• Otsi Äripäevast

Kaubanduse Aastakongress 2022

Kaubanduse Aastakongress 2022

Toimumisaeg

05.10.2022

Alguseni

98p 8t 37m

Toimumiskoht

Kruiisiterminal

Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutane kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.

Miks osaleda kongressil?

  • Kuuled, mis ootab Eesti majandust ja kaubandust ees lähitulevikus - aastal 2030
  • Arutame, kuidas tehnoloogia areng mõjutab kaubandust? Kas aastal 2030 peab olema pood ka metaversumis?
  • Kuidas sotsiaalmeedia ja mõjuisikud mõjutavad tarbijakäitumist ja kaubanduse arengut.
  • Arutame, kuidas lahendada tööjõuprobleemi kaubanduses ja milliseid ohte ja võimalusi pakub võõrtööjõu kasutamine
  • Saad osa nii Eesti kui välismaa kaubandusettevõete edulugudest ja õpid nende kogemustest
  • Saad esimesena teada, kes on aasta parimad kaupmehed ja milline tegu on väärt tiitlit "Aasta Kaubandustegu 2022". Esita oma kandidaat ……..

Kaubanduse Aastakongressi soodushind 239 eurot (km-ga 286,80 eurot) kehtib kuni 08. augustini.

Kaupmeeste Liidu liikmele kehtib erihind 209 eurot (km-ga 250,80). Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.

Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.

Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.

Esinejad

  • Marelle Ellen

    Promoty turundusjuht
  • Tanel Kiik

    Tervise- ja tööminister
  • Helir-Valdor Seeder

    Isamaa esimees
  • Erkki Laugus

    Tallinn Kaubamaja juht
  • Kristiina Tinn

    Apollo Grupi Baltikumi personalijuht
  • Tõnu Viik

    Tallinna Ülikooli rektor
  • Heinar Põldma

    Põldma Kaubanduse juht
  • Mart Juur

    Moderaator

Programm

09:45 – 09:50

Konverentsi avamine

Mart Juur Moderaator

09:50 – 10:00

Muusikaline tervitus. Üllatusartist

10:00 – 10:10

Kaupmeeste Liidu avasõnad

Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees

10:09 – 10:50

ESIMENE OSA: SUUR PILT

10:10 – 10:20

Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?

Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist

Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik

Lenno Uusküla Luminori peaõkonomist

  • Millised on Vene sõja pikaajalised mõjud majandusele?
  • Suurimad ohud ja võimalused Eesti majandusele?
  • Tarbijate ostujõu prognoosid

10:20 – 10:50

Vestlusring: Eesti kaubandus 2030

Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht

Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht

Alo Ivask Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees

Eigo Siimu Sanitexi juht

  • Vene sõja mõjud kaubandusele
  • Suurimad ohud ja suurimad võimalused Eesti kaubandusäris
  • Millised maailma kaubandustrendid Eestis juurduvad ja millised mitte?
  • E- kaubanduse arengusuunad Eestis
  • Digitaliseerimine ja robotiseerimine kaubanduses

10:49 – 13:30

TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA

10:50 – 11:00

Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study

Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.

11:00 – 11:30

Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust

Anders Abel Net Groupi juhatuse liige

  1. aasta muutis suurel määral tarbijate ostukäitumist – piirangute sunnil kolis tarbimine suurel kiirusel e-kanalitesse. Hiljutine DPD poolt tellitud üle-euroopaline uuring kinnitas, et ligi 70% tarbijatest jääb enda uuele ostukäitumisele ning ostmise viisidele truuks ka pandeemia taandudes ning füüsilise kaubandusvõrgu uuesti avanedes  

Seega kaubandusettevõtted peavad senisest veel enam mõtlema, kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust. Palju tuleb seejuures mõelda uut tüüpi protsesside, ettevõtte siseste rollide ja tehnoloogiliste lahenduste peale, mis tagavad väga hea kliendikogemuse tarbijale. Kõik see võib olla tihti segadusse ajav, kui puudub varasem kogemus, kindel kontseptsioon ning teadmised tehnoloogia võimalustest.

