Kestus: 1 päev
Sotsiaalmeedia roll turunduses on pidevas kasvus ja suurim väljakutse turundajatele on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata.
Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele, kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini.
Koolitus “Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule” annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Sihtgrupp
Kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.
Koolitus annab:
Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude, grupitööde ja individuaalsete tööde käigus.
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Loe koolitaja artiklit:
Kuidas mõjutab Facebooki uudisvoo uuendamine turundajaid?
Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Kas ettevõtted peavad olema Instagramis ja Facebookis?
Kasuta aega efektiivselt: ühenda Facebooki leht ja Instagrami konto
Ära lase Facebooki reklaamihalduri numbritel ennast petta
Osaleja tagasiside:
Triin Guljavin
Projektijuht reklaamiagentuuris Must Muna OÜ
“Ma sain Facebooki ahjusoojade muudatustega end kurssi viia, miljon nippi ja tähelepanekut, põhimõtteid, võimalusi, praktikat, vastuseid küsimustele miks, mida, kui palju, millal, kellele jne. Paljud kliendid tahavad ettevõtte sotsiaalmeediat ise planeerida ja hallata. Mis seal siis ära ei ole? Postitad iga päev midagi. Teed mõne kampaania – valid vanusegrupi ja ongi BOOST – mida rohkem inimesi reklaami näeb, seda tulemuslikum. Aga ei ole nii! Mida täpsemalt ja kitsamalt määratled oma targetgrupi, seda suurem on võimalus saavutada eesmärk. Loomulikult peab see eesmärk ka varasemalt püstitatud olema. Seda kõike tehakse Business Facebooki alt, millest paljudel, kes ettevõtte sotsiaalmeediat haldavad, ilmselt aimugi ei ole. Seal on meeletult vajalikke tööriistu, mida ära kasutada, et püstitatud eesmärke täita.„
09:45 - 10:00
09:45 - 10:00
10:00 - 11:30
10:00 - 11:30
11:30 - 11:45
11:30 - 11:45
Kohvipaus
11:45 - 13:15
11:45 - 13:15
13:15 - 14:00
13:15 - 14:00
Lõuna
14:00 - 15:30
14:00 - 15:30
15:30 - 15:45
15:30 - 15:45
Kohvipaus
15:45 - 17:00
15:45 - 17:00
Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana - Lõuna 39/1, Tallinn |
667 0439 | akadeemia@aripaev.ee
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil akadeemia@aripaev.ee või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või Liis.Lehtmets@aripaev.ee.