Eesolevad

Veebiseminar: Kuidas korraldada soodsalt töölähetusi?

27.11.2019

Veebiseminar

Töölähetuste sujuvamaks korraldamiseks on kõige mugavam kasutada reisibüroo teenuseid, kes korraldab tööreisi vastavalt kliendi vajadustele. Aga kuidas töölähetust korraldada ise nii, et eelarve jääks väike, aga kõik vajalik saab broneeritud ning reis oleks sujuv?

Veebiseminari käigus saad mitmeid nippe ja kasulikke nõuandeid, kuidas ise reise võimalikult soodsalt ja edukalt korraldada.

Veebiseminaril käsitletakse järgmisi teemasid:

-          Hüved ja ohud ise veebist reisiteenuste ostmisel;

-          Lennupiletite ja hotellide hinnastamise eripärad, mis mõjutavad hinda;

-          Kasulikud veebilehed ja mobiilirakendused usaldusväärse info saamiseks, reisiteenuste broneerimiseks ning reisi mugavaks haldamiseks;

-          Reisi turvalisus – vajalike reisidokumentide kontroll, sihtkoha turvalisus, reisija turvalisus.

Lisaks sellele, et saate veebiseminari käigus küsimusi küsida on Teil võimalik ka küsimusi ette küsida. Nii kindlustate, et saate kindlasti oma küsimusele vastuse. Küsimusi saate ette küsida SIIN.

 

Veebiseminari viib läbi Gunvor Groupi reisikoordinaator Ruth Simpson, kes on ärireise korraldanud juba üle 10 aasta. 

Veebiseminar toimub 27. novembril kell 13:30-15:00 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas.  Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.

Seminari on võimalik jälgida oma arvutist töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas ning selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on Teil võimalik esitada ka lektorile küsimusi, mille saate kirjutada vestluse kasti.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele 3 tööpäeva jooksul peale toimumist.

Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades liina.aru@aripaev.ee.

ESINEJA

Ruth Simpson

Huvi reisimise ja reisikorralduse vastu tekkis mul keskkoolis, kui läksin vahetusõpilaseks Argentiinasse. Sealt tagasi tulles ja keskkooli lõpetades omandasin bakalaureusekraadi turismikorralduses EHTE-s (Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakool) Tallinnas ning selle jätkuna turismikorralduse magistrikraadi Aalborgi Ülikoolist Taanis. Oma enam kui kümneaastase turismikorralduse karjääri jooksul olen töötanud reisibüroodes Estravel ja GoTravel äriklientide reisikorraldajana, lisaks lennufirmade Finnair, Lufthansa ja LOT esindajana Tallinna lennujaamas ning SAS klienditeeninduskeskuses reisibüroode tugiisikuna. Oma praeguses töökohas kaubavahetuse firmas* korraldan igapäevaselt firmasiseseid tööreise ettevõtte töötajatele erinevatest kontoritest Houstonist Singapurini ning Buenos Airesest Ulaanbaatarini võttes arvesse firma globaalset reisipoliitikat ning maailmamajanduse geopoliitilist olukorda. Siia alla kuuluvad nii töölähetused kontorite vahel ja kliendi- ning partnerkohtumised, kui ka messidel ja konverentsidel osalemised, ettevõtte globaalsete ürituste logistika korraldamine, aga ka vajadusel töötajate evakueerimine looduskatastroofide korral.
LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil registreerimine@aripaev.ee .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi toimumist tagastame 50% tasutud maksumusest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.