Kaubanduse Aastakongress 2022

Kaubanduse Aastakongress 2022

Toimumiskoht:

Kruiisiterminal

Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutame kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.

Miks osaleda kongressil?

  • Kuuled, mis ootab Eesti majandust ja kaubandust ees lähitulevikus - aastal 2030
  • Arutame, kuidas tehnoloogia areng mõjutab kaubandust? Kas aastal 2030 peab olema pood ka metaversumis?
  • Kuidas sotsiaalmeedia ja mõjuisikud mõjutavad tarbijakäitumist ja kaubanduse arengut.
  • Arutame, kuidas lahendada tööjõuprobleemi kaubanduses ja milliseid ohte ja võimalusi pakub võõrtööjõu kasutamine
  • Saad osa nii Eesti kui välismaa kaubandusettevõete edulugudest ja õpid nende kogemustest
  • Saad esimesena teada, kes on aasta parimad kaupmehed ja milline tegu on väärt tiitlit "Aasta Kaubandustegu 2022". Esita oma nominent konkursile SIIN.

Kaupmeeste Liidu liikmetele kehtib Kaubanduse Aastakongressil osalemiseks erihind. Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.

Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.

Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.

Programm

09:15 – 09:45

Hommikukohv ja saabumine

09:45 – 09:50

Konverentsi avamine

Mart Juur Moderaator

09:50 – 10:00

Muusikaline tervitus. Üllatusartist

10:00 – 10:10

Kaupmeeste Liidu avasõnad

Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees

10:09 – 10:50

ESIMENE OSA: SUUR PILT

10:10 – 10:20

Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?

Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist

Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik

Lenno Uusküla Luminori peaökonomist

  • Millised on Vene sõja pikaajalised mõjud majandusele?
  • Suurimad ohud ja võimalused Eesti majandusele?
  • Tarbijate ostujõu prognoosid

10:20 – 10:50

Vestlusring: Eesti kaubandus 2030

Risto Vahimets Advokaadibüroo Ellex partner, tehingute valdkonna juht

Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht

Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht

Eigo Siimu Sanitexi juht

Vestlusringi juhib Risto Vahimets.

  • Vene sõja mõjud kaubandusele
  • Suurimad ohud ja suurimad võimalused Eesti kaubandusäris
  • Millised maailma kaubandustrendid Eestis juurduvad ja millised mitte?
  • E- kaubanduse arengusuunad Eestis
  • Digitaliseerimine ja robotiseerimine kaubanduses

10:49 – 13:30

TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA

10:50 – 11:00

Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study

Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.

11:00 – 11:30

Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust

Anders Abel Net Groupi juhatuse liige

Harvard Business Review avaldatud uuringu kohaselt kasutab igapäevaselt 73% tarbijatest enda ostude tegemiseks vaheldumisi erinevaid kanaleid. Klientide väga hea teenindamine nii füüsilises- kui digimaailmas (omnichannel) paralleelselt on tänaseks uus reaalsus kõigile neile, kes tahavad kaubanduses jätkuvalt edukad olla.

Mõlemas kanalis õnnestudes võib saadav kasu olla märgatav:

  • Omnichannel klientide eluea väärtus on ca 30% kõrgem võrreldes ühe kanali kaudu ostjatega (Google)
  • Omnichannel strateegia tõstab klientide poekülastusi kuni 80% (Google) ja seejuures kulutavad nad veebis 10% rohkem ning füüsilises poes 4% rohkem (Hardvard Business Review).

Kuidas aga luua hea müügikanalite ülene kliendikogemus? Milliseid tehnilisi lahendusi saaks selleks kasutusele võtta ning kuidas neid kõige paremini tööle panna?

11:30 – 12:00

Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses

Marelle Ellen Promoty turundusjuht

Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:10

KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest

Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht

13:10 – 13:30

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubandustegu 2022 autasustamine

13:29 – 15:00

KOLMAS OSA: TÖÖJÕUD

13:30 – 14:15

Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring

Lea Danilson-Järg justiitsminister

Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht

Kristiina Tinn Apollo Groupi Baltikumi- ja Soome personalioskaonna juht

Esineja kinnitamisel SDE

  • Milline on Eesti rahvastikuprognoos?
  • Milliseid töötajaid kaupmehed tulevikus vajavad?
  • Milliseid tööjõuprobleeme saab lahendada võõrtööliste abil?
  • Kas keeleoskuse nõue kaubanduses ja teeninduses on tulevikus vajalik?
  • Millised ohud ja probleemid kaasnevad võõrtööjõu kasutamisega?

14:15 – 14:30

Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?

Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor

  • Miks me võõraid kardame? 
  • Kas ja kuidas sisserändajad meie kultuuri rikastavad?
  • Milliseid ohte ja võimalusi pakub eestlaste väljaränne?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

14:59 – 17:00

NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD

15:00 – 15:10

Tarneahela infovoogude digitaliseerimine Amber Distribution näitel

Vahur Kellamov Amber Distribution Estonia OÜ müügijuht

15:10 – 15:30

Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide

Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht

Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?

