Edukas müük Amazonis

Teejuht, mis aitab alustada toodete müüki Amazonis

Edukas müük Amazonis

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Koolitusel tehakse selgeks esimesed sammud, kui on soov müüa oma tooteid Amazoni platvormil – räägitakse lahti, millises järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa ning vältida seejuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

E-kaubandusplatvorm Amazon võimaldab viia oma tooted klientideni. Erinevalt tavapärasest kaubandusest ei ole sul vaja läbida sortimendikomisjone, veenda ostujuhte, saata näidiseid jne. Amazonis on sul võimalik oma tooted paigutada kohe Amazoni „riiulile“ klientidele ostmiseks. Koolitusel saad selgeks, kuidas oma kaup Amazoni riiulitele paigutada.

Kauba saadavus riiulis ei tähenda aga seda, et inimesed seda tingimata ostavad. Enne toote riiulisse paigutamist on vaja teada, kas kauba järele on nõudlust, milline on konkurentsiolukord ja kuidas kliendid toodeteni jõuavad. Koolitusel osaledes õpid analüüsima turgu ning toodete müügipotentsiaali.

Kui õige toode on õigesse riiulisse asetatud, on vaja see riiulis esile tuua ja konkurentidest eristuda. Amazonis tähendab see suurepärase tootelehe loomist. Koolitusel saad teada, millistest komponentidest ja kuidas luua Amazonis head ja toimivat tootelehte.

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale ülevaade ja arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazoni platvormil ning mida alustades silmas pidada – millises  järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa vältides sealjuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

Koolitusele on oodatud:

  • ettevõtjad, kellel on oma toode või tootmine, ning soovivad jõuda uute klientideni läbi Amazoni platvormi;
  • e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes soovivad ka Amazonis müüma hakata;
  • ettevõtted, kes juba on alustanud Amazonis müügiga, kuid näevad, et see on keerulisem kui esialgu arvati;
  • ettevõtlikud inimesed, kellel on kapitali ning soov alustada ettevõtlusega.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas teha esmase toote või tooteportfelli turu-, konkurentsi- ja kasumlikkuse analüüsi;
  • saab aru Amazoni algoritmide toimimispõhimõtetest;
  • teab, kuidas kalkuleerida Amazoni toote lansseerimiseelarvet;
  • teab, kuidas luua toimivat Amazoni tootelehte;
  • mõistab kliendi tagasiside (review) rolli ja teab, kuidas saada paremat tagasisidet;
  • omab ülevaadet logistikalahendustest, mida saab kasutada Amazonis müümise korral.

Lisaks teoreetilisele osale ja näidetele igapäevasest tööst proovime praktiliselt järele, kuidas läbi viia Amazoni turu-uuring ning koostada tootele briif, mille järgi saab luua tootelehe tekstid ja pildimaterjali. Praktilise osa jaoks on vajalik, et iga osaleja võtaks kaasa oma sülearvuti. Enne koolitust palume igal osalejal luua Helium10 kasutajakonto (piisab tasuta kontost) ning lisada Chrome’i brauserisse Helium10 Chrome extension.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik vastavalt vajadusele muuta. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Loe koolitaja artiklit:

5 õppetundi, kuidas Amazoni platvormil müües mitte ebaõnnestuda

Kuulake koolitajat esinemas raadiosaates:

Milliste toodetega on võimalik Amazonis raha teenida?

Koolitajad

  • Dan Murumets

    Dan on aastaid töötanud jae- ja hulgikaubanduses müügi-, turundus- ning ostujuhina. Dan lahkus oma viimaselt kategooriagrupi juhi positsioonilt Rimis 2018. a, et alustada ettevõtlusega. Sellest ajast on Dani põhitegevuseks Amazonis enda omamärgitoodete müük.

    Viimased kaks aastat on toonud läbimurde ning ca 100 000 USD kuukäibe. Enne seda aga sai alustades sai tehtud palju vigu, mis tähendasid kaotatud aega ja raha. Tänu läbitud õppetundidele ja saavutatud edule on Dan nõustanud ettevõtjaid Amazonis müügi käimalükkamisel ning aidanud neil kokku hoida aega ja raha.

