Järelvaadatavad

Järelvaadatav: Kuidas osta IT-ettevõtte tegevuse kindlustust?

Kestus: 75 minutit

Kindlustusteenused ei jõua IT-ettevõtete vajadustele järele. Selleks, et kohalikult turult välisturgudele murda, nõuavad lepingupartnerid kindlustuslepingute olemasolu.
Mõnikord võib sobiva kindlustuse hankimine osutuda üsna keeruliseks, sest kohalikud kindlustusandjad ei suuda IT-ettevõtete riske hinnata või pole neil sobivaid kindlustustooteid.
 
Samas on teada, et IT-turul on suur konkurents, seetõttu võib kindlustusleping muutuda oluliseks argumendiks või selle puudumine lepingu sõlmimisel/täitmisel suureks takistuseks.
 
Veebiseminari käigus räägime kindlasti järgmistel teemadel:
 
- IT-ettevõtte tegevusriskid
 
- Kindlustuslepingu hankimise võimalused
 
- Mida ja kuidas saab kindlustada?
 
- Ja mitmetel teistel teemadel ning vastame Teie küsimustele.
 
Veebiseminari viib läbi IIZI Kindlustusmaakler AS kindlustusmaakler Helen Evert.
 
 
 
 
Veebiseminari saate vaadata pärast arve tasumist. Kui tasute internetipangas või krediitkaardimaksega, tekib veebiseminari vaatamise õigus mõne minuti jooksul. Arvega tasudes tekib veebiseminari vaatamise õigus järgmise tööpäeva hommikuks. Veebiseminari vaatamise õiguse saate osta ka oma kolleegidele. Muutke selleks allpoololeval tellimisvormil vaatajate arvu. Pärast ostu kinnitamist saadame Teie e-maili aadressile juhendi, kuidas määrata kolleegidele vaatamisõigused Äripäeva konto lehel https://login.aripaev.ee.
TELLIMINE
Järelvaadatav: Kuidas osta IT-ettevõtte tegevuse kindlustust?
Hind:
59 €
70,80 € km-ga
VAATAJATE ARV:
LEKTOR

Helen Evert

kindlustusmaakler
Helen Evert on küberkindlustuse ekspert, kes töötab IIZI Kindlustusmaakler AS-is. Helen Evert ütleb enda kohta ,,Ma teen oma tööd klientide jaoks - olen hingega asja juures ja suhtun oma valdkonda kirglikult. Minu eesmärk on kindlustus lihtsaks ja arusaadavaks muuta ning lahendused klientidele lähemale tuua.

Usun, et hea kindlustuslahendus lisab igale ettevõttele väärtust, panustab äritegevuse kasvu, võimaldab teha julgemaid äriotsuseid. Kliendi äri ja majanduskeskkonna tundmine võimaldab hinnata, mida kliendil tegelikult vajab ja pakkuda kliendile seda, mida klient isegi küsida poleks osanud."