazonis

Toimumiskoht

Äripäeva Akadeemia

Koolitusel tehakse selgeks esimesed sammud, kui on soov müüa oma tooteid Amazoni platvormil – räägitakse lahti, millises järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa ning vältida seejuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

 

E-kaubandusplatvorm Amazoni võimaldab viia oma tooted klientideni enamikul maailma suurimatest turgudest. Erinevalt tavapärasest kaubandusest ei ole sul vaja läbida sortimendikomisjone, veenda ostujuhte, saata näidiseid jne. Amazonis on sul võimalik oma tooted paigutada kohe Amazoni „riiulile“ klientidele ostmiseks. Koolitusel saad selgeks, kuidas oma kaup Amazoni riiulitele paigutada.

 

Kauba saadavus riiulis ei tähenda aga seda, inimesed seda ostavad. Enne toote riiulisse paigutamist on vaja teada, kas kauba järele on nõudlust, milline on konkurentsiolukord ja kuidas kliendid toodeteni jõuavad. Koolitusel osaledes õpid analüüsima turgu ning toodete müügipotentsiaali.

 

Kui õige toode on õigesse riiulisse asetatud, on vaja see riiulis esile tuua ja konkurentidest eristuda. Amazonis tähendab see suurepärase tootelehe loomist. Koolitusel saad teada, millistest komponentidest ja kuidas luua Amazonis head ja toimivat tootelehte.

 

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale ülevaade ja arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazoni platvormil ning mida alustades silmas pidada – millises  järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa vältides sealjuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

 

Koolitusele on oodatud:

  • ettevõtjad, kellel on oma toode või tootmine, ning soovivad jõuda uute klientideni läbi Amazoni platvormi;
  • e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes soovivad ka Amazonis müüma hakata;
  • ettevõtted, kes juba on alustanud Amazonis müügiga, kuid näevad, et see on keerulisem kui esialgu arvati;
  • ettevõtlikud inimesed, kellel on kapitali ning soov alustada ettevõtlusega.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas teha esmase toote või tooteportfelli turu-, konkurentsi- ja kasumlikkuse analüüsi;
  • saab aru Amazoni algoritmide toimimispõhimõtetest;
  • teab, kuidas kalkuleerida Amazoni toote lansseerimiseelarvet;
  • teab, kuidas luua toimivat Amazoni tootelehte;
  • mõistab klienditagasiside (review) rolli ja teab, kuidas saada paremat tagasisidet;
  • omab ülevaadet logistikalahendustest, mida saab kasutada Amazonis müümise korral.

 

Lisaks teoreetilisele osale ja näidetele igapäevasest tööst proovime praktiliselt järele, kuidas läbi viia Amazoni turu-uuring ning koostada tootele briif, mille järgi saab luua tootelehe tekstid ja pildimaterjali. Praktilise osa jaoks on vajalik, et iga osaleja võtaks kaasa oma sülearvuti. Enne koolitust palume igal osalejal luua Helium10 kasutajakonto (piisab tasuta kontost) ning lisada Chrome’i brauserisse Helium10 Chrome extension.

 

Koolitusel lahendame lisaks teoreetilisele osale ka praktilisi ülesandeid, et kinnistada ja hinnata koolituse tulemuslikkust. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

 

Loe koolitaja artiklit:

5 õppetundi, kuidas Amazoni platvormil müües mitte ebaõnnestuda

 

Esinejad

  • Dan Murumets

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:00

1. Sissejuhatus Amazoni müügiplatvormi

  • Mis on ja kuidas toimib Amazoni platvorm müüjatele
  • Amazoni algoritm – mis see on, miks see on oluline ja kuidas seda mõjutada
  • Milliseid levinud vigu saad vältida, et hoida kokku aega ja raha

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

11:00 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Turu-uuring Amazonis

  • Tööriistad kliendinõudluse, kasumlikkuse ja konkurentide käibe mõõtmiseks
  • Kuidas tõlgendada turu-uuringu käigus saadud infot

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline turu-uuringu harjutus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Amazon ja logistika

  • Kuidas jõuab kaup Amazonist ostjani: erinevad tarnemudelid
  • Amazon FBA tarnemudel
  • Kuidas pakendada oma tooted, et optimeerida logistikakulusid ning kasutada pakendit turundussõnumi kandajana

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kuidas luua tooteleht, mis müüb

  • Millest koosneb Amazoni tooteleht
  • Millises järjekorras optimeerida tootelehte
  • Kuidas luua head tootekirjeldust
  • Kuidas luua toimivaid tootepilte

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline harjutus tootelehe briifi koostamiseks.

Registreerimine

Hind
Osalejaid

07.11.2022 Edukas müük Amazonis

465,00 €

558,00 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

07.11.2022 Edukas müük Amazonis

OsalejaidHind
0

465,00 €

558,00 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

 Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]