Efektiivne ajajuhtimine müügitöös

Efektiivne ajajuhtimine müügitöös

Toimumiskoht:

Lutheri Masinasaal

Seminaril õpid kasutama erinevaid ajajuhtimise töövahendeid ning praktikas läbiproovitud tehnikaid efektiivsuse tõstmiseks. See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.

Eelkõige ootame osalema müügitöötajaid.

Fookus: Müügitulemuste kasvatamine läbi parema ajajuhtimise

Teemad:

  • Kuidas müügiaega paremini kasutada?
  • Kuhu aeg kaob ja kust seda juurde leida?
  • Millised on müügitegevuste planeerimise kõige suuremad vead ja kuidas saaks paremini?
  • Millised töövahendid aitavad müügiinimesel oma müügiaega paremini juhtida?
  • Millised tehnikad aitavad suurendada tähelepanu ja vältida ajaraiskamist?

 

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja registreerimine

09:30 – 09:40

Seminari avasõnad

09:40 – 10:10

Kuhu aeg kaob ja kust seda juurde leida?

Guido Paomees EBSi lektor ja Koolituskompanii efektiivse ajakasutuse treener

Otsime koos vastust küsimustele millised on minu igapäevased ajaraiskajad ja kas põhitegevused – planeerimine, müümine, analüüsimine ja kontrollimine on ka sisuliselt tasakaalus. Mis peaks hakkama muutuma, et olla efektiivne ja mitte kulutada aega mittevajalikele tegevustele?"

10:10 – 10:50

Milliseid töövahendeid kasutada oma produktiivsuse juhtimiseks?

Jari Kukkonen EBS Executive MBA programmi juht ja juhtimistreener

Aja juhtimine on efektiivsuse juhtimine. Räägime konkreetsetest töövahenditest, kuidas neid kasutada ja mida analüüsida, samuti vooefektiivsuse juhtimisest ajaplaneerimise kontekstis.

10:50 – 11:20

Kuidas õige fookuse ja ajakasutusega saavutada 2-3x müügikäibe kasv?

Rene Sildvee Fontakt partner

Üks peamisi probleeme müügi tulemuslikkuse kasvatamisel on ajakasutus ja õige fookuse seadmine, mis tihtipeale lõppeb sellega, et müüjatest saavad üsna ruttu kliendihaldurid ning sellega müük lõppeb, pidurdub müügitulemuste kasv ning satub löögi alla ka motivatsioon. Ettekande käigus vaatleme erinevatel uuringutel baseeruvaid järeldusi ja leiame kohti ning vahendeid, millega müüja võib oma müügitulemusi lausa kahe- kuni kolmekordistada.

11:20 – 11:40

Energiapaus

11:40 – 12:30

Kuidas Outlook aitab müügiinimesel oma aega paremini juhtida?

Asko Uri Outlooki koolitaja, Kasulik Koolitus

Meile kõigile tuntud töövahend Outlook sisaldab mitmeid häid võimalusi müügitöö korraldamiseks. Saate kasulikke näpunäiteid Outlooki kasutamiseks ajaplaneerimisel ja tegevustele kuluva aja kokkuhoidmisel.

  • Erinevad võimalused planeerimistegevuste haldamisel läbi Outlooki – e-kirjad, ülesanded (Tasks) ja kalender. Erinevate lahenduste plussid ja miinused.
  • Outlooki kalendri kasutamine ajaplaneerimise tõhustamiseks
  • Ülesannete (Tasks) haldamise kasutamata võimalused
  • Kategooriate kasutamise omapära ja võimalused

12:30 – 13:00

Millised tehnikad aitavad suurendada tähelepanu ja vältida ajaraiskamist?

Kaire Viil juhtimiscoach, Selged Sihid

Osaleja saab tähelepanu hoidmise, keskendumisoskuste ning ajusõbraliku süvatöö harjutuste tööriistakasti, et iga päev treenida keskendumisvõimet ning prioritiseerida tegevusi.

  • Mis toimub ajus multitaskingu ehk rööprähklemise ajal? Kui edukas rööprähkleja inimene on?
  • Keskendumise, tähelepanu ja kohaloleku harjutused.
  • Ajusõbralik süvatöö ja Pomodoro-tehnika.
  • Prioritiseerimise loovharjutused, mis aitavad ajaraiskajad päevast eemale hoida.
Efektiivne ajajuhtimine müügitöös

Toimumiskoht:

Lutheri Masinasaal

Seminaril õpid kasutama erinevaid ajajuhtimise töövahendeid ning praktikas läbiproovitud tehnikaid efektiivsuse tõstmiseks. See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.

