Praktiline bürootöö konverents 2022

Muutused, mis loevad

Praktiline bürootöö konverents 2022

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaed

Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.

Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.

📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!

Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]

Programm

09:30 – 09:55

Hommikukohvi ja registreerimine

09:55 – 10:00

Konverentsi avasõnad

Toivo Värbu moderaator, Ruutu10

10:00 – 10:30

Kuidas luua psühholoogiliselt tervislik kontoriõhkkond?

Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal

Kolmandiku ajast veedame töökeskkonnas. Oluline on muuta see kohaks, kus tunneme end hästi ja kolleegidega on hea klapp. Koolitusel analüüsime inimese käitumis- ja mõtlemismotiive, et saada paremini aru iseendast ja oma kolleegist. Eluline teemakäsitlus aitab edendada asutuses positiivset õhustikku ja vältida kollektiivset läbipõlemist.

10:30 – 11:00

Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine

Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev

Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel,  missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?

11:00 – 11:30

KOHVIPAUS ja messiala külastus

11:30 – 12:15

Meeldejääva ürituse ABC

Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee

Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest. 

12:15 – 13:00

Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele

Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo

Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega

13:00 – 14:00

LÕUNA

14:00 – 14:30

Virtuaalne assistent

Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee

Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?

14:30 – 15:15

Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris

Katarina Papp RingKarbi asutaja ja Ökopere blogi pidaja

  • Kuidas ennetada jäätmeid ning millised lahendused on Eestis selleks olemas? (Lindström, RingKarp, SmartSwap jne) 
  • Kuidas anda tekkinud jäätmetele uus elu? (grupid väiksemate jääkide jagamiseks, Uuskasutuskeskuse kogumiskast kontorisse, Materjalivoog jne)

15:15 – 15:35

Kuidas lepingutega vähem tegeleda?

Toomas Pihl Agrello CEO

Harry Käsk Agrello äriarendusjuht

Digitaalne allkirjastamine on meie elu Eestis väga mugavaks teinud ning kiirendanud äriprotsesse. Sellest hoolimata kulub lepingute ettevalmistamisele ja allkirjastamisele endiselt väga palju aega. Lepinguid luuakse ükshaaval ja käsitsi, allkirju kogutakse pika e-kirjavahetuse käigus ning lõpetuseks kaovad tähtsad dokumendid mailboxi põhja ära.

Mis siis, kui seda saaks teha teistmoodi? Mis siis, kui kümnete lepingute ettevalmistamine oleks vaid minutite töö ja see kõik toimuks ilma vigadeta? Mis siis, kui allkirjastatud dokumendid liiguksid ise õigesse kausta?

15:35 – 16:05

Kuidas ma seda kõike teen?

Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja

Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahenduse igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?

Praktiline bürootöö konverents 2022

Toimumiskoht:

Tallinna Loomaaed

Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.

Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.

📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!

Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]

Programm

09:30 – 09:55

Hommikukohvi ja registreerimine

09:55 – 10:00

Konverentsi avasõnad

Toivo Värbu moderaator, Ruutu10

10:00 – 10:30

Kuidas luua psühholoogiliselt tervislik kontoriõhkkond?

Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal

Kolmandiku ajast veedame töökeskkonnas. Oluline on muuta see kohaks, kus tunneme end hästi ja kolleegidega on hea klapp. Koolitusel analüüsime inimese käitumis- ja mõtlemismotiive, et saada paremini aru iseendast ja oma kolleegist. Eluline teemakäsitlus aitab edendada asutuses positiivset õhustikku ja vältida kollektiivset läbipõlemist.

10:30 – 11:00

Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine

Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev

Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel,  missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?

11:00 – 11:30

KOHVIPAUS ja messiala külastus

11:30 – 12:15

Meeldejääva ürituse ABC

Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee

Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest. 

12:15 – 13:00

Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele

Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo

Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega

13:00 – 14:00

LÕUNA

14:00 – 14:30

Virtuaalne assistent

Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee

Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?

14:30 – 15:15

Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris

Katarina Papp RingKarbi asutaja ja Ökopere blogi pidaja

  • Kuidas ennetada jäätmeid ning millised lahendused on Eestis selleks olemas? (Lindström, RingKarp, SmartSwap jne) 
  • Kuidas anda tekkinud jäätmetele uus elu? (grupid väiksemate jääkide jagamiseks, Uuskasutuskeskuse kogumiskast kontorisse, Materjalivoog jne)

15:15 – 15:35

Kuidas lepingutega vähem tegeleda?

Toomas Pihl Agrello CEO

Harry Käsk Agrello äriarendusjuht

Digitaalne allkirjastamine on meie elu Eestis väga mugavaks teinud ning kiirendanud äriprotsesse. Sellest hoolimata kulub lepingute ettevalmistamisele ja allkirjastamisele endiselt väga palju aega. Lepinguid luuakse ükshaaval ja käsitsi, allkirju kogutakse pika e-kirjavahetuse käigus ning lõpetuseks kaovad tähtsad dokumendid mailboxi põhja ära.

Mis siis, kui seda saaks teha teistmoodi? Mis siis, kui kümnete lepingute ettevalmistamine oleks vaid minutite töö ja see kõik toimuks ilma vigadeta? Mis siis, kui allkirjastatud dokumendid liiguksid ise õigesse kausta?

15:35 – 16:05

Kuidas ma seda kõike teen?

Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja

Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahenduse igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Ehitajate tee 150, Tallinn 13522
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]