Eesolevad

Veebiseminar: Kuidas hinnaga mõjutades rohkem müüa?

25.03.2020

Veebiseminar

Hinna kohta öeldakse turunduses, et sellega seotud otsused on kõige kiiremini tehtavad (tahan panen täna oma tootele selle hinna või panen selle teise hinna) ja kõige pikema mõjuga ettevõtte müükidele.

Ostjad teevad oma esmase ostuotsuse tuginedes hinnale – seda väidet toetavad uuringud nii USA-s kui ka Eestis. Aga kas odavam on alati parem? Kas ei oleks mõistlik kasutada siinkohal definitsiooni: Odavam on midagi sellist, mida sa ei vaja, hinnaga, millele sa ei suuda vastu panna.

 

Veebiseminaril räägime järgmistel teemadel:

• Mis on hind?

• Kuidas tekivad erinevad hinnad? 

• Hinnapsühholoogiast

• Hindade suhtelisusest

• Mis on väärtus? Kas see on sama mis hind?

• Kuidas hind loob tootele väärtust?

• Kampaaniate manipulatsioonidest

See tundub niiiiii lihtne olevat... Aga ongi, kui sa sellest aru saad ... Tule ja osale veebiseminaril ning saad vajalikke teadmisi juurde!

 

Veebiseminari viivad läbi kaubandusala eksperdid Raul Vatsar ja Raimond Lind.

Veebiseminar toimub 25. märtsil kell 10.00-11.30 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas.  Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.

Seminari on võimalik jälgida oma arvutist töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas ning selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on Teil võimalik esitada ka lektorile küsimusi, mille saate kirjutada vestluse kasti.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele 1 nädala jooksul pärast toimumist.

Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades liina.aru@aripaev.ee.

ESINEJAD

Raul Vatsar

Enda esimese ettevõtte asutas Raul Vatsar 1989. aastal. Lisaks sellele on ta töötanud nii otsemüügi kui jaemüügi ettevõtetes. Viimastel aastatel on ta olnud peamiselt lektoriks erinevates kõrgkoolides, kus ta loeb müügijuhtimise, turunduse ja ka organisatsioonikäitumise loenguid. Koolis on ta õppinud matemaatikat, majandust ja psühholoogiat.

Raimond Lind

Raimond Linnul on 7-aastane kogemus ettevõttes Shop Concept OÜ, kus ta tegeleb jaekaubanduskontseptsioonide väljatöötamisega. Ta tegeleb veel ka kaupluste projekteerimise ja sisekujundusega.
REGISTREERIMINE
Veebiseminar: Kuidas hinnaga mõjutades rohkem müüa?
Hind:
49 €
58,80 € km-ga
Osalejate arv:
LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil registreerimine@aripaev.ee .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust sponsor@aripaev.ee või 667 0105.