Karmi aja taktikad

Karmi aja taktikad
Frances Kay
Lehekülgi: 208
Kirjastus: Äripäev

Ootamine, kui tahes lootusrikkalt, ei kvalifitseeru läbikaalutud tegevusena. Kui teie konkurentide edu võibki seletada hea õnnega, ei saa selle peale reaalse taktikana küll lootma jääda. Suure tõenäosusega läheb tarvis karme meetmeid ja mida varem te neid rakendama hakkate, seda parem.

Raamat annab edasi viiskümmend ideed. Nende hulgas on niisuguseid, mis peaksid toimima igaühe jaoks, selliseid, mis sobivad ehk mõnedele, ning kõige rohkem neid, mis vajavad mõningast kohandamist, et neist just konkreetses kohas kasu oleks.

Raamatu ülesehitus on selline, mis lubab seda sirvida siit ja sealt, jättes vahele kõik selle, mis pole teie jaoks ning kasutada osa, mis viib teid tegudele.

Sisukord

Sissejuhatus: sellisel ajal tuleb säilitada külma närvi 9 
Teie hoiak kogu raske ülesande lahendamise vältel 15
Otsuste vastuvõtmine: valmis panna, sihtida ? tuld 17
Kõige kiirem ja kindlam viis võib olla talitada aeglaselt 21
Maksete sissenõudmine 23
Toimiv partisanitaktika: konkurentide tegevuse analüüsimine 26
Ideede genereerimine ja kõrvutamine 30
Tehke ära terve rehkendus! 34
Motiveerige oma inimesi ja vallandage nende töö tulemuslikkus 36
Tegelemine raskete asjadega: ärge peljake ebamugavustunnet 39
Ajakorraldus: keskenduge olulistele küsimustele 45
Kontrollige töötajate töölepinguid 50
Kontrollige oma töölepingut 52
Kärpige reisikulusid 55
Pidage läbirääkimisi, et suruda kulud alla 58
Varuge endale (isiklik) taganemisplaan 65
Väike võib olla ilus: inimeste töölt vabastamine 68
Ülesannete delegeerimine töötajatele 72
Tähtis on isiklik kuvand ja esinemisoskus 77
Kliendile ei tohi sentimeeter sentimeetri järel järele anda 85
Õigete turustuskanalite valimine 89
Lõpetage turunduse ei-ei-eitamine 92
Kliendisuhete haldus ? lojaalsuse kujundamine 97
“Ei” ütlemise kunst 101
Probleemi kõrvaldamine enne, kui see kõrvaldab teid
? stressi maandamine 106
Kasutage maksimaalselt ära tellimuste juurdevõitmiseoskused 110
Äkki oleks targem trügida välismaale? 113
Päästke oma töö ja sellega oma nahk: varundage oma arvutiandmed 117
Õppige oma vigadest: tundke oma kliente 120
Otsige uusi võimalusi: strateegilised liidud 124
Hoiduge tagaplaanile ja tõmmake oma kulud koomale 127
Kuulake tähelepanelikult: teavitamine versus salatsemine 131
Mõelge peensusteni läbi müügitehnika 135
Vähem on rohkem 142
Võimalikult parim turundusmeetmete kombinatsioon 145
Paluge abi oma sõpradelt (suhtevõrgustike loomine) 148
Ärge olge ebakindel ? olge raudkindel 151
Hinnapoliitika, mis tõotab võimalikult suurt kasumlikkust 154
Päästke ennast allhankluse läbi 159
Mobiilsus maksab: olge muutuste suhtes paindlik 162
Jälgige oma rahanumbreid ? rahavoogu ja arvete tasumist 165
Kiirelt vahelduv reklaam 168
Tõstke hindu (ilma hindu tõstmata) 171
Ärge jätke läbimüügi stimuleerimisel ühtegi kivi kivi peale 175
Tehke ennast meeldejäävaks 178
Vaadake asjadele uutmoodi 180
Kas malaka või siidkinnastega? (ehk kuidas käituda tülinat
tekitava töötajaga) 182
Kümme parimat mõtet, kuidas tormisel merel pinnal püsida 184
Suurepärase teeninduse mõjujõust 186
Parendage käibe tõstmiseks pakkumiste ja tehingute suhet 188
Arendage maksimaalselt e-äri 192
Keskenduge uute, parima potentsiaaliga klientide otsimisele 198
See on suhtumise küsimus 204
Järelsõna 206

Arvustused

Urmas Sõõrumaasuurettevõtja

Sellest raamatust leiavad enda jaoks tähelepanekuid need, kes tegelevad vahetu inimeste juhtimisega masu ajal. Kindlasti kergendab selle raamatu lugemine nende otsuste tegemist, mis neil peas on, aga mida nad ei julge ette võtta. Raamat julgustab.

Ka mina kirjutasin endale neli-viis asja välja, mida tulevikus peaks tegema. Äri- ja juhtimisraamatud, milles keegi oma kogemustest kirjutab, on hea aeg-ajalt läbi sirvida, esile toodud ning kastides olevaid kohti tähele panna. Samas on kõik kirjeldatavad  situatsioonid ja ajad on väga erinevad ning need, kes räägivad turundamisest, ei kujuta ilmselt ettegi, et nii väike majandusruum nagu Eesti on üldse olemas.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
PaberraamatOtsas
Karmi aja taktikad

Karmi aja taktikad

Frances Kay
Tellimine
PaberraamatOtsas

Kirjeldus

Ootamine, kui tahes lootusrikkalt, ei kvalifitseeru läbikaalutud tegevusena. Kui teie konkurentide edu võibki seletada hea õnnega, ei saa selle peale reaalse taktikana küll lootma jääda. Suure tõenäosusega läheb tarvis karme meetmeid ja mida varem te neid rakendama hakkate, seda parem.