    Dan Murumets

    Dan on aastaid töötanud jae- ja hulgikaubanduses müügi-, turundus- ning ostujuhina. Dan lahkus oma viimaselt kategooriagrupi juhi positsioonilt Rimis 2018. a, et alustada ettevõtlusega. Sellest ajast on Dani põhitegevuseks Amazonis enda omamärgitoodete müük.

    Viimased kaks aastat on toonud läbimurde ning ca 100 000 USD kuukäibe. Enne seda aga sai alustades sai tehtud palju vigu, mis tähendasid kaotatud aega ja raha. Tänu läbitud õppetundidele ja saavutatud edule on Dan nõustanud ettevõtjaid Amazonis müügi käimalükkamisel ning aidanud neil kokku hoida aega ja raha.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:00

1. Sissejuhatus Amazoni müügiplatvormi

  • Mis on ja kuidas toimib Amazoni platvorm müüjatele
  • Amazoni algoritm – mis see on, miks see on oluline ja kuidas seda mõjutada
  • Milliseid levinud vigu saad vältida, et hoida kokku aega ja raha

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

11:00 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Turu-uuring Amazonis

  • Tööriistad kliendinõudluse, kasumlikkuse ja konkurentide käibe mõõtmiseks
  • Kuidas tõlgendada turu-uuringu käigus saadud infot

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline turu-uuringu harjutus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Amazon ja logistika

  • Kuidas jõuab kaup Amazonist ostjani: erinevad tarnemudelid
  • Amazon FBA tarnemudel
  • Kuidas pakendada oma tooted, et optimeerida logistikakulusid ning kasutada pakendit turundussõnumi kandajana

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kuidas luua tooteleht, mis müüb

  • Millest koosneb Amazoni tooteleht
  • Millises järjekorras optimeerida tootelehte
  • Kuidas luua head tootekirjeldust
  • Kuidas luua toimivaid tootepilte

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline harjutus tootelehe briifi koostamiseks.

Edukas müük Amazonis

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Koolitusel tehakse selgeks esimesed sammud, kui on soov müüa oma tooteid Amazoni platvormil – räägitakse lahti, millises järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa ning vältida seejuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

E-kaubandusplatvorm Amazon võimaldab viia oma tooted klientideni. Erinevalt tavapärasest kaubandusest ei ole sul vaja läbida sortimendikomisjone, veenda ostujuhte, saata näidiseid jne. Amazonis on sul võimalik oma tooted paigutada kohe Amazoni „riiulile“ klientidele ostmiseks. Koolitusel saad selgeks, kuidas oma kaup Amazoni riiulitele paigutada.

Kauba saadavus riiulis ei tähenda aga seda, et inimesed seda tingimata ostavad. Enne toote riiulisse paigutamist on vaja teada, kas kauba järele on nõudlust, milline on konkurentsiolukord ja kuidas kliendid toodeteni jõuavad. Koolitusel osaledes õpid analüüsima turgu ning toodete müügipotentsiaali.

Kui õige toode on õigesse riiulisse asetatud, on vaja see riiulis esile tuua ja konkurentidest eristuda. Amazonis tähendab see suurepärase tootelehe loomist. Koolitusel saad teada, millistest komponentidest ja kuidas luua Amazonis head ja toimivat tootelehte.

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale ülevaade ja arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazoni platvormil ning mida alustades silmas pidada – millises  järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa vältides sealjuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

Koolitusele on oodatud:

  • ettevõtjad, kellel on oma toode või tootmine, ning soovivad jõuda uute klientideni läbi Amazoni platvormi;
  • e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes soovivad ka Amazonis müüma hakata;
  • ettevõtted, kes juba on alustanud Amazonis müügiga, kuid näevad, et see on keerulisem kui esialgu arvati;
  • ettevõtlikud inimesed, kellel on kapitali ning soov alustada ettevõtlusega.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas teha esmase toote või tooteportfelli turu-, konkurentsi- ja kasumlikkuse analüüsi;
  • saab aru Amazoni algoritmide toimimispõhimõtetest;
  • teab, kuidas kalkuleerida Amazoni toote lansseerimiseelarvet;
  • teab, kuidas luua toimivat Amazoni tootelehte;
  • mõistab kliendi tagasiside (review) rolli ja teab, kuidas saada paremat tagasisidet;
  • omab ülevaadet logistikalahendustest, mida saab kasutada Amazonis müümise korral.

