09:00 – 09:25
Hommikukohvi ja registreerimine
Toimumisaeg:
16.11.2022
Alguseni:
98p 21t 6m
Toimumiskoht:
Tallinn
Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.
Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.
📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!
Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]
09:00 – 09:25
Hommikukohvi ja registreerimine
09:25 – 09:30
Konverentsi avasõnad
09:30 – 10:15
Teema kinnitamisel
Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal
10:15 – 11:00
Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine
Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev
Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel, missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?
11:00 – 11:30
KOHVIPAUS ja messiala külastus
11:30 – 12:15
Meeldejääva ürituse ABC
Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee
Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest.
12:15 – 13:00
Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele
Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo
Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega
13:00 – 14:00
LÕUNA
14:00 – 14:45
Roheline mõtteviis praktiliste sammudena kontoris
Liisa Aavik Jäätmetekke ennetuse ja rohemüksamise koolitaja, Suletud Ring
Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris
14:45 – 15:15
Virtuaalne assistent
Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee
Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?
15:15 – 15:45
Kuidas ma seda kõike teen?
Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja
Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahendus igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?
Toimumisaeg:
16.11.2022
Alguseni:
98p 21t 6m
Toimumiskoht:
Tallinn
Sel aastal on bürootöö konverents suunatud väikestele praktilistele sammudele, mille abil parendada seda, mis on päriselt oluline. Muutlikud ja ärevad ajad toovad fookusesse teemad, mis keskenduvad kokkuhoiule, jätkusuutlikkusele ja meeskonna vaimse tervise toetamisele. Kuigi konverents keskendub peamiselt organisatsiooni vaatenurgale, siis saadud teadmisi saab edukalt rakendada ka oma koduses keskkonnas.
Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, meeskonna- ja vahetuse vanemad ning kõik teised, kes panustavad kontori- ja meeskonna heaolusse.
📸 Vaata ka eelmise aasta GALERIID!
Konverentsi programmijuht on Marianne Lõhmus, [email protected]
09:00 – 09:25
Hommikukohvi ja registreerimine
09:25 – 09:30
Konverentsi avasõnad
09:30 – 10:15
Teema kinnitamisel
Andero Teras Mõttemaru psühholoog ja ettevõtete koolitaja psüühiliste protsesside alal
10:15 – 11:00
Praktiline kogemuslugu: meeskonnavaimu hoidmine ja kasvatamine
Sigrid Veskioja Personalijuht, Äripäev
Kui suvepäevad ja jõulupidu on organisatsioonides tavapärased, siis Äripäeva meeskonnaürituste nimekirjas on veel ühised jooksutreeningud, maleklubi, juhtide klubi, heategevuslikud lõunasöögid ja palju muud. Lisaks üritustele ilmub igal kuul siseleht, jagatakse kolleegide lugusid ja raamatusoovitusi ning kontoris saab lisaks võimlemisele või massaažitoolis puhkamisele võtta hetke rahutoas. Kuidas seda kõike teha ja kaasata kolleege korraldamisel, missugused on õppetunnid ja kust ammutada ideid?
11:00 – 11:30
KOHVIPAUS ja messiala külastus
11:30 – 12:15
Meeldejääva ürituse ABC
Egerta Mändmets-Reinsberg Sündmustekorraldaja, fotograaf ja sotsiaalmeedia turundaja, Egerta.ee
Kuidas luua sündmust, mis seob osalejad ühte, üllatab detailidega ning jääb kõigile aastateks meelde? Teeme üheskoos läbi ühe praktilise teekonna ja õpime valdkonna meistri käe all, kuidas sünnib üritus algusest lõpuni. Saame osa Egerta kogemuste pagasi parimatest õppetundidest ja võimaluse õppida tema vigadest.
12:15 – 13:00
Maksuvabad kulutused töötajatele ja klientidele
Marko Saag Vandeadvokaat ja partner, ATTELA Advokaadibüroo
Töötajatele, klientidele ja koostööpartneritele korraldatavad üritused või tehtavad kingitused võivad teadmatusest kaasa tuua ootamatu maksukohustuse või pahanduse maksuhalduriga. Missugused kulutused on maksustatavad ja maksuvabad ning kuidas vähendada riske? Põhjalik ülevaade koos praktiliste näidetega
13:00 – 14:00
LÕUNA
14:00 – 14:45
Roheline mõtteviis praktiliste sammudena kontoris
Liisa Aavik Jäätmetekke ennetuse ja rohemüksamise koolitaja, Suletud Ring
Praktilised sammud jäätmetekke ennetuseks rohelises kontoris
14:45 – 15:15
Virtuaalne assistent
Anna-Liisa Lukas Virtuaalassistent OÜ tegevjuht, assistent.ee
Sõnapaar virtuaalne assistent toob esmalt paljudele meelde häälkasklusi kuulava nutiseadme või muu tehnikavidina, kuid tegelikkuses räägime me päris inimestest, kes distantsilt abistavad ning ettevõtetel kasvada aitavad. Kes on virtuaalne assistent, missugused on tema tööülesanded ning kuidas see lahendus praktikas töötab?
15:15 – 15:45
Kuidas ma seda kõike teen?
Anna Lutter Käsitööõpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ning brändi annalutter eestvedaja
Kas taaskasutus on vaid tõelistele käsitööentusiastidele, kellel kodus õmblusvabriku tehnika või saab igaüks olla loominguline luues vanast uut? Kas ideaalne kingitus tuleb kalli hinnasildiga poest ning meeskonnaüritus tuleb korraldada peenes restoranis? Anna leiab lahendus igale murele, just nagu leiab ta taaskasutuse võimaluse igale pakendile ja vanale riideesemele. Kuulame, kuidas ta selleni jõudis ning kust ta kogub inspiratsiooni?
Hind | Soodushind kuni 31.08.2022 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Praktiline bürootöö konverents 2022 - saalipilet | 239,00 € 286,80 € km-ga 239,00 € | 179,00 € 214,80 € km-ga 179,00 € 214,80 € km-ga | 0 |
Praktiline bürootöö konverents 2022 - veebipilet | 239,00 € 286,80 € km-ga 239,00 € | 179,00 € 214,80 € km-ga 179,00 € 214,80 € km-ga | 0 |
Praktiline bürootöö konverents 2022 - saalipilet OsalejaidHind 0 239,00 € 286,80 € km-ga 239,00 € 179,00 € 214,80 € km-ga 179,00 € 214,80 € km-ga |
Praktiline bürootöö konverents 2022 - veebipilet OsalejaidHind 0 239,00 € 286,80 € km-ga 239,00 € 179,00 € 214,80 € km-ga 179,00 € 214,80 € km-ga |
Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Aadress
Tallinn