Konverentsid

Password 2018

Business Meets Culture & Technology

28.03.2018 - 29.03.2018

Nordea Kontserdimaja ja Apollo Kino Solaris

Möödas on need “Mad Men” seriaalist tuttavad ajad, mil turundus seisnes lihtsalt nutika reklaamilause või teleklipi väljamõtlemises. Klassikaline turundus on kadumas, õigemini arenemas millekski suuremaks ja tähtsamaks.

Meie kultuur ja ühes sellega ka turundus on viimase kümnekonna aasta jooksul meeletult muutunud. Rääkimata siis veel tehnoloogiast, mis muudab turundust lausa igapäevaselt. Turundajad peavad loova meeldejäävaid sõnumeid, samas kedagi solvamata. Pole just lihtne ülesanne?

Eesti suurima turunduskonverentsi Password teemaks on seekord turunduse ehk äri kohtumine kultuuri ja tehnoloogiaga. Password 2018 toimub 28. – 29. märtsil Nordea Kontserdimajas.

Turunduse uus reaalsus (ja ka Password 2018 sisu) on lühidalt järgmine:

Tarbijad tahavad brände, millel on mingi sügavam mõte ja mis hoolivad maailmast. Orjapidamine ja loomapiinamine pole enam OK.

Turundus pole enam eraldiseisev osakond ega funktsioon, vaid pigem kogu ettevõtet hõlmav tegevus. Turundus on osa ettevõtte kultuurist.

Tehnoloogia võimaldab jõuda õige sihtgrupini ja valida välja parim loovlahendus. Paljud varem turundusinimeste käes olnud tööd teevad nüüd ära roboti.

Parim võimalus eristuda on luua ettevõttele oma lugu ja siis seda lugu järjepidevalt - nii kommunikatsioonis kui kliendikogemuse kaudu - ellu viia.

Sotsiaalmeedia ajastul ei saa ettevõtteid enam luukeresid kapis hoida ja oma klientidele puru silma ajada. Kõik tuleb kohe välja! Samuti ei saa brändid oma sõnumeid kontrollida. Ühepoolse pasundamise asemel tuleb klientidega dialoogi astuda.

Seekordne Password keskendub turunduse uuele reaalsusele ja räägib moodsast turundusest.

Tere tulemast Passwordile, kus kohtuvad äri, kultuur ja tehnoloogia!

Hando Sinisalu
Password 2018 programmijuht
Best Marketing / Äripäev AS

PERFORMERS

Tanel Padar

Eesti laulja ja laulukirjutaja

Tanel Padar

Eesti laulja ja laulukirjutaja

29.03.2018
15:00 - 15:45

Rait Ratasepp

ultratriatleet ja spordihull

Rait Ratasepp

ultratriatleet ja spordihull

29.03.2018
15:00 - 15:45

Huib van Bockel

Red Bulli pikaaegne Euroopa turundusdirektor (UK)

Huib van Bockel

Red Bulli pikaaegne Euroopa turundusdirektor (UK)

28.03.2018
10:15 - 11:15

Anu Saagim

Õhtulehe loovjuht, moderaator

Anu Saagim

Õhtulehe loovjuht, moderaator

29.03.2018
15:00 - 15:45

Ben Campbell

Head of Digital, Lego (Taani)

Ben Campbell

Head of Digital, Lego (Taani)

29.03.2018
13:00 - 13:30

Sam Warnaars

Frogleap (Holland)

Sam Warnaars

Frogleap (Holland)

29.03.2018
10:00 - 12:00

Audrey Scott

Uncornered Market blogija (UK)

Audrey Scott

Uncornered Market blogija (UK)

29.03.2018
13:30 - 14:30

Ivo Kallasmaa

kommunikatsoonibüroo Dalton asutaja ning strateegiline konsultant

Ivo Kallasmaa

kommunikatsoonibüroo Dalton asutaja ning strateegiline konsultant

29.03.2018
15:00 - 15:45

Daniel Noll

reisiblogija (UK)

Daniel Noll

reisiblogija (UK)

29.03.2018
13:30 - 14:30

Johanna Lindberg

RBK Sweden projektijuht

Johanna Lindberg

RBK Sweden projektijuht

28.03.2018
11:15 - 12:15

Nico Bonassi

RBK Sweden digiarenduse suunajuht

Nico Bonassi

RBK Sweden digiarenduse suunajuht

28.03.2018
11:15 - 12:15

Igor Rõtov

Äripäeva peadirektor

Igor Rõtov

Äripäeva peadirektor

29.03.2018
13:00 - 14:30

Kerstin Raidma

Reklaamiagentuuri Tabasco partner

Kerstin Raidma

Reklaamiagentuuri Tabasco partner

29.03.2018
13:00 - 14:30

Ivano Fossati

SAP Hybrise EMEA regiooni juht

Ivano Fossati

SAP Hybrise EMEA regiooni juht

28.03.2018
10:15 - 11:15
11:15 - 12:15

Maria Farrell

The Internet Society (UK)

Maria Farrell

The Internet Society (UK)

29.03.2018
10:00 - 12:00
PROGRAM

09:15 -09:55

09:15 -09:55

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 -10:15

10:00 -10:15

Konverentsi avamine

10:15 -11:15

10:15 -11:15

BUSINESS MEETS CULTURE & TECHNOLOGY

Huib van Bockel

Ivano Fossati

11:15 -12:15

11:15 -12:15

KUIDAS BRÄNDID MAAILMA PARANDAVAD

Johanna Lindberg

Nico Bonassi

Gilad Kat

Kai-Riin Veromann

11:15 -12:15

11:15 -12:15

PARALLEELSESSIOON: Turunduse automatiseerimine

Ivano Fossati

12:15 -13:15

12:15 -13:15

Lõunapaus

13:15 -13:45

13:15 -13:45

Lilleoru kui kultusbränd. Kuidas saada oma brändile lojaalsed järgijad?

