Kaubandus

Külalislahke klienditeenindus

Kuidas Walt Disney seda tegi?

04. september 2020

Kestus: 1 päev

Öeldakse, et Eestis on halb teenindus, et eestlane ei saagi olla hea teenindaja. Meile on tegelikult antud väga head eeldused olla head teenindajad - oleme töökad, ausad, põhjalikud, taibukad ja õppimisvõimelised. Millest on siis puudu? Tihti puuduvad teadmised, kuidas olla külalislahkem. Teenindus ilma külalislahkuseta on ühekordne tehing.

Eesmärk

Koolituse eesmärk on kaardistada ettevõtte põhilised raskused külalislahke klienditeeninduse pakkumisel ja lahendada need Disney-teenindusmudeli abil. Lisaks anda edasi unikaalseid tehnikaid, mis muudavad teeninduse lahkemaks ja teenindajad enesekindlamaks.

 

Sihtgrupp

Koolitus on suunatud klienditeenindusmeeskondadega töötavatele osakonnajuhtidele, kes soovivad saada ühte „kuulikindlat“ teenindusteooriat ja uusi praktilisi tööriistu, kuidas külalislahkust oma töös ja ettevõttes suurendada.

Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  •          Kas Sinu ettevõttes on klienditeeninduse tase ebaühtlane?
  •          Tööd on palju ja tead, et Sinu personal vajaks koolitamist, aga endal ei ole aega?
  •          Toode ja keskkond on hea, aga teenindus ei jõua samale tasemele?
  •          Sooviksid, et Sinu teeninduspersonal ( või Sinu teenindusstiil) oleks enesekindlam?
  •          Sinu ettevõttes on palju uusi töötajaid, aga puuduvad kindlad läbimõeldud teenindusstandardid, mida neile edasi anda?
  •          Tahad leida seda „kuldset võtit“, kuidas püsiklientuuri kasvatada?

Koolituse tulemusena osaleja

  •          Teab, mis on Disney-teenindusmudel ja kuidas seda oma igapäevatöös kasutada.
  •          Oskab hinnata klienti ja pakkuda parimat kliendikogemust.
  •          Saab aru, milline on tema kliendiprofiil ja mida täpselt tema klient vajab
  •          Omab ülevaadet kvaliteetsest teeninduse tsüklist
  •          Oskab mõelda globaalselt, aga tegutseda lokaalselt
  •          Teab, mis on külalislahke teenindus ja oskab seda rakendada.

Koolituse läbiviimise põhimõtted

Koolitus pakub õpetlikke kogemuslugusid, praktilisi teadmisi ja teoreetilist tuge. Koolituspäeva alguses pannakse kirja põhilised probleemid teeninduses ja koolituspäeva lõpus tehakse grupitöö, kus neid lahendatakse Disney-teeninduse metoodikaga. Koolituspäeva jooksul luuakse ettevõtte jaoks unikaalsed teenindusstandardid, mis saavad kvaliteetse teeninduse tsükli asendamatuks tööriistaks.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 10 akadeemilist tundi

KOOLITAJA

Kati Suun

Kati Suun avas aastal 2012 teenindusjuhina Kõue Mõisa, mis sai aastal 2016 maailma inspireerivaima butiik-hotelli tiitli. Aastatel 2012-2017 pidas ta 340 aastat vanas restaureeritud mõisa moonakate majas privaatset coachingumaja (Koolituskodu), mille külalislahkust nautisid sajad Eesti ja välisriikide juhtkonnad. Sellest kujunes eksklusiivne koolitusmaja, mis kuulutati oma meeskonnakoolituste, puhta toidu ja elamuslike programmidega üheks parimaks alternatiivseks koolitusmajaks Eestis. Ühe projektina on ta viinud rahvusvahelisi juhtkondi metsa „ürgkontorisse“ mille eest omistas EAS teenusele ka ökoturismi EHE ( Ehtne ja Huvitav Eesti) kvaliteedimärgise. Kati on nõustanud ja aidanud käivitada mitmeid alustavaid ettevõtteid ja olnud eestvedaja paljudele vabatahtlike liikumistele. Ta on saanud aasta haridussõbraks, kirjutanud ja juhtinud erinevaid projekte. Ta on loonud ka noorte tööle värbamise platvormi Suvetiimi, kus pakkus teeninduskoolitusi ja esimest töökogemust klienditeeninduses pea poolesajale noorele. Kati oli Rohujuure Kohviku üks kaasomanikke ning kohviku turundus- ja arendusjuht. Lisaks juhib ta oma ettevõtet Kontseptsioon OÜ, mis tegeleb Hospitality valdkonnas toitlustuskohtade turundus- ja müügialase nõustamise, kampaaniate loomise ning teenindajate koolitamisega.
AJAKAVA

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1.Sissejuhatus, probleemide sõnastamine, Disney-teeninduse mudeli tutvustus

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Meeskonnatöö teeninduses

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Kujundus ja protsess

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:15

15:45 - 17:15

4. Integreerimine ja probleemilahendus

REGISTREERIMINE
Külalislahke klienditeenindus
Hind:
459 €
550,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
667 0439 | akadeemia@aripaev.ee

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.