YouTube sotsiaalmeedia turunduses

Kuidas kasutada Eesti populaarseimat brändi oma organisatsiooni turunduses?

YouTube sotsiaalmeedia turunduses

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

YouTube on viimased kolm aastat Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ja sotsiaalmeediakanal, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki. Paraku 75% Eesti organisatsioonidest YouTube`i oma turundustegevustes ei kasuta.

YouTube kasutamine annab organisatsioonidele võimaluse oma tooteid ja teenuseid pikemaajalisemalt pildis hoida, otsingumootorites paremini välja tulla, brändi tuntust ja usaldust tõsta, toodete kasutamist õpetada ning korduma kippuvatele küsimustele vastata.

Koolituse eesmärgiks on õpetada, kuidas teadlikult planeerida ja toota vaatajale huvitavat videosisu YouTube’is.

Koolituse käigus valmib igal osalejal praktiline ning personaalne YouTube videoplaneerimise strateegiamaatriks, mida ta saab kasutada hiljem videosisu planeerimiseks ja tootmiseks või tellimiseks.

Koolitus pakub osalejatele võimalust omandada väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskusi videosisu iseseisvaks tootmiseks ning lihtsate ja loogiliste tehnikate rakendamiseks, et sellele suuremat tähelepanu saada. Koolitus rõhutab, et kuigi sotsiaalmeedia (sh YouTube) kasutamise peamine eesmärk on saada kliente, siis vaatajat mittehuvitavat sisu (eriti videosisu) ei ole mõtet toota.

Kuigi koolitus käsitleb lühidalt videosisu levitamist ka teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagramm, Tik-Tok, LinkedIN), siis peamine eesmärk on selgitada YouTube tehnikaid.

Koolitusele on oodatud organisatsioonide (sotsiaalmeedia) turundusega tegelevad inimesed, kes kas ise loovad või tellivad videosisu, et õppida uusi ja praktilisi meetodeid, kuidas selles valdkonnas edukamaks saada.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid osata oma organisatsiooni turundamiseks luua vaatajat huvitavat videosisu ja omada selleks pikaajalist plaani?
  • Kas soovid mõista, kuidas Eesti populaarseimas kanalis, YouTube`s, paremini tähelepanu saada?
  • Kas kasutad sotsiaalmeediat selleks, et saada inimesed sotsiaalmeediast ära?
  • Kas soovid teada kuidas ise lihtsate vahenditega videosisu toota ning millest alustada?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab milliseid võtteid kasutada, et olla YouTube`s paremini nähtav;
  • tunneb optimeerimistehnikaid, et videod otsingumootorites paremini välja tuleks;
  • oskab hinnata ja analüüsida olemasolevat loodud videosisu;
  • on nõudlikum ja teadlikum videoteenuste tellimisel;
  • teab, kuidas lihtsate vahenditega ja väikese eelarvega vaatajatele huvitavat videosisu toota.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Miks ja kuidas videot sotsiaalmeedias kasutada;
  • YouTube videoplaneerimise maatriksi loomine;
  • Videoprodutseerimise põhitõed;
  • YouTube tehnikad.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega, kus soovi korral saab olla ka kaamera ees.

Koolitusele peaks kaasa võtma sülearvuti, laadija ja mobiiltelefoni.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste ülesannete lahendamise käigus.

Koolitusel osalejatel on võimalus kahe nädala jooksul peale koolitust saada tasuta konsultatsioon koolitajalt oma planeeritava videosisu kohta (kuni 1 akadeemiline tund).

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.

Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Maht: 8 akadeemilist tundi

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebikeskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.     

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.             

Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Tutvu koolitaja lühivideote seeriaga, mis täiendab ja toetab koolituse sisu ning uueneb regulaarselt: https://videoturundus.ee/youtube 

Koolitajad

  • Reigo Kimmel

    Youtube ekspert

    Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“

    Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.

    „YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.

