Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021

Kuidas juhtida juhtimatut?

23.09.2021 - 24.09.2021

Pärnu Kontserdimaja

NB! Seoses covid-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse kehtestanud piirangutega konverentside korraldamisel, võta palun Pärnusse konverentsile sissepääsuks kaasa / lae telefoni üks alljärgnevatest tõenditest:

1. viimase 12 kuu jooksul läbitud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuur ja viimasest süstist (olenevalt tootjast) on möödas 7-15 päeva;
2. viimase aasta jooksul läbi põetud COVID-19 haigus ja seejärel saadud üks doos vaktsiini;
3. COVID-19 haigus on läbi põdenud ja inimene on terveks tunnistatud kuni kuus kuud tagasi (ei pea olema vaktsineeritud);
4. COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
5. kuni 48 tundi enne ürituse algust tehtud antigeeni kiirtest (alates 21.09 kella 10-st) või kuni 72 tundi varem tehtud (alates 20.09 kella 10-st) PCR-test negatiivse tulemusega. Palume broneerida varakult aeg testi tegemiseks.

Juba enam kui aasta oleme elanud olukorras, kus keset suurt määramatust on tulnud leida lahendusi küsimustele, mis varasemalt pähegi poleks tulnud: 

  • Kuidas säilitada ettevõtte likviidsus, kui prognooside aluseks olevale tavapärasele äritegevusele lühikese etteteatamisajaga piiranguid seatakse?
  • Kuidas koostada eelarvet ja jälgida selle täitmist, kui rahavood piirangute tõttu juhitamatud on?
  • Kuidas teada saada, milliste toodete või teenuste pakkumisele rõhku panna, et säilitada ettevõtte kasumlikkus?
  • Kuidas ära tunda ohumärke, mis viitavad ettevõtte tegevuse jätkusuutlikkuse halvenemisele ning kuidas need sõnumid otsustajateni viia?
  • Kust saada toetust ja kuidas seda raamatupidamises kajastada?

Selle kõige kõrval tuleb endiselt hoida silm peal seadusemuudatustel, koostööpartnerite usaldusväärsusel ja maksujõulisusel, tööõiguse uutel nõuetel ja kohtulahenditel, pakkuda ettevõtte juhtidele usaldusväärset finantsinfot otsuste tegemiseks ning säilitada enda vaimne tervis.

Seekordsel Pärnu Raamatupidamiskonverentsil käsitleme teemasid, mis aitavad luua selgust, kuidas selles juhitamatus olukorras toime tulla ning kriisist karastatumana väljuda.

Vaatame, millises suunas liigub majandus ja arvestusvaldkond üldiselt, kuulame näpinäiteid, kuidas valida raamatupidamissüsteemi ning seda edukalt juurutada. Uurime, millised võimalused on suurema efektiivsuse loomiseks tegevuspõhise kuluarvestussüsteemi kasutusele võtmise ja digitaliseerimise abil ning kuidas uuenduste vajalikkust argumenteeritult juhtidele põhjendada. Mõtiskleme küsimuse üle, kas raamatupidaja võib olla liiga aus. Lisaks jätkame traditsioonilise maksuhommikuga. Esimese konverentsipäeva õhtu lõpetame meeleoluka õhtusöögiga, kus hea muusika saatel heas seltskonnas päevaseid muljeid vahetada ning sumedat Pärnu sügisõhtut nautida.

Pärnu Raamatupidamiskonverents toimub hübriidkonverentsina - osaleda on võimalik nii saalis kui veebiülekande vahendusel. Konverents toimub Pärnu Kontserdimajas ning õhtusöök Estonia Spa hotelli restoranis NOOT. 

📸 Vaata  2020.aasta GALERIID

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha ajakavas muudatusi.

Programmijuht tänab kaasamõtlejaid Margus Tammeraja, Märt-Martin Arengu,
Reidi Strandberg, Mirjam Suurekivi, Marko Saag ja Mare Timian!