Lisaks teoreetilisele osale ja näidetele igapäevasest tööst proovime praktiliselt järele, kuidas läbi viia Amazoni turu-uuring ning koostada tootele briif, mille järgi saab luua tootelehe tekstid ja pildimaterjali. Praktilise osa jaoks on vajalik, et iga osaleja võtaks kaasa oma sülearvuti. Enne koolitust palume igal osalejal luua Helium10 kasutajakonto (piisab tasuta kontost) ning lisada Chrome’i brauserisse Helium10 Chrome extension.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik vastavalt vajadusele muuta. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Loe koolitaja artiklit:

5 õppetundi, kuidas Amazoni platvormil müües mitte ebaõnnestuda

Kuulake koolitajat esinemas raadiosaates:

Milliste toodetega on võimalik Amazonis raha teenida?

Koolitajad

  • Dan Murumets

    Dan on aastaid töötanud jae- ja hulgikaubanduses müügi-, turundus- ning ostujuhina. Dan lahkus oma viimaselt kategooriagrupi juhi positsioonilt Rimis 2018. a, et alustada ettevõtlusega. Sellest ajast on Dani põhitegevuseks Amazonis enda omamärgitoodete müük.

    Viimased kaks aastat on toonud läbimurde ning ca 100 000 USD kuukäibe. Enne seda aga sai alustades sai tehtud palju vigu, mis tähendasid kaotatud aega ja raha. Tänu läbitud õppetundidele ja saavutatud edule on Dan nõustanud ettevõtjaid Amazonis müügi käimalükkamisel ning aidanud neil kokku hoida aega ja raha.

    Dan Murumets

    Dan on aastaid töötanud jae- ja hulgikaubanduses müügi-, turundus- ning ostujuhina. Dan lahkus oma viimaselt kategooriagrupi juhi positsioonilt Rimis 2018. a, et alustada ettevõtlusega. Sellest ajast on Dani põhitegevuseks Amazonis enda omamärgitoodete müük.

    Viimased kaks aastat on toonud läbimurde ning ca 100 000 USD kuukäibe. Enne seda aga sai alustades sai tehtud palju vigu, mis tähendasid kaotatud aega ja raha. Tänu läbitud õppetundidele ja saavutatud edule on Dan nõustanud ettevõtjaid Amazonis müügi käimalükkamisel ning aidanud neil kokku hoida aega ja raha.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:00

1. Sissejuhatus Amazoni müügiplatvormi

  • Mis on ja kuidas toimib Amazoni platvorm müüjatele
  • Amazoni algoritm – mis see on, miks see on oluline ja kuidas seda mõjutada
  • Milliseid levinud vigu saad vältida, et hoida kokku aega ja raha

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

11:00 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Turu-uuring Amazonis

  • Tööriistad kliendinõudluse, kasumlikkuse ja konkurentide käibe mõõtmiseks
  • Kuidas tõlgendada turu-uuringu käigus saadud infot

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline turu-uuringu harjutus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Amazon ja logistika

  • Kuidas jõuab kaup Amazonist ostjani: erinevad tarnemudelid
  • Amazon FBA tarnemudel
  • Kuidas pakendada oma tooted, et optimeerida logistikakulusid ning kasutada pakendit turundussõnumi kandajana

Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kuidas luua tooteleht, mis müüb

  • Millest koosneb Amazoni tooteleht
  • Millises järjekorras optimeerida tootelehte
  • Kuidas luua head tootekirjeldust
  • Kuidas luua toimivaid tootepilte

Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline harjutus tootelehe briifi koostamiseks.

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

 Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]