Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
Tellimine
Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
NaN €
Näita käibemaksuga
Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.
Veebiseminaaril räägime:
- kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;
- kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;
- kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;
- milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;
- räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.
Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrateegia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.
Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.
Veebiseminar toimus 23.04.2020
Tellimine
Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?
NaN €
Näita käibemaksuga