 

 

ESINEJAD

Andre Nõmm

Finantsinspektsiooni juhatuse liige

Andre Nõmm

Finantsinspektsiooni juhatuse liige

23.09.2021
10:00 - 11:40

Mirjam Suurekivi

Rahandusministeeriumi ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakonna nõunik

Mirjam Suurekivi

Rahandusministeeriumi ettevõtluse ja arvestuspoliitika osakonna nõunik

23.09.2021
10:00 - 11:40

Kadri Seeder

Palgainfo Agentuuri juht

Kadri Seeder

Palgainfo Agentuuri juht

23.09.2021
10:00 - 11:40

Keijo Lindeberg

Advokaadibüroo LINDEBERG vandeadvokaat Keijo Lindeberg

Keijo Lindeberg

Advokaadibüroo LINDEBERG vandeadvokaat Keijo Lindeberg

23.09.2021
12:00 - 13:30

Kristo Krumm

Koolitaja

Kristo Krumm

Koolitaja

23.09.2021
12:00 - 13:30

Sander Karu

Koolitaja, finants- ja juhtimisraamatute autor, Rafiko OÜ

Sander Karu

Koolitaja, finants- ja juhtimisraamatute autor, Rafiko OÜ

23.09.2021
12:00 - 13:30

Heli Raidve

Tööõiguse spetsialist

Heli Raidve

Tööõiguse spetsialist

23.09.2021
14:25 - 15:55

Marko Saag

Advokaadibüroo ATTELA partner ja vandeadvokaat ning TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor

Marko Saag

Advokaadibüroo ATTELA partner ja vandeadvokaat ning TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor

23.09.2021
10:00 - 11:40
14:25 - 15:55

Leho Laur

Keskkriminaalpolitsei majanduskuritegude büroo juht

Leho Laur

Keskkriminaalpolitsei majanduskuritegude büroo juht

23.09.2021
14:25 - 15:55

Janno Hermanson

PricewaterhouseCoopers juhtivaudiitor

Janno Hermanson

PricewaterhouseCoopers juhtivaudiitor

23.09.2021
16:15 - 17:45

Signe Kiisk

Aeternumi konsultant-koolitaja

Signe Kiisk

Aeternumi konsultant-koolitaja

23.09.2021
16:15 - 17:45

Lemmi Oro

Maksupoliitika osakonna juhataja, Rahandusministeerium

Lemmi Oro

Maksupoliitika osakonna juhataja, Rahandusministeerium

24.09.2021
09:00 - 10:30

Aule Kindsigo

Kindsigo Konsultatsioonid OÜ juht, maksunõustaja

Aule Kindsigo

Kindsigo Konsultatsioonid OÜ juht, maksunõustaja

24.09.2021
09:00 - 10:30
10:50 - 12:20

Tõnis Elling

Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja

Tõnis Elling

Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja

24.09.2021
09:00 - 10:30

Viktoria Bõstrjak-Butorina

Omniva Finbite arvekeskuse müügimeeskonna juht

Viktoria Bõstrjak-Butorina

Omniva Finbite arvekeskuse müügimeeskonna juht

24.09.2021
10:50 - 12:20
PROGRAMM

09:00 - 10:00

09:00 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 11:40

10:00 - 11:40

I SESSIOON

Andre Nõmm

Mirjam Suurekivi

Kadri Seeder

Marko Saag

11:40 - 12:00

11:40 - 12:00

KOHVIPAUS

12:00 - 13:30

12:00 - 13:30

II SESSIOON: Praktilised teadmised

Keijo Lindeberg

Kristo Krumm

Sander Karu

13:30 - 14:25

13:30 - 14:25

LÕUNA

14:25 - 15:55

14:25 - 15:55

III SESSIOON: Nõuded ja kohustused

Heli Raidve

Marko Saag

Leho Laur

15:55 - 16:15

15:55 - 16:15

KOHVIPAUS

16:15 - 17:45

16:15 - 17:45

IV SESSIOON - Ohumärgid ja nende kommunikeerimine

Janno Hermanson

Signe Kiisk

Kaarel Mikkin

17:45 - 20:00

17:45 - 20:00

Esimese päeva lõpp

20:00 - 24:00

20:00 - 24:00

ÕHTUSÖÖK

Smiley face

08:30 - 09:00

08:30 - 09:00

Hommikukohv

09:00 - 10:30

09:00 - 10:30

V SESSIOON: Maksuhommik

Lemmi Oro

Aule Kindsigo

Tõnis Elling

10:30 - 10:50

10:30 - 10:50

KOHVIPAUS

10:50 - 12:20

10:50 - 12:20

VI SESSIOON: Digilahendused

Viktoria Bõstrjak-Butorina

Kaur Kivirähk

Tarmo Toiger

10:50 - 12:20

10:50 - 12:20

Töötuba: Kas ja kuidas maksustada eraisikutele tehtud väljamakseid?

