Müügikõnede ABC

Interaktiivne e-kursus: viis sammu tulemusliku müügikõneni

Müügikõnede ABC pilt

Müügikõnede ABC e-kursus on ideaalne müügikõnedega alustavale telefonimüüjale. Kursus annab olulised baasteadmised sellest, kuidas end müügikõneks ette valmistada, kuidas müügiprotsessi õigesti läbi teha ning kuidas oma müügikõnesid analüüsida.

Üha rohkem organisatsioone suurendab telefonikasutust kui kiiret ja mugavat viisi kliendikontaktide loomiseks. Müügitiimi liikmed peavad oma organisatsiooni esindama professionaalselt, tagades samal ajal tõhusa suhtluse kliendiga.

Õigesti tehtud müügikõne võimaldab luua kliendi ja müüja vahel usaldust, näidata autoriteeti ja suurendada soovi oma toote või teenuse järele. Oluline on, et müüja suudaks maksimeerida potentsiaalset müüki ja suurendada kliendi lojaalsust.

E-kursuse eesmärk on aidata alustavaid müüjaid kiirelt välja koolitada või juba kogenumatele müüjatele põhitõdesid meelde tuletada.

E-kursust saab igaüks teha oma äranägemise järgi – vabalt valitud ajal ja vabalt valitud kohas. Vaja on vaid arvutit või nutiseadet. Peale ostu sooritamist saadame ühe tööpäeva jooksul e-postiga info e-kursusele ligipääsu kohta. Seejärel võib õppimine alata. Kursuse läbimiseks kulub umbes 90 minutit.

E-kursuse sihtgrupp on müügikõnedega alustavad telefonimüüjad, aga ka staažiga müügiinimesed, kelle soov on oma olemasolevaid teadmisi täiendada või üle korrata. E-kursust saavad osta nii individuaalsed õppijad kui ka tööandjad oma mitmele töötajale. Mitmele kasutajale litsentsi ostes on personalijuhil ülevaade õppijate progressist ja tulemustest. Kui soovite osta e-kursust mitmele töötajale, pakume hinnasoodustust. Hinda küsige [email protected]

E-kursuse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas ennast telefonimüügiks ette valmistada ja häälestada;
  • teab, mis on toimiva telefonimüügi läbiviimise viis sammu;
  • on praktiliselt harjutanud telefonimüügi viie sammu müügiprotsessi;
  • teab, mida oma oskuste edasiseks arendamiseks müügikõnedes jälgida.

E-kursuse läbiviimise põhimõtted:

  • teemade lõpus on päriselulised harjutused õpitu kinnistamiseks;
  • kui mõni harjutus ebaõnnestub, on neid võimalik korrata kuni kõik vastused on õiged;
  • kursuse lõpus tuleb läbi teha teadmiste kontroll, mis tagab materjali omandamise;
  • kursus toimub koolituskeskkonas TalentLMS;

E-kursuse teemad:

1.2. Sissejuhatus tänapäevasesse müüki

2. Müügiks ettevalmistus

3. Müügiprotsessi viis sammu

3.1. Kontakti ja usaldusliku õhkkonna loomine

3.2. Kliendi vajaduste väljaselgitamine

3.3. Huvi tekitamine toote või teenuse vastu

3.4. Kliendi kõhkluste ja väidetega toimetulek

3.5. Ostusignaalide märkamine ja müügitehingu lõpetamine ehk „closing“

3.6. Tervikliku müügikõne näide

4. Kõnede analüüs – mida jälgida, et teha järgmine samm

 

Vaata kursuse demovideot

 

E-kursuse autor

E-kursuse autor Mihkel Reinsalu on aktiivselt tegutsenud juhtimis- ja müügikoolitajana alates 2003. aastast. Ta on töötanud tippjuhina, reklaamidirektorina, müügijuhina ja müügiinimesena Eesti Päevalehes, Äripäevas ja Raadio 2-s. Mihkel on olnud Eesti Päevalehe vastutav väljaandja ja peadirektor ning Artist Siseraadiod OÜ tegevjuht, juhtinud Äripäeva Akadeemiat. Mihkel on olnud Coop Eesti juhtide arengu- ja järelkasvuprogrammi koolitaja.

 

Lisainfo: Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 5300 4215 | [email protected]

110 €