Growth Marketing meistriklass
Kuidas ka sinu ettevõte saaks seda idufirmade maailmas tuntud lähenemist ära kasutada?
Toimumiskoht:
Lutheri masinaruum
Digiturunduse pakub väga palju uusi võimalusi ja just iduettevõtted on nendest ka esmajärjekorras kinni haaranud. Nüüd on kätte jõudnud aeg, mil kõik ettevõtted saavad uutmoodi turunduse ehk growth marketingi abil oma käivet kasvatada. Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov annab konkreetseid soovitusi ja näitab praktiliste näidete varal, kuidas kasvuturunduse eksperimente läbi viies kasvatada oma ettevõtte käivet juba täna.
Davidi ettekandest saad kaasa:
- selgituse, milles poolest erineb growth marketing traditsioonilisest turundusest ja millistel ettevõtetel sellest kõige enam kasu oleks
- ülevaate, milliseid ootusi saab kasvuturundusele panna
- kuidas läbi viia turunduseksperimente ja nende abil uusi tooteid ja teenuseid testida
- mis on “dark funnel” ja miks ei tasu “viimast klikki” üle tähtsustada. Atributsiooni probleemid
- kuidas müük ja turundus omavahel paremini koostööd tegema panna
- kasuvuturunduse 7-astmelise metoodika
- lihtsad sammud, kuidas käivitada growth marketingi strateegia oma ettevõttes juba täna
- praktilisi näiteid Soomest ja teistest Põhjamaadest
Kellele on seminar mõeldud:
- B2B ja B2C ettevõtete turundusjuhid, kes soovivad enda ettevõttes kasvuturunduse printsiipe rakendada
- agentuurid, kes oma kliente kasvuturunduse vallas nõustavad
Kes on The F Company juht David Blinov?
David Blinov on Soome Turundajate Liidu mark.fi poolt korraldatud koolitusprogrammi absoluutne staar - mitte ükski teine esineja pole osalejatelt nii head tagasisidet saanud! David on aidanud paljudel Põhjamaade B2B firmadel moodsaid growth marketingi meetodeid kasutades teenida miljoneid eurosid. Tema firma The F Company aitab oma klientidel juurutada kasvuturunduse põhimõtteid ja kasvatada käivet läbi süstemaatiliste kasvuturunduse eksperimentide.
Programm
Toimumiskoht:
Lutheri masinaruum
Digiturunduse pakub väga palju uusi võimalusi ja just iduettevõtted on nendest ka esmajärjekorras kinni haaranud. Nüüd on kätte jõudnud aeg, mil kõik ettevõtted saavad uutmoodi turunduse ehk growth marketingi abil oma käivet kasvatada. Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov annab konkreetseid soovitusi ja näitab praktiliste näidete varal, kuidas kasvuturunduse eksperimente läbi viies kasvatada oma ettevõtte käivet juba täna.
Davidi ettekandest saad kaasa:
- selgituse, milles poolest erineb growth marketing traditsioonilisest turundusest ja millistel ettevõtetel sellest kõige enam kasu oleks
- ülevaate, milliseid ootusi saab kasvuturundusele panna
- kuidas läbi viia turunduseksperimente ja nende abil uusi tooteid ja teenuseid testida
- mis on “dark funnel” ja miks ei tasu “viimast klikki” üle tähtsustada. Atributsiooni probleemid
- kuidas müük ja turundus omavahel paremini koostööd tegema panna
- kasuvuturunduse 7-astmelise metoodika
- lihtsad sammud, kuidas käivitada growth marketingi strateegia oma ettevõttes juba täna
- praktilisi näiteid Soomest ja teistest Põhjamaadest
Kellele on seminar mõeldud:
- B2B ja B2C ettevõtete turundusjuhid, kes soovivad enda ettevõttes kasvuturunduse printsiipe rakendada
- agentuurid, kes oma kliente kasvuturunduse vallas nõustavad
Kes on The F Company juht David Blinov?
David Blinov on Soome Turundajate Liidu mark.fi poolt korraldatud koolitusprogrammi absoluutne staar - mitte ükski teine esineja pole osalejatelt nii head tagasisidet saanud! David on aidanud paljudel Põhjamaade B2B firmadel moodsaid growth marketingi meetodeid kasutades teenida miljoneid eurosid. Tema firma The F Company aitab oma klientidel juurutada kasvuturunduse põhimõtteid ja kasvatada käivet läbi süstemaatiliste kasvuturunduse eksperimentide.
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Vana-Lõuna 39/1, Masinaruum