Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolitusele on oodatud
Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.
Koolituse tulemusena osaleja:
- oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
- teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
- oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
- teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Loe lähemalt SIIT.
Tutvu ka meie koolitajaga SIIN.
Loe ka koolitusest artikleid:
Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?
Osaleja tagasiside:
Evelin Mitt
"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!
Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.
Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"