Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi

Mida ootavad kliendid ja kuidas neid tagasi võita?

Veebiseminar

Kestus: 90 min

Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?

 

Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:

  • Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?
  • Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?
  • Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?
  • Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?
  • Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?

Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.) 

Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].

 

Veebiseminari saate vaadata pärast arve tasumist. Kui tasute internetipangas või krediitkaardimaksega, tekib veebiseminari vaatamise õigus mõne minuti jooksul. Arvega tasudes tekib veebiseminari vaatamise õigus järgmise tööpäeva hommikuks. Veebiseminari vaatamise õiguse saate osta ka oma kolleegidele. Muutke selleks allpoololeval tellimisvormil vaatajate arvu. Pärast ostu kinnitamist saadame Teie e-maili aadressile juhendi, kuidas määrata kolleegidele vaatamisõigused Äripäeva konto lehel https://login.aripaev.ee.
TELLIMINE
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
Hind:
49 €
58,80 € km-ga
VAATAJATE ARV:
LEKTOR

Dr. Ivar Soone (Ph.D.)

majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja
Dr. Ivar Soone (Ph.D.) on majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja, kelle põhifookusteks on tarbimispsühholoogia, turundus, strateegia ja juhtimine. Dr. Soone on konsulteerinud erinevaid ettevõtteid ja valitsusorganisatsioone alates tervishoiust kuni restoranikettideni nii Eestis kui välismaal, ning töötanud nii äri- kui erasektoris ja rahvusvahelistes organisatsioonides, sh Maailmapangas ja ÜRO-s.

Dr. Soone on omandanud majandusvaldkonna kõrghariduse Eestis ning kaitsnud magistrikraadi Kanadas, samuti täiendanud end erialaselt mitmetes välisriikide mainekates ülikoolides. Doktorikraadi kaitses ta tarbijakäitumise teemal Tallinna Tehnikaülikoolis Eestis. Dr. Soone on CERS’i (Teenuste juhtimise ja suhteturunduse keskus), Eesti Suhtekorraldajate Liidu (EPRA) ja Eesti Projektijuhtimise Assotsiatsiooni (EPMA) liige.

Omades tugevat akadeemilist tausta ja laiaulatuslikku kogemust ärivaldkonnas, ühendab Dr. Ivar Soone parimad praktikad mõlemalt poolt ning oskab vastuseid ja lahendusi leida nii praktilistele ärilistele väljakutsetele kui kaasa rääkida ka akadeemilistes debattides.

LISAINFO



Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.