09:15 – 09:45
Hommikukohv ja saabumine
Toimumiskoht:
Kruiisiterminal
Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutame kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.
Miks osaleda kongressil?
Kaupmeeste Liidu liikmetele kehtib Kaubanduse Aastakongressil osalemiseks erihind. Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.
Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]
Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.
Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.
09:15 – 09:45
Hommikukohv ja saabumine
09:45 – 09:50
Konverentsi avamine
Mart Juur Moderaator
09:50 – 10:00
Muusikaline tervitus. Üllatusartist
10:00 – 10:10
Kaupmeeste Liidu avasõnad
Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees
10:09 – 10:50
ESIMENE OSA: SUUR PILT
10:10 – 10:20
Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?
Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist
Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik
Lenno Uusküla Luminori peaökonomist
10:20 – 10:50
Vestlusring: Eesti kaubandus 2030
Risto Vahimets Advokaadibüroo Ellex partner, tehingute valdkonna juht
Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht
Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht
Eigo Siimu Sanitexi juht
Vestlusringi juhib Risto Vahimets.
10:49 – 13:30
TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA
10:50 – 11:00
Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study
Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.
11:00 – 11:30
Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust
Anders Abel Net Groupi juhatuse liige
Harvard Business Review avaldatud uuringu kohaselt kasutab igapäevaselt 73% tarbijatest enda ostude tegemiseks vaheldumisi erinevaid kanaleid. Klientide väga hea teenindamine nii füüsilises- kui digimaailmas (omnichannel) paralleelselt on tänaseks uus reaalsus kõigile neile, kes tahavad kaubanduses jätkuvalt edukad olla.
Mõlemas kanalis õnnestudes võib saadav kasu olla märgatav:
Kuidas aga luua hea müügikanalite ülene kliendikogemus? Milliseid tehnilisi lahendusi saaks selleks kasutusele võtta ning kuidas neid kõige paremini tööle panna?
11:30 – 12:00
Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses
Marelle Ellen Promoty turundusjuht
Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:10
KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest
Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht
13:10 – 13:30
Kaubanduse TOPi autasustamine
Kaubanduse TOPi autasustamine
Kaubandustegu 2022 autasustamine
13:29 – 15:00
KOLMAS OSA: TÖÖJÕUD
13:30 – 14:15
Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring
Lea Danilson-Järg justiitsminister
Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht
Kristiina Tinn Apollo Groupi Baltikumi- ja Soome personalioskaonna juht
Esineja kinnitamisel SDE
14:15 – 14:30
Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?
Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor
14:30 – 15:00
Kohvipaus
14:59 – 17:00
NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD
15:00 – 15:10
Tarneahela infovoogude digitaliseerimine Amber Distribution näitel
Vahur Kellamov Amber Distribution Estonia OÜ müügijuht
15:10 – 15:30
Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide
Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht
Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?
15:30 – 15:50
Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide
Brigitta Kippak Baltika juhatuse liige ja tegevjuht
Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.
15:50 – 16:00
Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)
Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on:
Buy smart, not new
16:00 – 16:20
Kuidas välistööjõud saab masintõlke abil ennast klientidele arusaadavaks teha?
Mark Fishel Tartu Ülikooli keeletehnoloogia professor
16:20 – 16:50
Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring
Karel Loide Fifaa juht
Priit Peterson Rahva Raamatu juht
Katre Uibomäe brändi strateegia ja kogemuse konsultant
Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?
16:50 – 17:00
Lõpusõnad
19:00
Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel
Kaupmeeste pokkeriturniir
Toimumiskoht:
Kruiisiterminal
Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutame kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.
Miks osaleda kongressil?
Kaupmeeste Liidu liikmetele kehtib Kaubanduse Aastakongressil osalemiseks erihind. Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.
Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]
Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.
Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.
09:15 – 09:45
Hommikukohv ja saabumine
09:45 – 09:50
Konverentsi avamine
Mart Juur Moderaator
09:50 – 10:00
Muusikaline tervitus. Üllatusartist
10:00 – 10:10
Kaupmeeste Liidu avasõnad
Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees
10:09 – 10:50
ESIMENE OSA: SUUR PILT
10:10 – 10:20
Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?
Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist
Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik
Lenno Uusküla Luminori peaökonomist
10:20 – 10:50
Vestlusring: Eesti kaubandus 2030
Risto Vahimets Advokaadibüroo Ellex partner, tehingute valdkonna juht
Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht
Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht
Eigo Siimu Sanitexi juht
Vestlusringi juhib Risto Vahimets.
10:49 – 13:30
TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA
10:50 – 11:00
Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study
Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.
11:00 – 11:30
Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust
Anders Abel Net Groupi juhatuse liige
Harvard Business Review avaldatud uuringu kohaselt kasutab igapäevaselt 73% tarbijatest enda ostude tegemiseks vaheldumisi erinevaid kanaleid. Klientide väga hea teenindamine nii füüsilises- kui digimaailmas (omnichannel) paralleelselt on tänaseks uus reaalsus kõigile neile, kes tahavad kaubanduses jätkuvalt edukad olla.
Mõlemas kanalis õnnestudes võib saadav kasu olla märgatav:
Kuidas aga luua hea müügikanalite ülene kliendikogemus? Milliseid tehnilisi lahendusi saaks selleks kasutusele võtta ning kuidas neid kõige paremini tööle panna?
11:30 – 12:00
Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses
Marelle Ellen Promoty turundusjuht
Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:10
KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest
Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht
13:10 – 13:30
Kaubanduse TOPi autasustamine
Kaubanduse TOPi autasustamine
Kaubandustegu 2022 autasustamine
13:29 – 15:00
KOLMAS OSA: TÖÖJÕUD
13:30 – 14:15
Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring
Lea Danilson-Järg justiitsminister
Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht
Kristiina Tinn Apollo Groupi Baltikumi- ja Soome personalioskaonna juht
Esineja kinnitamisel SDE
14:15 – 14:30
Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?
Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor
14:30 – 15:00
Kohvipaus
14:59 – 17:00
NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD
15:00 – 15:10
Tarneahela infovoogude digitaliseerimine Amber Distribution näitel
Vahur Kellamov Amber Distribution Estonia OÜ müügijuht
15:10 – 15:30
Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide
Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht
Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?
15:30 – 15:50
Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide
Brigitta Kippak Baltika juhatuse liige ja tegevjuht
Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.
15:50 – 16:00
Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)
Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on:
Buy smart, not new
16:00 – 16:20
Kuidas välistööjõud saab masintõlke abil ennast klientidele arusaadavaks teha?
Mark Fishel Tartu Ülikooli keeletehnoloogia professor
16:20 – 16:50
Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring
Karel Loide Fifaa juht
Priit Peterson Rahva Raamatu juht
Katre Uibomäe brändi strateegia ja kogemuse konsultant
Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?
16:50 – 17:00
Lõpusõnad
19:00
Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel
Kaupmeeste pokkeriturniir
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Logi 4/2, 10111 Tallinn