Just sellest, kuidas kanalite ühtlustamist läbi viia, tõsta protsesside efektiivsust, parandada kliendikogemust ning teha seda kasumlikuks jäädes räägib Net Groupi digitaalse kaubanduse ärisuuna juht Anders Abel enda ettekandes. Ettekannet ilmestavad ka praktilised näited Eesti ja lähiriikide kaubandusmaastikult.

11:30 – 12:00

Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses

Marelle Ellen Promoty turundusjuht

Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:30

Kaubanduse TOPi autasustamine

KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubandustegu 2022 autasustamine

13:29 – 15:00

KOMAS OSA: TÖÖJÕUD

13:30 – 14:15

Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring

Tanel Kiik Tervise- ja tööminister

Helir-Valdor Seeder Isamaa esimees

Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht

Kristiina Tinn Apollo Grupi Baltikumi personalijuht

  • Milline on Eesti rahvastikuprognoos?
  • Milliseid töötajaid kaupmehed tulevikus vajavad?
  • Milliseid tööjõuprobleeme saab lahendada võõrtööliste abil?
  • Kas keeleoskuse nõue kaubanduses ja teeninduses on tulevikus vajalik?
  • Millised ohud ja probleemid kaasnevad võõrtööjõu kasutamisega?

14:15 – 14:30

Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?

Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor

  • Miks me võõraid kardame? 
  • Kas ja kuidas sisserändajad meie kultuuri rikastavad?
  • Milliseid ohte ja võimalusi pakub eestlaste väljarääne?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

14:59 – 17:00

NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD

15:00 – 15:30

Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide

Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht

Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?

15:30 – 15:50

Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide

Flavio Perini Baltika juht

Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.

15:50 – 16:00

Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)

Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev  ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on: 

Buy smart, not new

16:00 – 16:20

Kuidas ilmaandmetele tuginedes sortimenti planeerida ja turundada? Hortese näide

Kadri Ulla Hortese juht

16:20 – 16:50

Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring

Karel Loide Fifaa juht

Priit Peterson Rahva Raamatu juht

Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?

16:50 – 17:00

Lõpusõnad

17:00

Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel

Kaupmeeste pokkeriturniir

Kaubanduse Aastakongress 2022

Kaubanduse Aastakongress 2022

Toimumisaeg

05.10.2022

Alguseni

98p 8t 37m

Toimumiskoht

Kruiisiterminal

Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutane kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.

Miks osaleda kongressil?

  • Kuuled, mis ootab Eesti majandust ja kaubandust ees lähitulevikus - aastal 2030
  • Arutame, kuidas tehnoloogia areng mõjutab kaubandust? Kas aastal 2030 peab olema pood ka metaversumis?
  • Kuidas sotsiaalmeedia ja mõjuisikud mõjutavad tarbijakäitumist ja kaubanduse arengut.
  • Arutame, kuidas lahendada tööjõuprobleemi kaubanduses ja milliseid ohte ja võimalusi pakub võõrtööjõu kasutamine
  • Saad osa nii Eesti kui välismaa kaubandusettevõete edulugudest ja õpid nende kogemustest
  • Saad esimesena teada, kes on aasta parimad kaupmehed ja milline tegu on väärt tiitlit "Aasta Kaubandustegu 2022". Esita oma kandidaat ……..

Kaubanduse Aastakongressi soodushind 239 eurot (km-ga 286,80 eurot) kehtib kuni 08. augustini.

Kaupmeeste Liidu liikmele kehtib erihind 209 eurot (km-ga 250,80). Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.

Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.

Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.

Esinejad

  • Marelle Ellen

    Promoty turundusjuht
  • Tanel Kiik

    Tervise- ja tööminister
  • Helir-Valdor Seeder

    Isamaa esimees

Programm

09:45 – 09:50

Konverentsi avamine

Mart Juur Moderaator

09:50 – 10:00

Muusikaline tervitus. Üllatusartist

10:00 – 10:10

Kaupmeeste Liidu avasõnad

Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees

10:09 – 10:50

ESIMENE OSA: SUUR PILT

10:10 – 10:20

Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?

Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist

Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik

Lenno Uusküla Luminori peaõkonomist

  • Millised on Vene sõja pikaajalised mõjud majandusele?
  • Suurimad ohud ja võimalused Eesti majandusele?
  • Tarbijate ostujõu prognoosid

10:20 – 10:50

Vestlusring: Eesti kaubandus 2030

Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht

Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht

Alo Ivask Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees

Eigo Siimu Sanitexi juht

  • Vene sõja mõjud kaubandusele
  • Suurimad ohud ja suurimad võimalused Eesti kaubandusäris
  • Millised maailma kaubandustrendid Eestis juurduvad ja millised mitte?
  • E- kaubanduse arengusuunad Eestis
  • Digitaliseerimine ja robotiseerimine kaubanduses

10:49 – 13:30

TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA

10:50 – 11:00

Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study

Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.

11:00 – 11:30

Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust

Anders Abel Net Groupi juhatuse liige

  1. aasta muutis suurel määral tarbijate ostukäitumist – piirangute sunnil kolis tarbimine suurel kiirusel e-kanalitesse. Hiljutine DPD poolt tellitud üle-euroopaline uuring kinnitas, et ligi 70% tarbijatest jääb enda uuele ostukäitumisele ning ostmise viisidele truuks ka pandeemia taandudes ning füüsilise kaubandusvõrgu uuesti avanedes  

Seega kaubandusettevõtted peavad senisest veel enam mõtlema, kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust. Palju tuleb seejuures mõelda uut tüüpi protsesside, ettevõtte siseste rollide ja tehnoloogiliste lahenduste peale, mis tagavad väga hea kliendikogemuse tarbijale. Kõik see võib olla tihti segadusse ajav, kui puudub varasem kogemus, kindel kontseptsioon ning teadmised tehnoloogia võimalustest.

Just sellest, kuidas kanalite ühtlustamist läbi viia, tõsta protsesside efektiivsust, parandada kliendikogemust ning teha seda kasumlikuks jäädes räägib Net Groupi digitaalse kaubanduse ärisuuna juht Anders Abel enda ettekandes. Ettekannet ilmestavad ka praktilised näited Eesti ja lähiriikide kaubandusmaastikult.

11:30 – 12:00

Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses

Marelle Ellen Promoty turundusjuht

Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:30

Kaubanduse TOPi autasustamine

KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubandustegu 2022 autasustamine

13:29 – 15:00

KOMAS OSA: TÖÖJÕUD

13:30 – 14:15

Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring

Tanel Kiik Tervise- ja tööminister

Helir-Valdor Seeder Isamaa esimees

Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht

Kristiina Tinn Apollo Grupi Baltikumi personalijuht

  • Milline on Eesti rahvastikuprognoos?
  • Milliseid töötajaid kaupmehed tulevikus vajavad?
  • Milliseid tööjõuprobleeme saab lahendada võõrtööliste abil?
  • Kas keeleoskuse nõue kaubanduses ja teeninduses on tulevikus vajalik?
  • Millised ohud ja probleemid kaasnevad võõrtööjõu kasutamisega?

14:15 – 14:30

Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?

Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor

  • Miks me võõraid kardame? 
  • Kas ja kuidas sisserändajad meie kultuuri rikastavad?
  • Milliseid ohte ja võimalusi pakub eestlaste väljarääne?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

14:59 – 17:00

NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD

15:00 – 15:30

Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide

Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht

Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?

15:30 – 15:50

Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide

Flavio Perini Baltika juht

Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.

15:50 – 16:00

Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)

Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev  ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on: 

Buy smart, not new

16:00 – 16:20

Kuidas ilmaandmetele tuginedes sortimenti planeerida ja turundada? Hortese näide

Kadri Ulla Hortese juht

16:20 – 16:50

Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring

Karel Loide Fifaa juht

Priit Peterson Rahva Raamatu juht

Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?

16:50 – 17:00

Lõpusõnad

17:00

Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel

Kaupmeeste pokkeriturniir

Registreerimine

HindSoodushind kuni 08.08.2022
Osalejaid

Kaubanduse Aastakongress 2022

379,00 €

454,80 € km-ga

379,00 €

239,00 €

286,80 € km-ga

239,00 €

286,80 € km-ga

0

Kaubanduse Aastakongress 2022

OsalejaidHind
0

379,00 €

454,80 € km-ga

379,00 €

239,00 €

286,80 € km-ga

239,00 €

286,80 € km-ga

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Logi 4/2, 10111 Tallinn
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]