Raamat annab edasi viiskümmend ideed. Nende hulgas on niisuguseid, mis peaksid toimima igaühe jaoks, selliseid, mis sobivad ehk mõnedele, ning kõige rohkem neid, mis vajavad mõningast kohandamist, et neist just konkreetses kohas kasu oleks.

Raamatu ülesehitus on selline, mis lubab seda sirvida siit ja sealt, jättes vahele kõik selle, mis pole teie jaoks ning kasutada osa, mis viib teid tegudele.

Lisainfo

Frances Kay
Lehekülgi: 208
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

Sissejuhatus: sellisel ajal tuleb säilitada külma närvi 9 
Teie hoiak kogu raske ülesande lahendamise vältel 15
Otsuste vastuvõtmine: valmis panna, sihtida ? tuld 17
Kõige kiirem ja kindlam viis võib olla talitada aeglaselt 21
Maksete sissenõudmine 23
Toimiv partisanitaktika: konkurentide tegevuse analüüsimine 26
Ideede genereerimine ja kõrvutamine 30
Tehke ära terve rehkendus! 34
Motiveerige oma inimesi ja vallandage nende töö tulemuslikkus 36
Tegelemine raskete asjadega: ärge peljake ebamugavustunnet 39
Ajakorraldus: keskenduge olulistele küsimustele 45
Kontrollige töötajate töölepinguid 50
Kontrollige oma töölepingut 52
Kärpige reisikulusid 55
Pidage läbirääkimisi, et suruda kulud alla 58
Varuge endale (isiklik) taganemisplaan 65
Väike võib olla ilus: inimeste töölt vabastamine 68
Ülesannete delegeerimine töötajatele 72
Tähtis on isiklik kuvand ja esinemisoskus 77
Kliendile ei tohi sentimeeter sentimeetri järel järele anda 85
Õigete turustuskanalite valimine 89
Lõpetage turunduse ei-ei-eitamine 92
Kliendisuhete haldus ? lojaalsuse kujundamine 97
“Ei” ütlemise kunst 101
Probleemi kõrvaldamine enne, kui see kõrvaldab teid
? stressi maandamine 106
Kasutage maksimaalselt ära tellimuste juurdevõitmiseoskused 110
Äkki oleks targem trügida välismaale? 113
Päästke oma töö ja sellega oma nahk: varundage oma arvutiandmed 117
Õppige oma vigadest: tundke oma kliente 120
Otsige uusi võimalusi: strateegilised liidud 124
Hoiduge tagaplaanile ja tõmmake oma kulud koomale 127
Kuulake tähelepanelikult: teavitamine versus salatsemine 131
Mõelge peensusteni läbi müügitehnika 135
Vähem on rohkem 142
Võimalikult parim turundusmeetmete kombinatsioon 145
Paluge abi oma sõpradelt (suhtevõrgustike loomine) 148
Ärge olge ebakindel ? olge raudkindel 151
Hinnapoliitika, mis tõotab võimalikult suurt kasumlikkust 154
Päästke ennast allhankluse läbi 159
Mobiilsus maksab: olge muutuste suhtes paindlik 162
Jälgige oma rahanumbreid ? rahavoogu ja arvete tasumist 165
Kiirelt vahelduv reklaam 168
Tõstke hindu (ilma hindu tõstmata) 171
Ärge jätke läbimüügi stimuleerimisel ühtegi kivi kivi peale 175
Tehke ennast meeldejäävaks 178
Vaadake asjadele uutmoodi 180
Kas malaka või siidkinnastega? (ehk kuidas käituda tülinat
tekitava töötajaga) 182
Kümme parimat mõtet, kuidas tormisel merel pinnal püsida 184
Suurepärase teeninduse mõjujõust 186
Parendage käibe tõstmiseks pakkumiste ja tehingute suhet 188
Arendage maksimaalselt e-äri 192
Keskenduge uute, parima potentsiaaliga klientide otsimisele 198
See on suhtumise küsimus 204
Järelsõna 206

Arvustused (1)

Urmas Sõõrumaasuurettevõtja

Sellest raamatust leiavad enda jaoks tähelepanekuid need, kes tegelevad vahetu inimeste juhtimisega masu ajal. Kindlasti kergendab selle raamatu lugemine nende otsuste tegemist, mis neil peas on, aga mida nad ei julge ette võtta. Raamat julgustab.

Ka mina kirjutasin endale neli-viis asja välja, mida tulevikus peaks tegema. Äri- ja juhtimisraamatud, milles keegi oma kogemustest kirjutab, on hea aeg-ajalt läbi sirvida, esile toodud ning kastides olevaid kohti tähele panna. Samas on kõik kirjeldatavad  situatsioonid ja ajad on väga erinevad ning need, kes räägivad turundamisest, ei kujuta ilmselt ettegi, et nii väike majandusruum nagu Eesti on üldse olemas.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]