E-kaubanduse UX konverents

E-kaubanduse UX konverents
E-kaubanduse UX konverentsi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.

Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.

 

E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust!

Hindamisele ja žürii poolt analüüsimisele minevad e-poed valiti Google incognito - otsingu alusel välja ehk need, kes kõige paremini esile tulevid.

Tutvu finalistidega SIIN. 

Žürii liikmed UKU NURK ja HANDO SINISALU käisid Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" rääkimas tootetekstidest ning klienditeenindusest. Kuula saadet SIIN.

Miks osaleda:

  • Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla
  • Sel aastal analüüsime 60 Eesti e-poe kasutajakogemust kahes paralleelsessioonis. Sessioonid on hiljem järelvaadatavad.
  • Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest
  • Konkursil mitte osalevad poed saavad õppida teiste kogemustest (ja vältida teiste tehtud vigu!)
  • Esmakordselt keskendume pikemalt ka kättetoimetamise ja tagastuse teemadele
  • Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.

 

Lisainformatsioon: Maarit Eerme, +372 514 4884, [email protected].

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].

Programm

09:30 – 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 – 10:30

E-kaubanduse ostukogemuse uus lahinguväli: kuidas kasutada müügi-järgseid protsesse kliendirahulolu ja e-poe müügi kasvatamiseks

Kaspar Kõivoste Outvio müügitiimi juht

10:30 – 11:00

Kliendikogemus ei lõppe veebis, vaid siis kui klient on kauba kätte saanud

Kristo Kõivumägi Omniva äriüksuse juht

11:00 – 11:30

Eesti e-poodide teenuse arhitektuuri analüüs

Martin Lond FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht

11:30 – 12:15

Kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada? Praktilised näited Soomest

Henri Pallonen Country Manager of Avidly Finland

Avidly is a leading European martech service provider deeply rooted in creating innovation in creativity, sales & technology. They use customer experience as a strategic tool to transform businesses and create bolder futures. Avidly partners with organizations of all sizes, from startups to Fortune 500 companies and are committed to create impactful solutions that help companies grow.

12:15 – 13:00

Lõuna

12:59 – 16:30

Konkursil osalevate e-poodide analüüs.

Valime Google incognito- otsingu alusel välja iga kategooria kõige paremini esile tulevad poed ja palume ekspertzüriil ned analüüsida. Zürii liikmete ettekanded kahes paralleelsessioonis.

A- sessioon

  • MOOD, RIIDED, JALANÕUD
  • KODU, AED, MÖÖBEL, EHITUS
  • TEHNIKA

B- sessioon

  • TOIT, JOOK
  • ILU, TERVIS
  • SPORT, RAAMATUD, MÄNGUASJAD
  • KAUBAMAJAD

13:00 – 13:30

B- sessioon

Eesti e-poodide tekstid

Triin Kand Tekstivõluri copywriter

13:00 – 13:30

A- sessioon

Eesti e-poodide tekstid

Uku Nurk kogenud copywriter, koolitaja

13:30 – 14:00

B- sessioon

Eesti e-poodide teenuse disain

Artur Puiste UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor

13:30 – 14:00

A- sessioon

Eesti e-poodide teenuse disain

Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor

14:00 – 14:30

B- sessioon

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Martin Parsin digiagentuuri Nobel Digital partner

14:00 – 14:30

A- sessioon

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Katrin Vilimaa-Otsing koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

B- sessioon

Eesti e-poodide klienditeenindus

Hando Sinisalu sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja

15:00 – 15:30

A- sessioon

Eesti e-poodide klienditeenindus

Marilyn Uleksin Dive Group Eesti juht

15:30 – 16:00

B- sessioon

Eesti e-poodide disain

Alari Orav disainiagentuuri AKU partner/disainer

15:30 – 16:00

A- sessioon

Eesti e-poodide disain

Andres Kostiv disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija

16:00 – 16:30

Võitjate autasustamine

16:30 – 16:30

Konverentsi lõpp

E-kaubanduse UX konverents
E-kaubanduse UX konverentsi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.

Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.

 

E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust!

