Google Adsis reklaamimine edasijõudnule

Kuidas Google Adsis reklaamides tõhusalt tulemusi optimeerida?

Google Adsis reklaamimine edasijõudnule

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.

Reklaamimiseks vajaliku Adsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.

Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

„Google Ads edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus, mis annab teadmised ja oskused Adsis esimesi samme tegevatele kasutajatele.

Koolitusele on oodatud
Google Adsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt Adsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

Koolituse eesmärk on paremini töötavad Adsi kampaaniad, mis säästavad või teenivad rohkem raha ja efektiivsemad protsessid, et regulaarselt tulemusi parandada ning raporteerimist kiirendada.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab nippe, kuidas kampaaniate loomisel ja haldamisel aega kokku hoida;
  • saab uusi ideid, kuidas juba olemasolevat kampaaniat optimeerida – isegi kui tundus, et enam midagi teha pole võimalik;
  • teab põhilisi aspekte Adsi igapäevasest kontode haldamisest;
  • oskab kasutada erinevaid tööriistu, mida kontode haldamise kiirendamiseks kasutada ning mis aitavad paremini ja kiiremini tulemusi klientidele või meeskonna liikmetele raporteerida.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google Adsi kasutamisega tekkinud.

Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

 

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

Koolitajad

  • Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

    Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Ajakava

09:30 – 09:45

kogunemine

09:45 – 11:30

Põhitõdede ülekordamine ning kampaaniate optimeerimine

  • Adsi põhitõed, mida teadmata kampaaniaid korralikult optimeerida ei saa.
  • Kvaliteediskoori maksimeerimine
  • Täpsem märksõnade ja negatiivsete märksõnade valik
  • Paremate reklaamtekstide koostamine ning nipid reklaamide automaatseks kohandamiseks

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Kampaaniate optimeerimine jätkub

  • Märksõna kliki hindade optimeerimine
  • Eelarve optimaalsem kasutamine
  • Maandumislehe tegemine Google-i sõbralikuks
  • Google Analyticsi kasutamine konto analüüsimiseks
  • Displei kampaaniate optimeerimine, et raha ei läheks raisku
  • Erinevused Eesti ja välisturgude kampaaniate optimeerimisel

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Erinevad tööriistad ning raporteerimine

  • Tasuta ja tasulised tööriistad, mis aitavad kampaaniaid paremini hallata ja teste läbi viia.
  • Erinevad raporteerimisvõimalused ja raporteerimise automatiseerimine.
  • Kampaaniate üleviimine bingi reklaamkontosse (väljaspool Eestit kasulik, nt Soomes)

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Vähem teada Adsi võimalused ning Ads Editori nipid

  • Uued Adsi võimalused
  • Vanad, kuid vähem tuntud võimalused
  • Ads Editori nipid töötamise hõlbustamiseks

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Google Adsis reklaamimine edasijõudnule

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.

Reklaamimiseks vajaliku Adsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.

Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

„Google Ads edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus, mis annab teadmised ja oskused Adsis esimesi samme tegevatele kasutajatele.

Koolitusele on oodatud
Google Adsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt Adsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

Koolituse eesmärk on paremini töötavad Adsi kampaaniad, mis säästavad või teenivad rohkem raha ja efektiivsemad protsessid, et regulaarselt tulemusi parandada ning raporteerimist kiirendada.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab nippe, kuidas kampaaniate loomisel ja haldamisel aega kokku hoida;
  • saab uusi ideid, kuidas juba olemasolevat kampaaniat optimeerida – isegi kui tundus, et enam midagi teha pole võimalik;
  • teab põhilisi aspekte Adsi igapäevasest kontode haldamisest;
  • oskab kasutada erinevaid tööriistu, mida kontode haldamise kiirendamiseks kasutada ning mis aitavad paremini ja kiiremini tulemusi klientidele või meeskonna liikmetele raporteerida.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google Adsi kasutamisega tekkinud.

Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.

 

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Tutvu ka meie koolitajaga SIIN. 

Koolitajad

  • Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

    Karl Pae

    Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Ajakava

09:30 – 09:45

kogunemine

09:45 – 11:30

Põhitõdede ülekordamine ning kampaaniate optimeerimine

  • Adsi põhitõed, mida teadmata kampaaniaid korralikult optimeerida ei saa.
  • Kvaliteediskoori maksimeerimine
  • Täpsem märksõnade ja negatiivsete märksõnade valik
  • Paremate reklaamtekstide koostamine ning nipid reklaamide automaatseks kohandamiseks

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

Kampaaniate optimeerimine jätkub

  • Märksõna kliki hindade optimeerimine
  • Eelarve optimaalsem kasutamine
  • Maandumislehe tegemine Google-i sõbralikuks
  • Google Analyticsi kasutamine konto analüüsimiseks
  • Displei kampaaniate optimeerimine, et raha ei läheks raisku
  • Erinevused Eesti ja välisturgude kampaaniate optimeerimisel

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Erinevad tööriistad ning raporteerimine

  • Tasuta ja tasulised tööriistad, mis aitavad kampaaniaid paremini hallata ja teste läbi viia.
  • Erinevad raporteerimisvõimalused ja raporteerimise automatiseerimine.
  • Kampaaniate üleviimine bingi reklaamkontosse (väljaspool Eestit kasulik, nt Soomes)

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

Vähem teada Adsi võimalused ning Ads Editori nipid

  • Uued Adsi võimalused
  • Vanad, kuid vähem tuntud võimalused
  • Ads Editori nipid töötamise hõlbustamiseks

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

 Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]