09:30 – 09:45
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
YouTube on viimased kolm aastat Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ja sotsiaalmeediakanal, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki. Paraku 75% Eesti organisatsioonidest YouTube`i oma turundustegevustes ei kasuta.
YouTube kasutamine annab organisatsioonidele võimaluse oma tooteid ja teenuseid pikemaajalisemalt pildis hoida, otsingumootorites paremini välja tulla, brändi tuntust ja usaldust tõsta, toodete kasutamist õpetada ning korduma kippuvatele küsimustele vastata.
Koolituse eesmärgiks on õpetada, kuidas teadlikult planeerida ja toota vaatajale huvitavat videosisu YouTube’is.
Koolituse käigus valmib igal osalejal praktiline ning personaalne YouTube videoplaneerimise strateegiamaatriks, mida ta saab kasutada hiljem videosisu planeerimiseks ja tootmiseks või tellimiseks.
Koolitus pakub osalejatele võimalust omandada väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskusi videosisu iseseisvaks tootmiseks ning lihtsate ja loogiliste tehnikate rakendamiseks, et sellele suuremat tähelepanu saada. Koolitus rõhutab, et kuigi sotsiaalmeedia (sh YouTube) kasutamise peamine eesmärk on saada kliente, siis vaatajat mittehuvitavat sisu (eriti videosisu) ei ole mõtet toota.
Kuigi koolitus käsitleb lühidalt videosisu levitamist ka teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagramm, Tik-Tok, LinkedIN), siis peamine eesmärk on selgitada YouTube tehnikaid.
Koolitusele on oodatud organisatsioonide (sotsiaalmeedia) turundusega tegelevad inimesed, kes kas ise loovad või tellivad videosisu, et õppida uusi ja praktilisi meetodeid, kuidas selles valdkonnas edukamaks saada.
Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusel käsitletavad teemad:
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega, kus soovi korral saab olla ka kaamera ees.
Koolitusele peaks kaasa võtma sülearvuti, laadija ja mobiiltelefoni.
Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste ülesannete lahendamise käigus.
Koolitusel osalejatel on võimalus kahe nädala jooksul peale koolitust saada tasuta konsultatsioon koolitajalt oma planeeritava videosisu kohta (kuni 1 akadeemiline tund).
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebikeskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Koolitus toimub eesti keeles.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu koolitaja lühivideote seeriaga, mis täiendab ja toetab koolituse sisu ning uueneb regulaarselt: https://videoturundus.ee/youtube
Youtube ekspert
Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“
Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.
„YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.
Youtube ekspert
Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“
Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.
„YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.
09:30 – 09:45
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
09:45 – 11:30
1. Videoturundust ei ole olemas!
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
2. Plaaneerimine: YouTube strateegiamaatriks
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
3. Produtseerimine: Tähelepanu, võte!
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
4. Avalikustamine: YouTube tehnikad
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Toimumiskoht:
Äripäeva Akadeemia
YouTube on viimased kolm aastat Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ja sotsiaalmeediakanal, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki. Paraku 75% Eesti organisatsioonidest YouTube`i oma turundustegevustes ei kasuta.
YouTube kasutamine annab organisatsioonidele võimaluse oma tooteid ja teenuseid pikemaajalisemalt pildis hoida, otsingumootorites paremini välja tulla, brändi tuntust ja usaldust tõsta, toodete kasutamist õpetada ning korduma kippuvatele küsimustele vastata.
Koolituse eesmärgiks on õpetada, kuidas teadlikult planeerida ja toota vaatajale huvitavat videosisu YouTube’is.
Koolituse käigus valmib igal osalejal praktiline ning personaalne YouTube videoplaneerimise strateegiamaatriks, mida ta saab kasutada hiljem videosisu planeerimiseks ja tootmiseks või tellimiseks.
Koolitus pakub osalejatele võimalust omandada väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskusi videosisu iseseisvaks tootmiseks ning lihtsate ja loogiliste tehnikate rakendamiseks, et sellele suuremat tähelepanu saada. Koolitus rõhutab, et kuigi sotsiaalmeedia (sh YouTube) kasutamise peamine eesmärk on saada kliente, siis vaatajat mittehuvitavat sisu (eriti videosisu) ei ole mõtet toota.
Kuigi koolitus käsitleb lühidalt videosisu levitamist ka teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagramm, Tik-Tok, LinkedIN), siis peamine eesmärk on selgitada YouTube tehnikaid.
Koolitusele on oodatud organisatsioonide (sotsiaalmeedia) turundusega tegelevad inimesed, kes kas ise loovad või tellivad videosisu, et õppida uusi ja praktilisi meetodeid, kuidas selles valdkonnas edukamaks saada.
Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusel käsitletavad teemad:
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega, kus soovi korral saab olla ka kaamera ees.
Koolitusele peaks kaasa võtma sülearvuti, laadija ja mobiiltelefoni.
Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste ülesannete lahendamise käigus.
Koolitusel osalejatel on võimalus kahe nädala jooksul peale koolitust saada tasuta konsultatsioon koolitajalt oma planeeritava videosisu kohta (kuni 1 akadeemiline tund).
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele – auditooriumis, kus on kasutusel kõik ohutust tagavad meetmed ja/või veebikeskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik muuta vastavalt vajadusele. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Koolitus toimub eesti keeles.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Tutvu koolitaja lühivideote seeriaga, mis täiendab ja toetab koolituse sisu ning uueneb regulaarselt: https://videoturundus.ee/youtube
Youtube ekspert
Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“
Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.
„YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.
Youtube ekspert
Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“
Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.
„YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.
09:30 – 09:45
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
09:45 – 11:30
1. Videoturundust ei ole olemas!
11:30 – 11:45
Kohvipaus
11:45 – 13:15
2. Plaaneerimine: YouTube strateegiamaatriks
13:15 – 14:00
Lõuna
14:00 – 15:30
3. Produtseerimine: Tähelepanu, võte!
15:30 – 15:45
Kohvipaus
15:45 – 17:00
4. Avalikustamine: YouTube tehnikad
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
22.11.2023 Youtube sotsiaalmeedia turunduses | 549,00 € 658,80 € km-ga | 0 |
22.11.2023 Youtube sotsiaalmeedia turunduses OsalejaidHind 0 549,00 € 658,80 € km-ga |
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].
Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, TallinnÄripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]