Google Adsis reklaamimine algajale

Kuidas reklaamid Google’is tõhusalt käima saada?

Google Adsis reklaamimine algajale

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge. 

Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.

Koolitusele on oodatud Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
  • teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
  • oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas; 
  • teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).

Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.

Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.           

Koolitus toimub eesti keeles.


Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

Loe ka koolitusest artikleid:

Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks

Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?

 

Osaleja tagasiside:

Evelin Mitt

"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!

Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.

Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"

Koolitajad

  • Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

    Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

09:45 – 11:30

Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded

  • Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
  • Kuidas reklaamid asetuvad - kuidas ja kas saada esimeseks
  • Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
  • Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Märksõnade valik ja reklaamide loomine

  • Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
  • Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
  • Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
  • Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame

  • Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
  • Google’i display-võrgustiku võimalused
  • YouTube-is reklaamimine
  • Gmaili reklaamide eripärad
  • Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Põhjalike kampaaniate tegemine

  • Ads Editori abil keerulisemate kampaaniate tegemine kiirelt
  • Oma kampaania loomine ja tagasiside

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Google Adsis reklaamimine algajale

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge. 

Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.

Koolitusele on oodatud Google Adsiga esimesi samme tegevad turundajad, Adsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google Adsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
  • teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
  • oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas; 
  • teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).

Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.

Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.           

Koolitus toimub eesti keeles.


Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

Loe ka koolitusest artikleid:

Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks

Kas Google’i reklaamidel ikka klikitakse?

 

Osaleja tagasiside:

Evelin Mitt

"Koolitusel mõistsin, et minu varasem kokkupuude Google Adsiga oli väga pealiskaudne. Riskantne on teha kampaaniat, kui puuduvad sügavamad teadmised, millele tähelepanu pöörata ja kuidas oma reklaami hallata ja jälgida. Nii võib turundusraha vaid mõttetult tuulde loopida!

Karli koolitusel sain detailsema ülevaate, mida tegelikult saab teha Adsiga. Infot oli väga palju ja seetõttu tuli kasuks, et peale koolitust saime omale ka materjalid, mille abil igapäevaselt Adsis toimetada. Internetist lugeda ja õppida on mugav, aga kohapealne koolitus, kus saad koheselt koolitaja käest küsida, on palju praktilisem ja kasutoovam.

Mina soovitan kindlasti investeerida Adsi koolitusse. See kulu tuleb tagasi selle arvelt, kui tead, mida tegelikult Adsis teha nii, et reklaamiraha toodaks kindlat kasumit!"

Koolitajad

  • Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

    Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis Google Adsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele Google Adsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜ-s ja Rooma La Sapienza ülikoolis ning IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine

Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

09:45 – 11:30

Google Adsi toimimispõhimõtted ning seaded

  • Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
  • Kuidas reklaamid asetuvad - kuidas ja kas saada esimeseks
  • Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
  • Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Märksõnade valik ja reklaamide loomine

  • Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
  • Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
  • Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
  • Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame

  • Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
  • Google’i display-võrgustiku võimalused
  • YouTube-is reklaamimine
  • Gmaili reklaamide eripärad
  • Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Põhjalike kampaaniate tegemine

  • Ads Editori abil keerulisemate kampaaniate tegemine kiirelt
  • Oma kampaania loomine ja tagasiside

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Registreerimine

Hind
Osalejaid

17.09.2024 Google Adsis reklaamimine algajale

549,00 €

669,78 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

17.09.2024 Google Adsis reklaamimine algajale

OsalejaidHind
0

549,00 €

669,78 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

 Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]