09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.
E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust!
Hindamisele ja žürii poolt analüüsimisele minevad e-poed valiti Google incognito - otsingu alusel välja ehk need, kes kõige paremini esile tulevid.
Tutvu finalistidega SIIN.
Žürii liikmed UKU NURK ja HANDO SINISALU käisid Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" rääkimas tootetekstidest ning klienditeenindusest. Kuula saadet SIIN.
Miks osaleda:
Lisainformatsioon: Maarit Eerme, +372 514 4884, [email protected].
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:30
E-kaubanduse ostukogemuse uus lahinguväli: kuidas kasutada müügi-järgseid protsesse kliendirahulolu ja e-poe müügi kasvatamiseks
Kaspar Kõivoste Outvio müügitiimi juht
10:30 – 11:00
Kliendikogemus ei lõppe veebis, vaid siis kui klient on kauba kätte saanud
Kristo Kõivumägi Omniva äriüksuse juht
11:00 – 11:30
Eesti e-poodide teenuse arhitektuuri analüüs
Martin Lond FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht
11:30 – 12:15
Kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada? Praktilised näited Soomest
Henri Pallonen Country Manager of Avidly Finland
Avidly is a leading European martech service provider deeply rooted in creating innovation in creativity, sales & technology. They use customer experience as a strategic tool to transform businesses and create bolder futures. Avidly partners with organizations of all sizes, from startups to Fortune 500 companies and are committed to create impactful solutions that help companies grow.
12:15 – 13:00
Lõuna
12:59 – 16:30
Konkursil osalevate e-poodide analüüs.
Valime Google incognito- otsingu alusel välja iga kategooria kõige paremini esile tulevad poed ja palume ekspertzüriil ned analüüsida. Zürii liikmete ettekanded kahes paralleelsessioonis.
A- sessioon
B- sessioon
13:00 – 13:30
B- sessioonEesti e-poodide tekstid
Triin Kand Tekstivõluri copywriter
13:00 – 13:30
A- sessioonEesti e-poodide tekstid
Uku Nurk kogenud copywriter, koolitaja
13:30 – 14:00
B- sessioonEesti e-poodide teenuse disain
Artur Puiste UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor
13:30 – 14:00
A- sessioonEesti e-poodide teenuse disain
Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor
14:00 – 14:30
B- sessioonEesti e-poodide kasutajakogemus
Martin Parsin digiagentuuri Nobel Digital partner
14:00 – 14:30
A- sessioonEesti e-poodide kasutajakogemus
Katrin Vilimaa-Otsing koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
B- sessioonEesti e-poodide klienditeenindus
Hando Sinisalu sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja
15:00 – 15:30
A- sessioonEesti e-poodide klienditeenindus
Marilyn Uleksin Dive Group Eesti juht
15:30 – 16:00
B- sessioonEesti e-poodide disain
Alari Orav disainiagentuuri AKU partner/disainer
15:30 – 16:00
A- sessioonEesti e-poodide disain
Andres Kostiv disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija
16:00 – 16:30
Võitjate autasustamine
16:30 – 16:30
Konverentsi lõpp
Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.
E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust!
Hindamisele ja žürii poolt analüüsimisele minevad e-poed valiti Google incognito - otsingu alusel välja ehk need, kes kõige paremini esile tulevid.
Tutvu finalistidega SIIN.
Žürii liikmed UKU NURK ja HANDO SINISALU käisid Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" rääkimas tootetekstidest ning klienditeenindusest. Kuula saadet SIIN.
Miks osaleda:
Lisainformatsioon: Maarit Eerme, +372 514 4884, [email protected].
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
09:30 – 10:00
Registreerimine ja hommikukohv
10:00 – 10:30
E-kaubanduse ostukogemuse uus lahinguväli: kuidas kasutada müügi-järgseid protsesse kliendirahulolu ja e-poe müügi kasvatamiseks
Kaspar Kõivoste Outvio müügitiimi juht
10:30 – 11:00
Kliendikogemus ei lõppe veebis, vaid siis kui klient on kauba kätte saanud
Kristo Kõivumägi Omniva äriüksuse juht
11:00 – 11:30
Eesti e-poodide teenuse arhitektuuri analüüs
Martin Lond FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht
11:30 – 12:15
Kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada? Praktilised näited Soomest
Henri Pallonen Country Manager of Avidly Finland
Avidly is a leading European martech service provider deeply rooted in creating innovation in creativity, sales & technology. They use customer experience as a strategic tool to transform businesses and create bolder futures. Avidly partners with organizations of all sizes, from startups to Fortune 500 companies and are committed to create impactful solutions that help companies grow.
12:15 – 13:00
Lõuna
12:59 – 16:30
Konkursil osalevate e-poodide analüüs.
Valime Google incognito- otsingu alusel välja iga kategooria kõige paremini esile tulevad poed ja palume ekspertzüriil ned analüüsida. Zürii liikmete ettekanded kahes paralleelsessioonis.
A- sessioon
B- sessioon
13:00 – 13:30
B- sessioonEesti e-poodide tekstid
Triin Kand Tekstivõluri copywriter
13:00 – 13:30
A- sessioonEesti e-poodide tekstid
Uku Nurk kogenud copywriter, koolitaja
13:30 – 14:00
B- sessioonEesti e-poodide teenuse disain
Artur Puiste UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor
13:30 – 14:00
A- sessioonEesti e-poodide teenuse disain
Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor
14:00 – 14:30
B- sessioonEesti e-poodide kasutajakogemus
Martin Parsin digiagentuuri Nobel Digital partner
14:00 – 14:30
A- sessioonEesti e-poodide kasutajakogemus
Katrin Vilimaa-Otsing koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
B- sessioonEesti e-poodide klienditeenindus
Hando Sinisalu sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja
15:00 – 15:30
A- sessioonEesti e-poodide klienditeenindus
Marilyn Uleksin Dive Group Eesti juht
15:30 – 16:00
B- sessioonEesti e-poodide disain
Alari Orav disainiagentuuri AKU partner/disainer
15:30 – 16:00
A- sessioonEesti e-poodide disain
Andres Kostiv disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija
16:00 – 16:30
Võitjate autasustamine
16:30 – 16:30
Konverentsi lõpp
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinn