E-kaubanduse UX konverents

11.05.2022

Hotel L'Embitu

E-kaubanduse UX konverentsi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.

 

Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.

 

E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust!

Hindamisele ja žürii poolt analüüsimisele minevad e-poed valiti Google incognito - otsingu alusel välja ehk need, kes kõige paremini esile tulevid.

Tutvu finalistidega SIIN. 

Žürii liikmed UKU NURK ja HANDO SINISALU käisid Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" rääkimas tootetekstidest ning klienditeenindusest. Kuula saadet SIIN.

Miks osaleda:

  • Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla

  • Sel aastal analüüsime 60 Eesti e-poe kasutajakogemust kahes paralleelsessioonis. Sessioonid on hiljem järelvaadatavad.

  • Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest

  • Konkursil mitte osalevad poed saavad õppida teiste kogemustest (ja vältida teiste tehtud vigu!)

  • Esmakordselt keskendume pikemalt ka kättetoimetamise ja tagastuse teemadele

  • Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.

 

Lisainformatsioon: Maarit Eerme, +372 514 4884, [email protected].

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].

ESINEJAD

Kaspar Kõivoste

Outvio müügitiimi juht

Kaspar Kõivoste

Outvio müügitiimi juht

10:00 - 10:30

Kristo Kõivumägi

Omniva äriüksuse juht

Kristo Kõivumägi

Omniva äriüksuse juht

10:30 - 11:00

Uku Nurk

kogenud copywriter, koolitaja

Uku Nurk

kogenud copywriter, koolitaja

13:00 - 13:30

Triin Kand

Tekstivõluri copywriter

Triin Kand

Tekstivõluri copywriter

13:00 - 13:30

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor

13:30 - 14:00

Artur Puiste

UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor

Artur Puiste

UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor

13:30 - 14:00

Katrin Vilimaa-Otsing

koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja

Katrin Vilimaa-Otsing

koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja

14:00 - 14:30

Martin Parsin

digiagentuuri Nobel Digital partner

Martin Parsin

digiagentuuri Nobel Digital partner

14:00 - 14:30

Marilyn Uleksin

Dive Group Eesti juht

Marilyn Uleksin

Dive Group Eesti juht

15:00 - 15:30

Hando Sinisalu

sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja

Hando Sinisalu

sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja

15:00 - 15:30

Andres Kostiv

disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija

Andres Kostiv

disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija

15:30 - 16:00

Martin Lond

FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht

Martin Lond

FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht

11:00 - 11:30

Alari Orav

disainiagentuuri AKU partner/disainer

Alari Orav

disainiagentuuri AKU partner/disainer

15:30 - 16:00

Henri Pallonen

Country Manager of Avidly Finland

Henri Pallonen

Country Manager of Avidly Finland

11:30 - 12:15
PROGRAMM

09:30 - 10:00

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 10:30

10:00 - 10:30

E-kaubanduse ostukogemuse uus lahinguväli: kuidas kasutada müügi-järgseid protsesse kliendirahulolu ja e-poe müügi kasvatamiseks

Kaspar Kõivoste

10:30 - 11:00

10:30 - 11:00

Kliendikogemus ei lõppe veebis, vaid siis kui klient on kauba kätte saanud

Kristo Kõivumägi

11:00 - 11:30

11:00 - 11:30

Eesti e-poodide teenuse arhitektuuri analüüs

Martin Lond

11:30 - 12:15

11:30 - 12:15

Kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada? Praktilised näited Soomest

Henri Pallonen

12:15 - 13:00

12:15 - 13:00

Lõuna

12:59 - 16:30

12:59 - 16:30

Konkursil osalevate e-poodide analüüs.

13:00 - 13:30

13:00 - 13:30

Eesti e-poodide tekstid

Uku Nurk

13:00 - 13:30

13:00 - 13:30

Eesti e-poodide tekstid

Triin Kand

13:30 - 14:00

13:30 - 14:00

Eesti e-poodide teenuse disain

Kaarel Mikkin

13:30 - 14:00

13:30 - 14:00

Eesti e-poodide teenuse disain

Artur Puiste

14:00 - 14:30

14:00 - 14:30

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Katrin Vilimaa-Otsing

14:00 - 14:30

14:00 - 14:30

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Martin Parsin

14:30 - 15:00

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:30

15:00 - 15:30

Eesti e-poodide klienditeenindus

Marilyn Uleksin

15:00 - 15:30

15:00 - 15:30

Eesti e-poodide klienditeenindus

Hando Sinisalu

15:30 - 16:00

15:30 - 16:00

Eesti e-poodide disain

Andres Kostiv

15:30 - 16:00

15:30 - 16:00

Eesti e-poodide disain

Alari Orav

16:00 - 16:30

16:00 - 16:30

Võitjate autasustamine

16:30

16:30

Konverentsi lõpp

TOETAJAD
OSALEJAD

Osalejate nimekiri seisuga 04.05.2022

AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA

AKU COLLECTIVE

ALLEPAL

ALLEPAL

ALLEPAL

APOLLO KAUPLUSED

ARVUTITARK

AVIDLY FINLAND

BAUHOF GROUP

BEST MARKETING EESTI

BESTAIR

BRAND MANUAL

DE VISU

DE VISU

DIVE GROUP

FINESTMEDIA

FLEKSONT

FLEKSONT

FLOWIT ESTONIA

FLOWIT ESTONIA

FUTURIST ESTONIA

GARDEST

HAWAII EXPRESS

IMAGO

INBANK FINANCE

INBANK FINANCE

INDOOR GROUP

ISKU BALTICS

KLICK EESTI

KLICK EESTI

LIMEGROW

LUMI LOGISTICS PARTNERS

MAGNUM

MEDIQ EESTI

MEEDIAFOTO

MITERASSA

MONTONIO FINANCE

MOTORAL EESTI

MUSTAMÄE APTEEK

NIXOR EE

NURK

LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

MATERJALID