Koolitused

Kuidas reageerida probleemidele nagu tõeline juht

Kuidas juhina mõjutada ja reageerida probleemile just siis, kui see on vajalik?

29. oktoober 2019 - 31. oktoober 2019

Kestus: 3 päeva

Äripäeva Akadeemia, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Lugupeetud ärijuht. Oled olnud äris piisavalt kaua, et tunda tipusolemise üksindust ja teada, et edu ei taga ainult suurepärased otsused, vaid ka see, kuidas sa inimestega suhtled. Sina oled see, kes peab andma vastuseid ja sina otsustad, kas ja kuidas seda teha. Sinu reageerivad sellele viisil, mis võib sulle mitte meeldida, sellele omakorda järgneb sinu reaktsioon. Kas teadsid, et suure osa sinu kui juhi usaldusväärsusest määrab see, kuidas sa toetad oma alluvaid probleemi korral, kuidas sa neid kiidad või kritiseerid edu või ebaõnnestumise korral?

Selle kolmepäevase koolituse käigus oled kompaktse ja intensiivselt töötava koolitusmeeskonna liige. Koolituse käigus võtame lahti, analüüsime ja paneme uuesti kokku sinu kui juhi suhtlemisstiili ja -oskused. Sina ise otsustad, milliseid oma suhtlemisoskusi säilitada, milliseid muuta või millest loobuda. Samas aitame sul omandada uusi oskusi, mis tagavad empaatilise, sihipärase ja praktilise reageerimise eri olukordades. Nendest saavadki sinu uued juhioskused probleemidele reageerimise kunstis!

Pärast selle koolituse läbimist leiad, et juhtimine on muutnud palju sujuvamaks ja et sina ja sinu meeskond saate nüüd keskenduda olulistele asjadele.

KOOLITUSEL ON AINULT 6 KOHTA! 

Koolitusel saavad vastuse järgenevad küsimused

  •               Kuidas luua ja säilitada tõeliselt toetavat töökeskkonda?
  •               Kuidas sõnastada ja selgitada oma soovi nii, et kõik sellest ühtemoodi aru saavad?
  •               Kuidas suhelda arusaadavalt ja veenvalt?
  •               Kuidas delegeerida nii, et seda ei peaks kahetsema?
  •               Kuidas teisi kuulates teha kindlaks, et kõik näevad sama põhieesmärki?
  •               Kuidas esitada küsimusi, mis lahendavad probleeme, mitte ei tekita neid juurde?
  •               Kuidas muuta negatiivsus ja agressiivsus positiivseks panuseks?

Koolituselt saadav kasu

  •               kiirem ettevõtte ees seisvate probleemide ja lahenduste tuvastamine;
  •               adekvaatsem juhikäitumine nii tava- kui ka keerulistes olukordades;
  •               suurem suutlikkus lasta töötajatel kanda vastutust;
  •               harmoonilisem tasakaal sinu arvamuse, väljaütlemise ja eesmärgi vahel;
  •               suurem selgus ja usaldus erinevate juhirollide osas;
  •               tõhusam meeskonnatöö ja konkureerimise/koostöö tasakaal.

Ajakava

08:30-09:45 koolitus
09:45-10:15 paus
10:15-12:00 koolitus
12:00-13:00 lõunasöök
13:00-15:00 koolitus
15:00-15:30 paus
15:30-17:30 koolitus

NB! Koolitus toimub inglise keeles. 
Inglise keelse programmiga saat tutvuda
siin.

Feedback:

Kristina Zarina
Latvijas Loto finantsdirektor

Thomase juhtimis-ja suhtlemiskoolitus erineb täielikult kõikidest koolitustest, kus olen varem osalenud. Sellel ei ole igava teooriaga mitte mingisugust pistmist. See on huvitav, praktiline ja kasulik, raputab sind igapäeva rutiinist täielikult välja. Thomas arvestab osalejate isikuomaduste ja kompetentsidega ning ehitab kogu koolitusprotsessi osalejate personaalsete arenguvõimaluste ümber, tagamaks selle, et igaühe suhtlemis- ning juhtimisoskused paranevad. Kui sa endiselt mõtled, millist koolitust valida, et oma kompetentsid uuele tasemele viia, siis peaksid kindlasti seda koolitust kaaluma.

Feedback:

Kristaps Silins
McCANN Riga tegevjuht

See on ideaalne koolitus neile, kes vihkavad koolitusi. Koolituse läbimine võttis 3 päeva ja igavust tundsin ainult umbes 20 minutit. Mis on hämmastav, võttes arvesse seda, et tänapäeval on inimeste keskendumisvõime nagu kuldkalal. Teoreetiline osa annab vähemalt 5 väga kasulikku tööriista, mida tegevjuhina igapäeva elus kasutada. Thomasel on suurepärane anne panna sind õpitut päriselt omastama.

KOOLITAJA

Thomas Bothe

Thomas Bothe on endine tegevjuht ja füüsilisest isikust koolitusdisainer. Ta on rohkem kui 18 aastat keskendunud neljale valdkonnale: juhtimine (leadership), kommunikatsioon, meeskonnavaim ja hooliv suhtumine (mindfulness). Ta oskab suurepäraselt lahendada juhi igapäevaseid kommunikatsiooniprobleeme läbi koolitusharjutuste. Tehes koostööd konsultatsioonifirmade ja üle-euroopaliste võrgustikega on tema tüüpilised kliendid tippjuhid ja juhtkonnad, kes tahavad tõsta meeskonna sidusust ja arendada oma mõjutamisoskusi.
AJAKAVA

08:30 - 17:30

08:30 - 17:30

08:30 - 17:30

08:30 - 17:30

8:30 - 17:30

8:30 - 17:30

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.