Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladused

Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladused
Tellimine
Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladusedNaN €
Näita käibemaksuga

E-poodide kasutajakogemusel disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Kasutajateekonnal võib palju asju minna valesti (tootevalikust kuni ostukinnituse e-kirjani välja). Seega tuleb kogu väga ostuteekond hoolikalt läbi analüüsida. Oma ettekandes toob Vitaly palju praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada. Osalejad saavad kaasa praktilisi, kohe ellu rakendatavaid soovitusi selle kohta, kuidas oma e-poe kasutajakogemust paremaks muuta.

Esineja: Vitaly Friedman, Smashing Magazine. 
Ettekanne on salvestatud E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil 2020. 

 

Tellimine
Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladusedNaN €
Näita käibemaksuga
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]