Sisuturundus

Sisuturunduslugu teie firmast Äripäeva veebides

Sisuturunduslugu teie firmast Äripäeva veebides pilt

Teie firmast kirjutatud sisuturunduslugu avaldatakse vastavalt teie soovile äripäev.ee ja dv.ee veebis või Äripäeva teemaveebides või paberlehes.

Sisuturundusloo tekst teie firmast võib tulla teie endi poolt. Kui soovite, et Äripäeva eriprojektide osakonna kaasautor teeb loo teie ettevõttest, siis kirjutage Äripäeva eriprojektide osakonna juhile - Annika Kald, e-mail: annika.kald@aripaev.ee või helista 6670 252

Mis eelised on kliendil sisuturundusloo avaldamisega äripäev.ee veebis?

  • Sisuturunduslugu äripäev.ee veebis on ettevõtetele parim võimalus olla Google otsingus kiiresti leitav. Ettevõtte sisuturundusloo avaldamine äripäev.ee veebi kaudu muudab ettevõtte kodulehe Google otsimootoritele palju nähtavamaks, sest majandusuudiste veeb äripäev.ee on Google otsimootori jaoks väga autoriteetne veebileht. 
  • Meetoditest, kuidas Google’i otsingutulemuste pingereas konkurentidest ette jõuda, on saanud terve teadus. Sisuturundusel on selles teaduses oma kindel koht. Teadupärast eelistab Google otsingutulemuste kuvamisel autoriteetseid veebisaite ja seda äripäev.ee on. 
  • Ka sinu ettevõte võib lugejale kasulike sisuturunduslugude avaldamisega oma valdkonna autoriteediks saada ning Google’i otsingus pingerea tippu tõusta. Tuleb vaid koostöös äripäev.ee veebiga luua ja avaldada võimalikult palju head sisu. 
  • Google otsingus nähtaval olek on igale ettevõttele äärmiselt oluline, sest internetis teeb enne ostu eeltööd koguni 81% inimestest.

Sisuturundus on sinu ettevõtte uue aja müügimees

Kui oled seni arvanud, et usaldusväärseim kontakt tekib kliendil luust ja lihast müügimehega, siis trendid näitavad, et sooja suhte saad sisuturunduse abil luua ka online-kanalis. Ja mis kõige tähtsam – erinevalt lihast ja luust müügimehest on sisuturundus kliendile kättesaadav iga päev ja iga kell, 24/7.

Sisuturunduse eesmärk on luua tellija firmast asjatundlik, kasulik ja positiivne kuvand.

Sisuturundusartiklite reeglid ja hea tava seoses sisuturundusartiklite avaldamisega Äripäeva veebis ja kõigis teemaveebides:

  • Sisuturunduslik artikkel, mis Äripäeva veebides ilmub, peab uudisväärtuslik, kogemusloolik, fotogalerii, video või mõni veebilahendus.
  • Vastavalt kliendi soovile kirjutab sisuturundusliku artikli Äripäeva kaasautor või edastab klient ise materjalid, millest paneb Äripäeva standarditele vastava sisuturundusartikli kokku Äripäeva eriprojektide toimetus.
  • Artikli kirjutaja saadab pärast intervjuul käimist ja vastuste saamist artikli esmaversiooni 5 tööpäeva jooksul kliendile.
  • Klient annab tagasisidet artikli esmaversioonile 5 tööpäeva jooksul. Kui klient ei anna selle aja jooksul tagasisidet, läheb artikkel avaldamisele.
  • Pärast seda, kui artikkel on läinud veebides avalikuks, artikli lingid on kliendile saadetud ja klient ei ole tagasisidet muudatusteks andnud, esitab Äripäev kliendile arve.
  • Kui kliendil on parandusettepanekuid veebides juba avalikuks läinud artiklile, siis viib Äripäev need sisse 1 tööpäeva jooksul.
  • Äripäeval on välja arendatud kindel standard sisuturundusartikli kujunduseks. Sisuturundusartikli ostnud ettevõtte tunnusvärvides ei saa kujundada Äripäeva sisuturunduslugu. Kui kliendil on selline soov, saab Äripäev pakkuda erinevaid reklaamitoodete võimalusi.
  • Juhul, kui klient tühistab tellimuse enne avaldamist, aga peale tegevuste alustamist, siis tuleb tasuda Äripäevale 10% tellimuse maksumusest. Tegevuste alustamiseks loetakse kohtumisaja/küsimuste saatmise kokku leppimist.
  • Reklaampinda saab tühistada e-kirja teel kuni 5 tööpäeva enne vastava reklaami ilmumist, kui reklaam tühistatakse sellest tähtajast hiljem, tuleb tasuda 80% tellimuse maksumusest.

Vaata valikut juba ilmunud sisuturunduslugusid aripaev.ee veebis www.aripaev.ee/c/cm

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud toimetuse sõltumatust ja uurivast ajakirjandusest. ST on uudne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Tellimine