Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
Mida ootavad kliendid ja kuidas neid tagasi võita?
Tellimine
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisiNaN €
Näita käibemaksuga
Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?
Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:
- Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?
- Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?
- Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?
- Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?
- Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?
Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.)
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].
Esinejad
Dr. Ivar Soone (Ph.D.)
majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja
Tellimine
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisiNaN €
Näita käibemaksuga