Aule Kindsigo

12:20 - 13:15

12:20 - 13:15

LÕUNAPAUS

13:15 - 15:00

13:15 - 15:00

VII SESSIOON

Reidi Strandberg

Monika Sutrop

Märt-Martin Arengu

Andrus Vaarik

15:00

15:00

Konverentsi lõpp

REGISTREERIMINE
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021 osaluspakett ilma majutuseta
Hind:
549 €
658,80 € km-ga
Osalejate arv:
Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021 veebipilet
Hind:
479 €
574,80 € km-ga
Osalejate arv:
TOETAJAD

Koostööpartnerid

OSALEJAD

Osalejad seisuga 12.09.2021

A. LE COQ AS

A. LE COQ AS PEARAAMATUPIDAJA

ADM INTERACTIVE OÜ FINANTSJUHT

ADMIRAL MARKETS AS

ADMIRAL MARKETS AS RAAMATUPIDAJA

ADVOKAADIBÜROO LINDEBERG OÜ

AETERNUM KOOLITUS JA KONSULTATSIOONID OÜ KONSULTANT-KOOLITAJA PARTNER

AGRONE OÜ PEARAAMATUPIDAJA

AHREN TRANSPORT EESTI AS JUHATAJA

ALAS-KUUL AS PEARAAMATUPIDAJA

ALEXELA AS PEARAAMATUPIDAJA

ARVESTAK OÜ RAAMATUPIDAJA

ASSA ABLOY BALTIC AS PEARAAMATUPIDAJA

ATTELA ADVOKAADIBÜROO OÜ PARTNER JA VANDEADVOKAAT

AUDIITORBÜROO ELSS OÜ AUDIITOR / RAAMATUPIDAJA

AUDIITORKOGU PRESIDENT

AVALEEN OÜ RP MITTE ROHKEM PAKKUDA

BALTCAP AS RAAMATUPIDAJA

BALTI SPOON OÜ RAAMATUPIDAJA

BALTIC AGRO AS RAAMATUPIDAJA

BALTIC AGRO AS RAAMATUPIDAJA

BALTICHOUSE PRODUCTION OÜ RAAMATUPIDAJA

BARRUS AS PEARAAMATUPIDAJA

BARRUS AS

BAUROC AS PEARAAMATUPIDAJA

BETOONIMEISTER AS RAAMATUPIDAJA

BILLERUDKORSNÄS ESTONIA OÜ PEARAANATUPIDAJA

BIRCHMASTER OÜ JUHATUSE LIIGE

BRAND MANUAL KAASASUTAJA JA KOOLITAJA

CAPITAL MILL OÜ GRUPI PEARAAMATUPIDAJA

CGI EESTI AS PERSONALI JA PALGAARVESTUSE ASSISTENT

CGI EESTI AS FINANTSKONTROLLER

CGI EESTI AS RAAMATUPIDAJA

CHEMI-PHARM AS FINANTSJUHT

CLJ SERVICES OÜ RAAMATUPIDAJA

COMODULE OÜ RAAMATUPIDAMISE JUHT

COMODULE OÜ RAAMATUPIDAJA

CONNECTO EESTI AS RAAMATUPIDAJA / PALGAARVESTAJA

CONNECTO EESTI AS PEARAAMATUPIDAJA

COOP PÕLVA TARBIJATE ÜHISTU TÜH PEARAAMATUPIDAJA ASETÄITJA

COOP PÕLVA TARBIJATE ÜHISTU TÜH

LISAINFO
OSALEMISE TINGIMUSED

Korraldaja jätab endale õiguse teha ajakavas muudatusi.

Osaluspakett sisaldab:
* 2-päevast saalipiletit
* konverentsivihikut ja ligipääsu konverentsi veebikeskkonda
* slaidide ja salvestuste järelvaatamist 30 päeva jooksul pärast konverentsi
* toitlustust mõlemal konverentsipäeval
* õhtusööki 1.konverentsipäva õhtul

Veebipilet sisaldab:
* 2-päevast ligipääsu konverentsi otseülekandele (ettevõtete külastustest ülekannet ei toimu)
* konverentsivihiku faili ja ligipääsu konverentsi veebikeskkonda
* slaidide ja salvestuste järelvaatamist 30 päeva jooksul pärast konverentsi

Tühistamine:
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi, kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Privaatsus:
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

MAJUTUS

Pärnu Raamatupidamiskonvernetsi majutuspartner on Estonia Resort Hotel, kes pakub konverentsil osalejatele erihinda. Majutust sellesse hotelli saab broneerida koos osaluspaketiga kuni tube jätkub. Praeguseks on majutuseega paketid välja müüdud.
Majutuse tühistamiseks palume teavitada projektijuhti e-posti teel vähemalt 5 tööpäeva enne konverentsi. Kui teavitad tühistamisest hiljem või unustad seda teha, ei ole majutust võimalik tühistada.

