Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Koolitus turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele - kuidas säästa aega andmete kogumiselt, kokkuvõtete tegemiselt ja optimeerimiselt?

Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analytic-is on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.

Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Google Data Studio. Seal saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.

Data Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästad enda kallist tööaega!

Data Studio koolituse eesmärgiks on anda ülevaade Google Data Studio dashboard’ ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Google Data Studio-s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Data Studio dashboard-ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard-i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboarde, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.  

Sihtgrupp:

Koolitus on mõeldud turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua Data Studio dashboardi;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmeallikad;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmed, tabelid ja graafikud;
  • oskab muuta dashboardi seadeid ja mõõtmeid;
  • oskab lisada dashboardile ja andmeallikatele vajalikud filtrid;
  • teab, kuidas muuta dashboardi valikuperioodi ning võrdlusmomenti;
  • teab, kuidas muuta muutujate nimetusi ning raporti, tabelite ja graafikute disaini.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks: 

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ligipääs ettevõtte kontodele: Google Analytics, Google Ads.
  3. Arusaam ettevõtte veebianalüütika nüanssidest ja olulisematest mõõdikutest. 
  4. Nägemus, mis turundustegevuste ja veebilehe andmed ning mis kujul aitavad paremaid otsuseid teha. 
  5. Kasuks tuleb ka ligipääs ettevõtte Facebook Ads, Facebook Page jt. kontodele. 

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitusel kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks ning töötoa formaati raportite loomiseks ja täiendamiseks. 

Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning õpiväljundite saavutamise hindamiseks täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Näeme koolitusel! 

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

    Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63. 

09:30 – 11:00

1.Google Data Studio raportite loomine

  • Google Data Studio lühiülevaade ja eelised. 
  • Ettevõtte andmete lisamine raporti põhjadele.
  • Andmefiltrite loomine ja seadistamine. 

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2. Google Data Studio raportite kohendamine

  • Raporti visuaalne korrigeerimine - võtmemõõdikud, tabelid, graafikud, kommentaarid, mõõdikute ümbernimetamine, andmete korrigeerimine.
  • Uute muutujate loomine (andmete tingimuslik ja automatiseeritud grupeerimine)
  • Võimalused turundusinfo koondamiseks teistest kanalitest.

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Kestus:

4 akadeemilist tundi

Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analytic-is on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.

Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Google Data Studio. Seal saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.

Data Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästad enda kallist tööaega!

Data Studio koolituse eesmärgiks on anda ülevaade Google Data Studio dashboard’ ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Google Data Studio-s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Data Studio dashboard-ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard-i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboarde, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.  

Sihtgrupp:

Koolitus on mõeldud turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua Data Studio dashboardi;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmeallikad;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmed, tabelid ja graafikud;
  • oskab muuta dashboardi seadeid ja mõõtmeid;
  • oskab lisada dashboardile ja andmeallikatele vajalikud filtrid;
  • teab, kuidas muuta dashboardi valikuperioodi ning võrdlusmomenti;
  • teab, kuidas muuta muutujate nimetusi ning raporti, tabelite ja graafikute disaini.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks: 

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ligipääs ettevõtte kontodele: Google Analytics, Google Ads.
  3. Arusaam ettevõtte veebianalüütika nüanssidest ja olulisematest mõõdikutest. 
  4. Nägemus, mis turundustegevuste ja veebilehe andmed ning mis kujul aitavad paremaid otsuseid teha. 
  5. Kasuks tuleb ka ligipääs ettevõtte Facebook Ads, Facebook Page jt. kontodele. 

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitusel kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks ning töötoa formaati raportite loomiseks ja täiendamiseks. 

Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning õpiväljundite saavutamise hindamiseks täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Näeme koolitusel! 

Koolitajad

  • Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

    Harlis Velk

    Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega. 

    Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. 

    Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames. 

Ajakava

09:15 – 09:30

Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63. 

09:30 – 11:00

1.Google Data Studio raportite loomine

  • Google Data Studio lühiülevaade ja eelised. 
  • Ettevõtte andmete lisamine raporti põhjadele.
  • Andmefiltrite loomine ja seadistamine. 

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

11:00 – 11:15

Kohvipaus

11:15 – 12:45

2. Google Data Studio raportite kohendamine

  • Raporti visuaalne korrigeerimine - võtmemõõdikud, tabelid, graafikud, kommentaarid, mõõdikute ümbernimetamine, andmete korrigeerimine.
  • Uute muutujate loomine (andmete tingimuslik ja automatiseeritud grupeerimine)
  • Võimalused turundusinfo koondamiseks teistest kanalitest.

Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

Registreerimine

Hind
Osalejaid

09.12.2022 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

269,00 €

322,80 € km-ga

0

04.04.2023 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

269,00 €

322,80 € km-ga

0

15.06.2023 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

269,00 €

322,80 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

09.12.2022 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

04.04.2023 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

15.06.2023 Google Data Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

OsalejaidHind
0

269,00 €

322,80 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 618 1727 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]