Hindamisele ja žürii poolt analüüsimisele minevad e-poed valiti Google incognito - otsingu alusel välja ehk need, kes kõige paremini esile tulevid.

Tutvu finalistidega SIIN. 

Žürii liikmed UKU NURK ja HANDO SINISALU käisid Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" rääkimas tootetekstidest ning klienditeenindusest. Kuula saadet SIIN.

Miks osaleda:

  • Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla
  • Sel aastal analüüsime 60 Eesti e-poe kasutajakogemust kahes paralleelsessioonis. Sessioonid on hiljem järelvaadatavad.
  • Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest
  • Konkursil mitte osalevad poed saavad õppida teiste kogemustest (ja vältida teiste tehtud vigu!)
  • Esmakordselt keskendume pikemalt ka kättetoimetamise ja tagastuse teemadele
  • Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.

 

Lisainformatsioon: Maarit Eerme, +372 514 4884, [email protected].

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].

Programm

09:30 – 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 – 10:30

E-kaubanduse ostukogemuse uus lahinguväli: kuidas kasutada müügi-järgseid protsesse kliendirahulolu ja e-poe müügi kasvatamiseks

Kaspar Kõivoste Outvio müügitiimi juht

10:30 – 11:00

Kliendikogemus ei lõppe veebis, vaid siis kui klient on kauba kätte saanud

Kristo Kõivumägi Omniva äriüksuse juht

11:00 – 11:30

Eesti e-poodide teenuse arhitektuuri analüüs

Martin Lond FinestCommerce e-kaubanduse valdkonnajuht

11:30 – 12:15

Kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada? Praktilised näited Soomest

Henri Pallonen Country Manager of Avidly Finland

Avidly is a leading European martech service provider deeply rooted in creating innovation in creativity, sales & technology. They use customer experience as a strategic tool to transform businesses and create bolder futures. Avidly partners with organizations of all sizes, from startups to Fortune 500 companies and are committed to create impactful solutions that help companies grow.

12:15 – 13:00

Lõuna

12:59 – 16:30

Konkursil osalevate e-poodide analüüs.

Valime Google incognito- otsingu alusel välja iga kategooria kõige paremini esile tulevad poed ja palume ekspertzüriil ned analüüsida. Zürii liikmete ettekanded kahes paralleelsessioonis.

A- sessioon

  • MOOD, RIIDED, JALANÕUD
  • KODU, AED, MÖÖBEL, EHITUS
  • TEHNIKA

B- sessioon

  • TOIT, JOOK
  • ILU, TERVIS
  • SPORT, RAAMATUD, MÄNGUASJAD
  • KAUBAMAJAD

13:00 – 13:30

B- sessioon

Eesti e-poodide tekstid

Triin Kand Tekstivõluri copywriter

13:00 – 13:30

A- sessioon

Eesti e-poodide tekstid

Uku Nurk kogenud copywriter, koolitaja

13:30 – 14:00

B- sessioon

Eesti e-poodide teenuse disain

Artur Puiste UX Estonia kaasasutaja, kasutajakogemuse disainer ja mentor

13:30 – 14:00

A- sessioon

Eesti e-poodide teenuse disain

Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja, mentor ja EBS lektor

14:00 – 14:30

B- sessioon

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Martin Parsin digiagentuuri Nobel Digital partner

14:00 – 14:30

A- sessioon

Eesti e-poodide kasutajakogemus

Katrin Vilimaa-Otsing koolitaja ja Turunduskoolitused OÜ asutaja

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

B- sessioon

Eesti e-poodide klienditeenindus

Hando Sinisalu sisulooja, turunduskonsultant, Best Marketingi asutaja

15:00 – 15:30

A- sessioon

Eesti e-poodide klienditeenindus

Marilyn Uleksin Dive Group Eesti juht

15:30 – 16:00

B- sessioon

Eesti e-poodide disain

Alari Orav disainiagentuuri AKU partner/disainer

15:30 – 16:00

A- sessioon

Eesti e-poodide disain

Andres Kostiv disainer, Google disainisprintide sertifitseeritud läbiviija

16:00 – 16:30

Võitjate autasustamine

16:30 – 16:30

Konverentsi lõpp

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Tallinn
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]