Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladused
E-poodide kasutajakogemusel disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Kasutajateekonnal võib palju asju minna valesti (tootevalikust kuni ostukinnituse e-kirjani välja). Seega tuleb kogu väga ostuteekond hoolikalt läbi analüüsida. Oma ettekandes toob Vitaly palju praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada. Osalejad saavad kaasa praktilisi, kohe ellu rakendatavaid soovitusi selle kohta, kuidas oma e-poe kasutajakogemust paremaks muuta.
Esineja: Vitaly Friedman, Smashing Magazine.
Ettekanne on salvestatud E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil 2020.
Lisainfo veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].
Toimus 2020/06/16