Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?

Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
Tellimine
Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
NaN €
Näita käibemaksuga

Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.

 

 

Veebiseminaaril räägime:

  • kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;
  • kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;
  • kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?; 
  • milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;
  • räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?. 

Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrateegia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.

Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.

Veebiseminar toimus 23.04.2020

Tellimine
Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
NaN €
Näita käibemaksuga
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]