Kestus: 1 päev
Öeldakse, et Eestis on halb teenindus, et eestlane ei saagi olla hea teenindaja. Meile on tegelikult antud väga head eeldused olla head teenindajad - oleme töökad, ausad, põhjalikud, taibukad ja õppimisvõimelised. Millest on siis puudu? Tihti puuduvad teadmised, kuidas olla külalislahkem. Teenindus ilma külalislahkuseta on ühekordne tehing.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on kaardistada ettevõtte põhilised raskused külalislahke klienditeeninduse pakkumisel ja lahendada need Disney-teenindusmudeli abil. Lisaks anda edasi unikaalseid tehnikaid, mis muudavad teeninduse lahkemaks ja teenindajad enesekindlamaks.
Sihtgrupp
Koolitus on suunatud klienditeenindusmeeskondadega töötavatele osakonnajuhtidele, kes soovivad saada ühte „kuulikindlat“ teenindusteooriat ja uusi praktilisi tööriistu, kuidas külalislahkust oma töös ja ettevõttes suurendada.
Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Koolituse tulemusena osaleja
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitus pakub õpetlikke kogemuslugusid, praktilisi teadmisi ja teoreetilist tuge. Koolituspäeva alguses pannakse kirja põhilised probleemid teeninduses ja koolituspäeva lõpus tehakse grupitöö, kus neid lahendatakse Disney-teeninduse metoodikaga. Koolituspäeva jooksul luuakse ettevõtte jaoks unikaalsed teenindusstandardid, mis saavad kvaliteetse teeninduse tsükli asendamatuks tööriistaks.
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 10 akadeemilist tundi
09:45 - 10:00
09:45 - 10:00
Kogunemine
10:00 - 11:30
10:00 - 11:30
11:30 - 11:45
11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
11:45 - 13:15
13:15 - 14:00
13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
14:00 - 15:30
15:30 - 15:45
15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:15
15:45 - 17:15
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].