Turundus

Sisuturunduse meistriklass 4. lend

Kuidas mõjusalt turundades ettevõtte konkurentsieelist parandada?

20. märts 2019 - 22. mai 2019

Kestus: 4 päeva

Äripäev

Sisuturundus on turundusvaldkond, mille fookuses on väärtusliku ja pideva sisu loomine, selle vormistamine ja õigele sihtgrupile edastamine. Väärtusliku sisu loomise eeldus on oma kliendi soovide ja vajaduste tundmine.

Meediakanalid ja ettevõtjad näevad lähiaastatel sisuturunduses väga suurt potentsiaali ja kasvutrendi. Hästi planeeritud ja läbiviidud sisuturundustegevused annavad ettevõttele tugeva konkurentsieelise.

Äripäeva Akadeemia koostöös BestMarketing.ee-ga on loonud neljapäevase koolitusprogrammi, mis annab põhjalikud teadmised sisuturunduse olemusest, selle strateegilisest planeerimisest ja mõõtmisest ning sisu loomisest ja erinevatest kanalitest.

Sihtgrupp
Koolitusest saavad kasu kõik ettevõtjad ja turundusspetsialistid, kes soovivad turul konkurentsieelist kasvatada.

Meistriklassi eesmärk
On anda teadmised ja oskused sisuturunduse strateegia planeerimisest, heade lugude loomisest ja nende vormistamisest vastavalt meediakanalile – kirjalik vorm ajakirjanduses ning intervjuu televisioonis.

Meistriklassi tulemusena omandab osaleja

  • oskused sisuturunduse strateegia ja tegevuskava koostamisest;
  • oskused ettevõtte lugude loomisest ja esitlemisest;
  • teadmised uudis- ja arvamusloo kriteeriumidest ning oskab neid sisuturunduslike artiklite kirjutamisel kasutada;
  • oskused sisuturundusartikli kvaliteedi ja mõjukuse paremaks analüüsimiseks;
  • teadmised atraktiivse sündmuste ja uudiste kriteeriumidest ja teab, kuidas oma teemat meediasse „maha müüa“ ning seda esitleda.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse grupitööde ja individuaalsete tööde käigus.

Sisuturunduse meistriklassi programm

1. Moodul: Strateegiline sisuturundus - kuidas luua sisuturunduse strateegia ning hea lugu, mille abil oma äri kasvatada? 2-päevase mooduli eesmärk on koostada sisuturunduse strateegia ja tegevusplaan ning luua vähemalt kolm oma ettevõtet puudutavat lugu. Koolitaja Hando Sinisalu - Best Marketing Internationali juht.

2. Moodul: Kuidas esitada oma lugu meedias? Koolituse eesmärk on anda teadmised ajakirjanduse toimimisest ning oskused oma lugu kirjalikus vormis meeldejäävalt esitada. Koolitajad on Igor Rõtov - Äripäeva peadirektor ja kolumnist ja Aivar Hundimägi - Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.

3. Moodul: Kuidas positiivse sõnumiga televisiooni pääseda? Koolituse eesmärk on anda teadmised telemeedia toimimisest ning teadmised, kuidas pääseda positiivse looga telesse ning mõjusalt oma lugu esitleda. Koolitaja Marko Reikop - teleajakirjanik ja ettevõtja.

Moodulite sisuga saab tutvuda allpool ajakava juures, klikkides kuupäevadele. (Ajakava)

KOOLITAJAD

Hando Sinisalu

Best Marketing Internationali juht

Hando Sinisalu

Best Marketing Internationali juht
20.03.2019
10:00 - 11:30
02.04.2019
10:00 - 11:30

Igor Rõtov

Äripäeva peadirektor ja kolumnist

Igor Rõtov

Äripäeva peadirektor ja kolumnist
30.04.2019
10:00 - 11:30

Aivar Hundimägi

Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.

Aivar Hundimägi

Äripäeva peatoimetaja asetäitja, kolumnist ja arvamusliider.
30.04.2019
14:00 - 15:30

Marko Reikop

Teleajakirjanik ja ettevõtja

Marko Reikop

Teleajakirjanik ja ettevõtja
22.05.2019
09:00 - 10:30
AJAKAVA

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1. Sissejuhatus

Hando Sinisalu

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Sisuturunduse kanalid ja nende tugevused/nõrkused

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Integreeritud sisuturundus

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

Kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1. Sissejuhatus

Hando Sinisalu

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Storytelling

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Praktilised harjutused

09:45 - 10:00

09:45 - 10:00

kogunemine

10:00 - 11:30

10:00 - 11:30

1.Massikommunikatsiooni teooria

Igor Rõtov

11:30 - 11:45

11:30 - 11:45

Kohvipaus

11:45 - 13:15

11:45 - 13:15

2. Uudise kirjutamise koolitus

13:15 - 14:00

13:15 - 14:00

Lõuna

14:00 - 15:30

14:00 - 15:30

3. Arvamusartikli kirjutamise koolitus

Aivar Hundimägi

15:30 - 15:45

15:30 - 15:45

Kohvipaus

15:45 - 17:00

15:45 - 17:00

4. Kuidas muuta kehv tekst loetavaks?

08:45 - 09:00

08:45 - 09:00

kogunemine

09:00 - 10:30

09:00 - 10:30

1. Telemeediasse pääsemine

Marko Reikop

10:30 - 10:45

10:30 - 10:45

Kohvipaus

10:45 - 12:15

10:45 - 12:15

2. Televisiooniks ettevalmistumine ja esinemine

Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.

Vaata ka neid