Ingvar Villido

Endrik Randoja

13:15 -14:15

13:15 -14:15

PARALLEELSESSIOON: Nordica esitleb: Kuidas toime tulla meedia kõrgendatud tähelepanuga

Toomas Uibo

Urmo Soonvald

Ott Lumi

13:45 -14:15

13:45 -14:15

Kuidas teha turundust, mis muutub osaks kultuurist? Kuidas kasutada (rahvus)kultuuri turunduses?

Erik Sakkov

Endrik Randoja

14:15 -14:45

14:15 -14:45

Confessions of a Media Man

Hans H. Luik

14:15 -14:45

14:15 -14:45

PARALLEELSESSIOON: Babahh Media esitleb: Kuidas viia elamus otse vaatajateni. Kuidas video ja otseülekanne võimaldavad sisuomanikel laiema publikuni jõuda ning piire ületada

Silver Laadoga

Tom Liivrand

Tõnn Kuuli

Daniel Levi

14:45 -15:15

14:45 -15:15

Kohvipaus

15:15 -15:45

15:15 -15:45

TEHNOLOOGIA, TURUNDUS JA MEEDIA

Teet Torim

Indrek Põldvee

Märt Kroodo

Priit Hõbemägi

15:15 -15:45

15:15 -15:45

PARALLEELSESSIOON: IM Arvutid esitleb: Apple 25 aastat Eesti turul. IM Arvutite lugu maailmakuulsa kultusbrändi esindamisel

Andre Veskimeister

Sander Paas

Jaanus Treilmann

15:45 -16:30

15:45 -16:30

Vestlusring: Kuidas meedia areng mõjutab turundust

Vytautas Benokraitis

Konstantīns Kuzikovs

Meelis Mandel

Mari- Liis Rüütsalu

Priit Hõbemägi

16:30

16:30

Esimese päeva lõpp

19:30 -23:15

19:30 -23:15

Password 2018 gala. Aasta Turundustegu, Aasta Turundustiim, Suhtekorralduse Auhind ja Aasta Meediategu finalistide esitlused ja autasustamine

09:30 -10:00

09:30 -10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 -12:00

10:00 -12:00

TEHNOLOOGIA MÕJU INIMKÄITUMISELE

Sam Warnaars

Maria Farrell

Meelis Kosk

Andrei Korobeinik

Alari Aho

10:00 -10:50

10:00 -10:50

PARALLEELSESSIOON: Artist Siseraadiod esitleb: Your sound matters

Dali Kask

Marili Niidumaa

11:00 -11:45

11:00 -11:45

PARALLEELSESSIOON: Kantar Emor esitleb: Navigating the touchpoint revolution.

Kersten Jõgi

Marili Niidumaa

Aivar Voog

12:00 -13:00

12:00 -13:00

Lõunapaus

13:00 -13:30

13:00 -13:30

Kultusbrändi imeline muutumine. Kuidas igivana bränd Lego on suutnud võita digiajastu tarbijate südamed?

Ben Campbell

Paul Aguraijuja

13:00 -14:30

13:00 -14:30

PARALLEELSESSIOON: Ekspress Grupp esitleb: Print on surnud, elagu PRINT!

Igor Rõtov

Kerstin Raidma

Meelis Linke

Marili Niidumaa

Martin Šmutov

Teele Teder

13:30 -14:30

13:30 -14:30

INFLUENCER MARKETING KUI UUS TURUNDUSKULTUUR

Audrey Scott

Daniel Noll

Mariann Treimann

Juhani Särglep

Paul Aguraijuja

14:30 -15:00

14:30 -15:00

Kohvipaus

15:00 -15:45

15:00 -15:45

STAARID TURUNDUSES

Tanel Padar

Rait Ratasepp

Anu Saagim

Ivo Kallasmaa

15:00 -15:45

15:00 -15:45

PARALLEELSESSIOON: Omniva esitleb: Praktilised nõuanded, kuidas luua toimivat otseposti

Piret Jõhvik

Marili Niidumaa

Heiki Urbala

15:45 -16:30

15:45 -16:30

Loovuse piire kompamas. Millised reklaamid on tänapäeva Euroopas lubatud, millised keelatud?

Lucas Boudet

Mark Tungate

16:30

16:30

Konverentsi lõpp

SUPPORTERS
ADDITIONAL INFO
Küsimustele vastab

Silja Oja
Best Marketing Eesti juht
T: +372 53 079 151
E: silja@best-marketing.com
Äripäev AS

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve emailile.

Konverentsil osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni konverentsi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil registreerimine@aripaev.ee või telefonil 667 0099. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni 10 päeva enne konverentsi toimumist, pakume võimalust osaleda teisel konverentsil samal hooajal või tagastame 100% tasutud maksumusest. Kui teatate vähemalt 5 tööpäeva varem, tagastame 50% maksumusest. Muul juhul kuulub arve tasumisele.