Koolitused

ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management

13. oktoober 2020 - 15. oktoober 2020

Kestus: 24 academic hours

Veebikoolitus

The ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management course provides comprehensive first-level training for anyone involved in provision, support, or delivery of IT-enabled services in a modern digital organisation. It teaches the fundamentals of the very latest version of the most widely adopted guidance on IT service management (ITSM) in the world.

ITIL 4 Foundation introduces delegates to the Service Value System (SVS) which describes how all the components and activities of the organisation work together as a system to enable value creation. The ITIL SVS supports many work approaches, such as Agile, DevOps and Lean as well as traditional process and project management, with a flexible value-oriented operating model.

Target audience:This course is aimed at all levels of IT professionals, Customers, and Users involved in the provision or receipt of IT Services in any organisation.

In result of the training participants:

At the end of this three-day course, attendees will have an understanding of the following:

  • Key concepts in the ITIL 4 framework that build upon Lean, Agile, DevOps, and other practices, and how these enable business value to be co-created
  • The seven guiding principles of ITIL 4
  • ITIL service value system
  • The four dimensions of service management
  • The ITIL practices, with a focus on 15 of these, of which 7 will be covered in detail

 

Length: 24 academic hours

The training topics and description:

Outline:

  • Service Management as a Practice
  • The Service Lifecycle
  • Key Principles and Models
  • Generic Concepts
  • Processes
  • Roles
  • Functions
  • Technology and Architecture

ITIL Qualification Scheme

 

Trainer:Andrew Jacobs

REGISTREERIMINE
ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management
Hind:
1250 €
1500 € km-ga
Osalejate arv:
Lisainfo
Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Nädal enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil info@koolitus.ee või telefonil 667 0134 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0134 või info@koolitus.ee.