KORRALDUSLIK INFO

Töötubade eelregistreerimist ei ole.
Õhtusöök toimub Estonia Resort Hoteli restoranis.
Osaleja infokirja saadame registreerimisel antud e-posti aadressil nädal enne konverentsi. Kui sa ei ole kirja saanud vaata palun ka junk postkasti.
Küsimuste korral võta palun ühendust projektijuhiga e-posti aadressil: [email protected]

REKLAAM

Kui soovid tutvustada oma ettevõtet konverentsil, võta palun ühendust [email protected] või 667 0105.

KONVERENTSIBUSS

Busside väljumisajad ja -kohad 23. septembril:
Tartu, väljumisaeg: 6.45, väljumiskoht: Vanemuise alumine parkla
Viljandi, väljumisaeg: 8.05, väljumiskoht: Viljandi bussijaama esine parkla
Tallinn, väljumisaeg: 7.30, väljumiskoht: Mere puiestee ääres olev turismibusside parkla, Scotland Yardi vastas
Tallinn Pääsküla, väljumisaeg: 7.55, väljumiskoht: Pääsküla maaliinide bussipeatus (Pärnupoolne peatus)
Lõpppeatus: Pärnu Kontserdimaja
24.septembril väljuvad bussid Pärnu Kontserdimaja juurest tagasi Tallinnasse ja Tartusse 15 minutit pärast programmi lõppu.
Sobivale bussile koha broneerimiseks kirjuta palun e-posti aadressil [email protected]

1.konverentsipäeva lõpus kell 17:50 saab konverentsibussiga järgmistesse hotellidesse:
Estonia Resort Hotel
Wasa Resort Hotel
Hedon Spa Hotell
Tervise Paradiis
Teise päeva hommikul kell 8:30 toovad bussid samadest hotellides osalejad kontserdimajja.

COVID-19

1. Osalema pääsevad
- Inimesed, kes on teinud kuni 48 tundi enne ürituse algust antigeeni kiirtesti või kuni 72 tundi varem PCR-testi ning saanud negatiivse tulemuse;
- inimesed, kes on viimase 12 kuu jooksul läbinud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuuri ja kel on viimasest süstist olenevalt tootjast möödas 7-15 päeva, et oleks saavutatud maksimaalne kaitse;
- inimesed, kes on viimase aasta jooksul COVID-19 haiguse läbi põdenud ja saanud hiljem ühe doosi vaktsiini;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud ja terveks tunnistatud mitte rohkem, kui kuus kuud tagasi, ja pole veel saanud üht vaktsiinidoosi.

Kuidas saada COVID tõend/pass?
- Immuniseerimist, läbipõdemist või negatiivset testi tõendava COVID tõendi saab luua Eesti patsiendiportaalis digilugu.ee
- Üks mugavamatest moodustest on COVID tõendi ekraanipilt sisse skännida covidpass.eu kaudu ja salvestada see otse mobiiltelefonis Walletisse.

2. Üritusel osalemise tingimused
- Osalemiseks on vajalik Covid-19 tõendi või negatiivse kiirtesti tõendi olemasolu.
- Tõendit ja isikusamasust kontrollitakse enne üritusele sisenemist.
- Covid 19 tõend on digilugu.ee kodulehel saadaval vaktsineerimiskuuri läbinud, COVID-19 haiguse läbi põdenud või negatiivse testitulemusega inimestel.
- Covid-19 tõend on kas digitaalsel kujul või väljatrükina paberil.
- Enne ürituse algust peavad kõik haiguse läbi põdenud või vaktsineeritud inimesed esitama korraldajale vastava tõendi.
- Kui osaleja oma nakkusohutust ei tõenda, siis ei saa ta üritusel või tegevuses osaleda.

3. PCR-test või antigeeni kiirtest
- Juhul, kui osalejal ei ole COVID-19 tõendit, siis üritusel või tegevuses osalemiseks saab ka kehtiva antigeeni kiirtesti või PCR-testi alusel. Üritusel või tegevuses osalemiseks peab testitulemus olema negatiivne.
o PCR-test peab olema tehtud kuni 72 tundi enne ürituse algust.
o Antigeenitest peab olema tehtud kuni 48 tundi enne ürituse algust.
o Ajapiirangut hakatakse lugema üritusele saabumise ajast.