09:30 – 09:55
Hommikukohvi ja registreerimine
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaed
Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.
Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.
📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!
Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]
09:30 – 09:55
Hommikukohvi ja registreerimine
09:55 – 10:00
Konverentsi avasõnad
Toivo Värbu moderaator, Ruutu10
10:00 – 10:30
Kuidas luua psühholoogiliselt tervislik kontoriõhkkond?
Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal
Kolmandiku ajast veedame töökeskkonnas. Oluline on muuta see kohaks, kus tunneme end hästi ja kolleegidega on hea klapp. Koolitusel analüüsime inimese käitumis- ja mõtlemismotiive, et saada paremini aru iseendast ja oma kolleegist. Eluline teemakäsitlus aitab edendada asutuses positiivset õhustikku ja vältida kollektiivset läbipõlemist.
10:30 – 11:00
Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine
Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev
Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel, missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?
11:00 – 11:30
KOHVIPAUS ja messiala külastus
11:30 – 12:15
Meeldejääva ürituse ABC
Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee
Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest.
12:15 – 13:00
Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele
Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo
Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega
13:00 – 14:00
LÕUNA
14:00 – 14:30
Virtuaalne assistent
Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee
Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?
14:30 – 15:15
Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris
Katarina Papp RingKarbi asutaja ja Ökopere blogi pidaja
15:15 – 15:35
Kuidas lepingutega vähem tegeleda?
Toomas Pihl Agrello CEO
Harry Käsk Agrello äriarendusjuht
Digitaalne allkirjastamine on meie elu Eestis väga mugavaks teinud ning kiirendanud äriprotsesse. Sellest hoolimata kulub lepingute ettevalmistamisele ja allkirjastamisele endiselt väga palju aega. Lepinguid luuakse ükshaaval ja käsitsi, allkirju kogutakse pika e-kirjavahetuse käigus ning lõpetuseks kaovad tähtsad dokumendid mailboxi põhja ära.
Mis siis, kui seda saaks teha teistmoodi? Mis siis, kui kümnete lepingute ettevalmistamine oleks vaid minutite töö ja see kõik toimuks ilma vigadeta? Mis siis, kui allkirjastatud dokumendid liiguksid ise õigesse kausta?
15:35 – 16:05
Kuidas ma seda kõike teen?
Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja
Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahenduse igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaed
Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.
Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.
📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!
Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]
09:30 – 09:55
Hommikukohvi ja registreerimine
09:55 – 10:00
Konverentsi avasõnad
Toivo Värbu moderaator, Ruutu10
10:00 – 10:30
Kuidas luua psühholoogiliselt tervislik kontoriõhkkond?
Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal
Kolmandiku ajast veedame töökeskkonnas. Oluline on muuta see kohaks, kus tunneme end hästi ja kolleegidega on hea klapp. Koolitusel analüüsime inimese käitumis- ja mõtlemismotiive, et saada paremini aru iseendast ja oma kolleegist. Eluline teemakäsitlus aitab edendada asutuses positiivset õhustikku ja vältida kollektiivset läbipõlemist.
10:30 – 11:00
Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine
Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev
Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel, missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?
11:00 – 11:30
KOHVIPAUS ja messiala külastus
11:30 – 12:15
Meeldejääva ürituse ABC
Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee
Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest.
12:15 – 13:00
Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele
Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo
Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega
13:00 – 14:00
LÕUNA
14:00 – 14:30
Virtuaalne assistent
Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee
Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?
14:30 – 15:15
Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris
Katarina Papp RingKarbi asutaja ja Ökopere blogi pidaja
15:15 – 15:35
Kuidas lepingutega vähem tegeleda?
Toomas Pihl Agrello CEO
Harry Käsk Agrello äriarendusjuht
Digitaalne allkirjastamine on meie elu Eestis väga mugavaks teinud ning kiirendanud äriprotsesse. Sellest hoolimata kulub lepingute ettevalmistamisele ja allkirjastamisele endiselt väga palju aega. Lepinguid luuakse ükshaaval ja käsitsi, allkirju kogutakse pika e-kirjavahetuse käigus ning lõpetuseks kaovad tähtsad dokumendid mailboxi põhja ära.
Mis siis, kui seda saaks teha teistmoodi? Mis siis, kui kümnete lepingute ettevalmistamine oleks vaid minutite töö ja see kõik toimuks ilma vigadeta? Mis siis, kui allkirjastatud dokumendid liiguksid ise õigesse kausta?
15:35 – 16:05
Kuidas ma seda kõike teen?
Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja
Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahenduse igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Ehitajate tee 150, Tallinn 13522