Eelkõige ootame osalema müügitöötajaid.

Fookus: Müügitulemuste kasvatamine läbi parema ajajuhtimise

Teemad:

  • Kuidas müügiaega paremini kasutada?
  • Kuhu aeg kaob ja kust seda juurde leida?
  • Millised on müügitegevuste planeerimise kõige suuremad vead ja kuidas saaks paremini?
  • Millised töövahendid aitavad müügiinimesel oma müügiaega paremini juhtida?
  • Millised tehnikad aitavad suurendada tähelepanu ja vältida ajaraiskamist?

 

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv ja registreerimine

09:30 – 09:40

Seminari avasõnad

09:40 – 10:10

Kuhu aeg kaob ja kust seda juurde leida?

Guido Paomees EBSi lektor ja Koolituskompanii efektiivse ajakasutuse treener

Otsime koos vastust küsimustele millised on minu igapäevased ajaraiskajad ja kas põhitegevused – planeerimine, müümine, analüüsimine ja kontrollimine on ka sisuliselt tasakaalus. Mis peaks hakkama muutuma, et olla efektiivne ja mitte kulutada aega mittevajalikele tegevustele?"

10:10 – 10:50

Milliseid töövahendeid kasutada oma produktiivsuse juhtimiseks?

Jari Kukkonen EBS Executive MBA programmi juht ja juhtimistreener

Aja juhtimine on efektiivsuse juhtimine. Räägime konkreetsetest töövahenditest, kuidas neid kasutada ja mida analüüsida, samuti vooefektiivsuse juhtimisest ajaplaneerimise kontekstis.

10:50 – 11:20

Kuidas õige fookuse ja ajakasutusega saavutada 2-3x müügikäibe kasv?

Rene Sildvee Fontakt partner

Üks peamisi probleeme müügi tulemuslikkuse kasvatamisel on ajakasutus ja õige fookuse seadmine, mis tihtipeale lõppeb sellega, et müüjatest saavad üsna ruttu kliendihaldurid ning sellega müük lõppeb, pidurdub müügitulemuste kasv ning satub löögi alla ka motivatsioon. Ettekande käigus vaatleme erinevatel uuringutel baseeruvaid järeldusi ja leiame kohti ning vahendeid, millega müüja võib oma müügitulemusi lausa kahe- kuni kolmekordistada.

11:20 – 11:40

Energiapaus

11:40 – 12:30

Kuidas Outlook aitab müügiinimesel oma aega paremini juhtida?

Asko Uri Outlooki koolitaja, Kasulik Koolitus

Meile kõigile tuntud töövahend Outlook sisaldab mitmeid häid võimalusi müügitöö korraldamiseks. Saate kasulikke näpunäiteid Outlooki kasutamiseks ajaplaneerimisel ja tegevustele kuluva aja kokkuhoidmisel.

  • Erinevad võimalused planeerimistegevuste haldamisel läbi Outlooki – e-kirjad, ülesanded (Tasks) ja kalender. Erinevate lahenduste plussid ja miinused.
  • Outlooki kalendri kasutamine ajaplaneerimise tõhustamiseks
  • Ülesannete (Tasks) haldamise kasutamata võimalused
  • Kategooriate kasutamise omapära ja võimalused

12:30 – 13:00

Millised tehnikad aitavad suurendada tähelepanu ja vältida ajaraiskamist?

Kaire Viil juhtimiscoach, Selged Sihid

Osaleja saab tähelepanu hoidmise, keskendumisoskuste ning ajusõbraliku süvatöö harjutuste tööriistakasti, et iga päev treenida keskendumisvõimet ning prioritiseerida tegevusi.

  • Mis toimub ajus multitaskingu ehk rööprähklemise ajal? Kui edukas rööprähkleja inimene on?
  • Keskendumise, tähelepanu ja kohaloleku harjutused.
  • Ajusõbralik süvatöö ja Pomodoro-tehnika.
  • Prioritiseerimise loovharjutused, mis aitavad ajaraiskajad päevast eemale hoida.

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39 Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]