     

    Reigo Kimmel

    Youtube ekspert

    Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“

    Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.

    „YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.

     

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Videoturundust ei ole olemas!

  • Videoturundust ei ole olemas!
  • Video kasutamine sotsiaalmeedia turunduses. Pilt, heli ja tekst.
  • Virtuaalmaailmas äri tegemine füüsilise maailma näitel.
  • Kolmandike ja kolmandiku reegel (PPA).
  • Videoplaneerimise strateegiamaatriks.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Plaaneerimine: YouTube strateegiamaatriks

  • 3x6 strateegiamaatriksi koostamine.
  • Kolm stsenaariumit, kuus pealkirja. Tekst paberil ja helis.
  • Milline on õige järjekord?
  • Vaataja tähelepanu saamine ja hoidmine.
  • Video lõpp ja eesmärk.
  • Pilt enne videot. YouTube thumbnail (Canva).
  • Vaatajate kalastamine. Õnge või võrguga?

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Produtseerimine: Tähelepanu, võte!

  • Kuidas saab stsenaariumist video?
  • Kaamera, heli, valgus – mis on kõige tähtsam?
  • 15 minutit montaaži Adobe Premiere Pro näitel.
  • Ainult ühe keerulise efekti õpetus.
  • Kattekaadrid ja taustamuusika.
  • Platvormide erinevad formaadid, kuvasuhted, pikkus jne.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Avalikustamine: YouTube tehnikad

  • YouTube kanali loomine/korrastamine ja brändimine (Canva).
  • YouTube kanali aadress ja linkimine.
  • Video kirjeldus, subtiitrid, kaardid, lingid ja lõpuekraan.
  • Videote linkimine ja manustamine.
  • YouTube video Google otsingutulemustes.
  • YouTube analüütika tähtsaimad numbrid?
  • YouTube videoreklaamid läbi Google Ads-i.
YouTube sotsiaalmeedia turunduses

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

YouTube on viimased kolm aastat Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ja sotsiaalmeediakanal, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki. Paraku 75% Eesti organisatsioonidest YouTube`i oma turundustegevustes ei kasuta.

YouTube kasutamine annab organisatsioonidele võimaluse oma tooteid ja teenuseid pikemaajalisemalt pildis hoida, otsingumootorites paremini välja tulla, brändi tuntust ja usaldust tõsta, toodete kasutamist õpetada ning korduma kippuvatele küsimustele vastata.

Koolituse eesmärgiks on õpetada, kuidas teadlikult planeerida ja toota vaatajale huvitavat videosisu YouTube’is.

Koolituse käigus valmib igal osalejal praktiline ning personaalne YouTube videoplaneerimise strateegiamaatriks, mida ta saab kasutada hiljem videosisu planeerimiseks ja tootmiseks või tellimiseks.

Koolitus pakub osalejatele võimalust omandada väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskusi videosisu iseseisvaks tootmiseks ning lihtsate ja loogiliste tehnikate rakendamiseks, et sellele suuremat tähelepanu saada. Koolitus rõhutab, et kuigi sotsiaalmeedia (sh YouTube) kasutamise peamine eesmärk on saada kliente, siis vaatajat mittehuvitavat sisu (eriti videosisu) ei ole mõtet toota.

Kuigi koolitus käsitleb lühidalt videosisu levitamist ka teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagramm, Tik-Tok, LinkedIN), siis peamine eesmärk on selgitada YouTube tehnikaid.

