Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi

Mida ootavad kliendid ja kuidas neid tagasi võita?

Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
Tellimine
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
NaN €
Näita käibemaksuga

Veebiseminaril uurime tarbijate kriisikäitumise tagamaid ning otsime tarbimise taaskäivitamise võimalusi kriisist väljumisel. Miks tarbijad käituvad ettearvamatult, mis neid kõnetab ja kuidas neid taas tarbima saada?

 

Vaatuse alla tulevad sellised teemad, nagu:

  • Mis mõjutab tarbijakäitumist kriisiolukorras?
  • Miks tekib tarbijate seas paanika ja milliste käitumismustritega seda ületatakse?
  • Mille pärast tunnevad tarbijad kriisiolukorras muret ning mis neid kõnetab?
  • Kuidas on muutunud tarbijakäitumine kriisiolukorras?
  • Mida soovivad tarbijad kriisi lõppedes, millised käitumismustrid säilivad ja millised uued harjumused omandatakse? Millised saavad olema kriisijärgsed tarbijad ja kuidas neid tagasi võita?

Veebiseminari viib läbi majandusteadlane, juhtimiskonsultant ja koolitaja Dr. Ivar Soone (Ph.D.) 

Lisainfo veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].

Toimus 2020/05/13

 

Tellimine
Järelvaadatav: Tarbimine kriisis ja pärast kriisi
NaN €
Näita käibemaksuga
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]