Firmapidu
Kuidas korraldada õnnestunud üritust?
See on esimene eestikeelne raamat, mis käsitleb tervikuna pidude ja ürituste korraldamist.
Ürituste korraldamist käsitletakse alates sellest, kuidas leida tähistamist vääriva jaoks hea ja värske idee. Vaadatakse, kuidas koostada briifi ehk ürituse lühikokkuvõtet, kuidas moodustada meeskonda ja leida õigeid koostööpartnereid, kuidas valida esinejaid ja sobivaid ruume. Raamatust saab teada, mida tuleb silmas pidada kvaliteetse heli, valguse ja pildi saamiseks, kuidas kujundada ruume ja mida arvestada toitlustamisel. Ära on toodud olulised punktid, mis tagavad ürituse turvalisuse. Samuti on selgitatud eelarve koostamist ja pidudega seotud maksuküsimusi.
Peamised teemad:
• sündmuste liigitus: avamised, lõpetamised, esitlused, lansseerimised, stiimul- ja tänusündmused, tähtpäevapeod jne;
• sihtgrupi määratlemine;
• ideest briifini: mõte, ajurünnakud, briifi sõnastamine;
• sündmuse sisu ja vormi planeerimine;
• esinejate valik;
• ruumid ja platsid;
• heli, valgus, esitlustehnika;
• kujundus, kostüümid;
• turvamine;
• eelarve planeerimine;
• peoga seotud maksuküsimused;
• ajakava, stsenaarium;
• kutsed;
• kingitused;
• sotsiaalkultuuriline taust.
Firmapidu
Kirjeldus
See on esimene eestikeelne raamat, mis käsitleb tervikuna pidude ja ürituste korraldamist.
Ürituste korraldamist käsitletakse alates sellest, kuidas leida tähistamist vääriva jaoks hea ja värske idee. Vaadatakse, kuidas koostada briifi ehk ürituse lühikokkuvõtet, kuidas moodustada meeskonda ja leida õigeid koostööpartnereid, kuidas valida esinejaid ja sobivaid ruume. Raamatust saab teada, mida tuleb silmas pidada kvaliteetse heli, valguse ja pildi saamiseks, kuidas kujundada ruume ja mida arvestada toitlustamisel. Ära on toodud olulised punktid, mis tagavad ürituse turvalisuse. Samuti on selgitatud eelarve koostamist ja pidudega seotud maksuküsimusi.
Peamised teemad:
• sündmuste liigitus: avamised, lõpetamised, esitlused, lansseerimised, stiimul- ja tänusündmused, tähtpäevapeod jne;
• sihtgrupi määratlemine;
• ideest briifini: mõte, ajurünnakud, briifi sõnastamine;
• sündmuse sisu ja vormi planeerimine;
• esinejate valik;
• ruumid ja platsid;
• heli, valgus, esitlustehnika;
• kujundus, kostüümid;
• turvamine;
• eelarve planeerimine;
• peoga seotud maksuküsimused;
• ajakava, stsenaarium;
• kutsed;
• kingitused;
• sotsiaalkultuuriline taust.