Koolitusele on oodatud organisatsioonide (sotsiaalmeedia) turundusega tegelevad inimesed, kes kas ise loovad või tellivad videosisu, et õppida uusi ja praktilisi meetodeid, kuidas selles valdkonnas edukamaks saada.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid osata oma organisatsiooni turundamiseks luua vaatajat huvitavat videosisu ja omada selleks pikaajalist plaani?
  • Kas soovid mõista, kuidas Eesti populaarseimas kanalis, YouTube`s, paremini tähelepanu saada?
  • Kas kasutad sotsiaalmeediat selleks, et saada inimesed sotsiaalmeediast ära?
  • Kas soovid teada kuidas ise lihtsate vahenditega videosisu toota ning millest alustada?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab milliseid võtteid kasutada, et olla YouTube`s paremini nähtav;
  • tunneb optimeerimistehnikaid, et videod otsingumootorites paremini välja tuleks;
  • oskab hinnata ja analüüsida olemasolevat loodud videosisu;
  • on nõudlikum ja teadlikum videoteenuste tellimisel;
  • teab, kuidas lihtsate vahenditega ja väikese eelarvega vaatajatele huvitavat videosisu toota.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Miks ja kuidas videot sotsiaalmeedias kasutada;
  • YouTube videoplaneerimise maatriksi loomine;
  • Videoprodutseerimise põhitõed;
  • YouTube tehnikad.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega, kus soovi korral saab olla ka kaamera ees.

Koolitusele peaks kaasa võtma sülearvuti, laadija ja mobiiltelefoni.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste ülesannete lahendamise käigus.

Koolitusel osalejatel on võimalus kahe nädala jooksul peale koolitust saada tasuta konsultatsioon koolitajalt oma planeeritava videosisu kohta (kuni 1 akadeemiline tund).

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.

Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.

Maht: 8 akadeemilist tundi

Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebikeskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.     

Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.             

Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Tutvu koolitaja lühivideote seeriaga, mis täiendab ja toetab koolituse sisu ning uueneb regulaarselt: https://videoturundus.ee/youtube 

Koolitajad

  • Reigo Kimmel

    Youtube ekspert

    Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“

    Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.

    „YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.

     

    Reigo Kimmel

    Youtube ekspert

    Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“

    Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.

    „YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.

     

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Videoturundust ei ole olemas!

  • Videoturundust ei ole olemas!
  • Video kasutamine sotsiaalmeedia turunduses. Pilt, heli ja tekst.
  • Virtuaalmaailmas äri tegemine füüsilise maailma näitel.
  • Kolmandike ja kolmandiku reegel (PPA).
  • Videoplaneerimise strateegiamaatriks.

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Plaaneerimine: YouTube strateegiamaatriks

  • 3x6 strateegiamaatriksi koostamine.
  • Kolm stsenaariumit, kuus pealkirja. Tekst paberil ja helis.
  • Milline on õige järjekord?
  • Vaataja tähelepanu saamine ja hoidmine.
  • Video lõpp ja eesmärk.
  • Pilt enne videot. YouTube thumbnail (Canva).
  • Vaatajate kalastamine. Õnge või võrguga?

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Produtseerimine: Tähelepanu, võte!

  • Kuidas saab stsenaariumist video?
  • Kaamera, heli, valgus – mis on kõige tähtsam?
  • 15 minutit montaaži Adobe Premiere Pro näitel.
  • Ainult ühe keerulise efekti õpetus.
  • Kattekaadrid ja taustamuusika.
  • Platvormide erinevad formaadid, kuvasuhted, pikkus jne.

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Avalikustamine: YouTube tehnikad

  • YouTube kanali loomine/korrastamine ja brändimine (Canva).
  • YouTube kanali aadress ja linkimine.
  • Video kirjeldus, subtiitrid, kaardid, lingid ja lõpuekraan.
  • Videote linkimine ja manustamine.
  • YouTube video Google otsingutulemustes.
  • YouTube analüütika tähtsaimad numbrid?
  • YouTube videoreklaamid läbi Google Ads-i.

Registreerimine

Hind
Osalejaid

22.11.2023 Youtube sotsiaalmeedia turunduses

549,00 €

658,80 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

22.11.2023 Youtube sotsiaalmeedia turunduses

OsalejaidHind
0

549,00 €

658,80 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].

Tühistamisinfo

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2023
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]