Inimeste veenmine

Inimeste veenmine
Harry Mills
Lehekülgi: 104
Kirjastus: Äripäev

Sa tead neid küll – andekaid veenjaid, kes mingil moel suudavad kõiki enda ümber oma ideed toetama veenda. Veenvad inimesed loovad oma ettevõttele väärtusi, muutes ideed tulemuseks.

Paljud juhid peavad veenmist siiski manipuleerimiseks. Õigesti kasutatuna ei ole veenmine sugugi manipuleerimine. See võib olla hoopis teiste inimeste seisukohtade ja käitumise muutmine või kinnistamine ettevõtte oluliste huvide nimel.

Mõtle ise: üheainsa tööpäeva jooksul võid sa oma osakonnale hankida raha juurde, reklaamida kliendile uue toote eeliseid ja veenda tarnijat tellimust kiiremini kohale toimetama. Igas säärases olukorras on sul oma tahtmise saavutamiseks vaja veenmisoskust.

Veenmine on nii kunst kui ka teadus. Sa pead omandama erinevaid oskusi, sealhulgas tekitama usaldusväärsust, võitma enda poole teiste mõtted ja südame ning ületama vastuseisu oma ideedele. Kui sa neid oskusi täiustad, suurendad ka võimalust muuta oma suurepärased ideed väärtuslikuks tulemuseks. See raamat näitab, kuidas seda teha.

„Inimeste veenmine“ kuulub Harvardi taskumentori sarja.

Sisukord

Mentori sõnum:
Miks omandada veenmise kunsti ja teadust?

Inimeste veenmine: Põhitõed

Veenmise mõistmine
Kasulikku infot veenmise olemuse ja väärtuse kohta

Mis on veenmine?

Miks on veenmine oluline?

Veenmise võtmetegurid

Eetilised kaalutlused

Usalduse võitmine
Kuidas võita usaldust ja demonstreerida oma kogemusi

Inimeste usalduse võitmine

Oma kogemuste demonstreerimine

Kuulajaskonna mõistmine
Kuidas hinnata erinevate kuulajate avatust sinu ideedele ja otsusetegemise meetoditele

Kolm erinevat kuulaja tüüpi

Kuulajate vastuvõtlikkuse analüüs

Kuulajate otsusetegemise viiside mõistmine

Kuulajaskonna enda poole võitmine
Taktikad, kuidas rõhuda kuulajate mõistusele

Esitluse efektiivne liigendamine

Veenva tõestusmaterjali esitamine

Vastus kuulajaskonna küsimusele: “Mis kasu mina sellest saan?”

Õigete sõnade valik

Kuulajaskonna kaasahaaramine
Strateegiad, kuidas kuulajate emotsioone mõjutada

Elava kirjelduse rakendamine

Metafooride kasutamine

Sobivate analoogiate väljatoomine

Mõjuvate lugude rääkimine

Kuulajate vastuseisust jagusaamine
Kuidas reageerida vastuseisjatele

Tee selgeks, mis neid huvitab

Vastuseisjate emotsioonide mõistmine ja nende murede kuulamine

Oma verbaalsete ja mitteverbaalsete sõnumite kohandamine

Vastuseisjate arvamuse teadvustamine

Veenmisimpulsside mõistmine ja rakendamine

Kuulajate eneseveenmise mõjutamine
Kuidas aidata kuulajail näha sinu argumentide eeliseid

Visualiseerimise kasutamine

Õigete küsimuste esitamine

Aktiivne kuulamine

Nõuanded ja abivahendid

Inimeste veenmise abivahendid
Need töölehed aitavad sul hinnata oma veenmisoskusi, tekitada usaldusväärsust ja mõista oma kuulajaskonda

Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud

Testi vastused

Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, siis siinkohal on ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad

Kasutatud kirjandus

Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks

Tellimine
Inimeste veenmineOtsas
Inimeste veenmine

Inimeste veenmine

Harry Mills
Tellimine
Inimeste veenmineOtsas

Kirjeldus

Sa tead neid küll – andekaid veenjaid, kes mingil moel suudavad kõiki enda ümber oma ideed toetama veenda. Veenvad inimesed loovad oma ettevõttele väärtusi, muutes ideed tulemuseks.

Paljud juhid peavad veenmist siiski manipuleerimiseks. Õigesti kasutatuna ei ole veenmine sugugi manipuleerimine. See võib olla hoopis teiste inimeste seisukohtade ja käitumise muutmine või kinnistamine ettevõtte oluliste huvide nimel.

Mõtle ise: üheainsa tööpäeva jooksul võid sa oma osakonnale hankida raha juurde, reklaamida kliendile uue toote eeliseid ja veenda tarnijat tellimust kiiremini kohale toimetama. Igas säärases olukorras on sul oma tahtmise saavutamiseks vaja veenmisoskust.

Veenmine on nii kunst kui ka teadus. Sa pead omandama erinevaid oskusi, sealhulgas tekitama usaldusväärsust, võitma enda poole teiste mõtted ja südame ning ületama vastuseisu oma ideedele. Kui sa neid oskusi täiustad, suurendad ka võimalust muuta oma suurepärased ideed väärtuslikuks tulemuseks. See raamat näitab, kuidas seda teha.

„Inimeste veenmine“ kuulub Harvardi taskumentori sarja.

Harry Mills
Lehekülgi: 104
Kirjastus: Äripäev

Mentori sõnum:
Miks omandada veenmise kunsti ja teadust?

Inimeste veenmine: Põhitõed

Veenmise mõistmine
Kasulikku infot veenmise olemuse ja väärtuse kohta

Mis on veenmine?

Miks on veenmine oluline?

Veenmise võtmetegurid

Eetilised kaalutlused

Usalduse võitmine
Kuidas võita usaldust ja demonstreerida oma kogemusi

Inimeste usalduse võitmine

Oma kogemuste demonstreerimine

Kuulajaskonna mõistmine
Kuidas hinnata erinevate kuulajate avatust sinu ideedele ja otsusetegemise meetoditele

Kolm erinevat kuulaja tüüpi

Kuulajate vastuvõtlikkuse analüüs

Kuulajate otsusetegemise viiside mõistmine

Kuulajaskonna enda poole võitmine
Taktikad, kuidas rõhuda kuulajate mõistusele

Esitluse efektiivne liigendamine

Veenva tõestusmaterjali esitamine

Vastus kuulajaskonna küsimusele: “Mis kasu mina sellest saan?”

Õigete sõnade valik

Kuulajaskonna kaasahaaramine
Strateegiad, kuidas kuulajate emotsioone mõjutada

Elava kirjelduse rakendamine

Metafooride kasutamine

Sobivate analoogiate väljatoomine

Mõjuvate lugude rääkimine

Kuulajate vastuseisust jagusaamine
Kuidas reageerida vastuseisjatele

Tee selgeks, mis neid huvitab

Vastuseisjate emotsioonide mõistmine ja nende murede kuulamine

Oma verbaalsete ja mitteverbaalsete sõnumite kohandamine

Vastuseisjate arvamuse teadvustamine

Veenmisimpulsside mõistmine ja rakendamine

Kuulajate eneseveenmise mõjutamine
Kuidas aidata kuulajail näha sinu argumentide eeliseid

Visualiseerimise kasutamine

Õigete küsimuste esitamine

Aktiivne kuulamine

Nõuanded ja abivahendid

Inimeste veenmise abivahendid
Need töölehed aitavad sul hinnata oma veenmisoskusi, tekitada usaldusväärsust ja mõista oma kuulajaskonda

Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud

Testi vastused

Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, siis siinkohal on ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad

Kasutatud kirjandus

Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks

© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]