15:30 – 15:50

Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide

Brigitta Kippak Baltika juhatuse liige ja tegevjuht

Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.

15:50 – 16:00

Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)

Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev  ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on: 

Buy smart, not new

16:00 – 16:20

Kuidas välistööjõud saab masintõlke abil ennast klientidele arusaadavaks teha?

Mark Fishel Tartu Ülikooli keeletehnoloogia professor

16:20 – 16:50

Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring

Karel Loide Fifaa juht

Priit Peterson Rahva Raamatu juht

Katre Uibomäe brändi strateegia ja kogemuse konsultant

Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?

16:50 – 17:00

Lõpusõnad

19:00

Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel

Kaupmeeste pokkeriturniir

Kaubanduse Aastakongress 2022

Toimumiskoht:

Kruiisiterminal

Seekordne Kaubanduse aastakongress vaatab (lähi)tulevikku ja annab sulle nõuandeid tulevikutrendidest kasu saamiseks.
Räägime tehnoloogiast, majandusest, turundusest, kultuurist ja tööjõust. Laval on Eesti parimad asjatundjad ja videointervjuude vahendusel toome osalejateni ka mitmed välismaa edulood.
Traditsiooniliselt kuulutame kongressil välja ka aasta parimad kaupmehed.

Miks osaleda kongressil?

  • Kuuled, mis ootab Eesti majandust ja kaubandust ees lähitulevikus - aastal 2030
  • Arutame, kuidas tehnoloogia areng mõjutab kaubandust? Kas aastal 2030 peab olema pood ka metaversumis?
  • Kuidas sotsiaalmeedia ja mõjuisikud mõjutavad tarbijakäitumist ja kaubanduse arengut.
  • Arutame, kuidas lahendada tööjõuprobleemi kaubanduses ja milliseid ohte ja võimalusi pakub võõrtööjõu kasutamine
  • Saad osa nii Eesti kui välismaa kaubandusettevõete edulugudest ja õpid nende kogemustest
  • Saad esimesena teada, kes on aasta parimad kaupmehed ja milline tegu on väärt tiitlit "Aasta Kaubandustegu 2022". Esita oma nominent konkursile SIIN.

Kaupmeeste Liidu liikmetele kehtib Kaubanduse Aastakongressil osalemiseks erihind. Alates kahest osalejast on võimalik saada soodsamat hinda. Sooduskoodi saavad Kaupmeeste Liidu liikmed liidust.

Lisainfo sisu ja osalemist puudutavates küsimustes võtta ühendust Maarit Eerme, telefon 514 4884, e-post [email protected]

Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]

Kongressil selguvad ka edukaimad kaupmehed ning antakse välja Aasta Kaubandustegu auhind.

Ürituse korraldajad: Kaubandus.ee ja Kaupmeeste Liit.

Programm

09:15 – 09:45

Hommikukohv ja saabumine

09:45 – 09:50

Konverentsi avamine

Mart Juur Moderaator

09:50 – 10:00

Muusikaline tervitus. Üllatusartist

10:00 – 10:10

Kaupmeeste Liidu avasõnad

Raul Puusepp Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees

10:09 – 10:50

ESIMENE OSA: SUUR PILT

10:10 – 10:20

Eesti majandusprognoos 2030. Mida üldse on võimalik praeguses ebakindlas olukorras prognoosida?

Mihkel Nestor SEB Panga peaökonomist

Kaspar Oja Vabariigi Presidendi majandusnõunik

Lenno Uusküla Luminori peaökonomist

  • Millised on Vene sõja pikaajalised mõjud majandusele?
  • Suurimad ohud ja võimalused Eesti majandusele?
  • Tarbijate ostujõu prognoosid

10:20 – 10:50

Vestlusring: Eesti kaubandus 2030

Risto Vahimets Advokaadibüroo Ellex partner, tehingute valdkonna juht

Guido Pärnits Ülemiste Keskuse juht

Miko Tasa Tradehouse’i äriarendusjuht

Eigo Siimu Sanitexi juht

Vestlusringi juhib Risto Vahimets.

  • Vene sõja mõjud kaubandusele
  • Suurimad ohud ja suurimad võimalused Eesti kaubandusäris
  • Millised maailma kaubandustrendid Eestis juurduvad ja millised mitte?
  • E- kaubanduse arengusuunad Eestis
  • Digitaliseerimine ja robotiseerimine kaubanduses

10:49 – 13:30

TEINE OSA: TURUNDUS JA TEHNOLOOGIA

10:50 – 11:00

Kaubandus Metaversumis: Benettoni case study

Benettoni metaversumi poes ei müüda riideid, vaid ostjad osalevad mängus, mille käigus saab koguda punkte, mille eest hiljem Benettoni füüsilistes poodides osta saab. Benettoni Milaano flagship -pood samas pakub metaversumi- laadset kogemust.

11:00 – 11:30

Kuidas targalt kombineerida kanalite (poevõrk ja e-pood) üleselt müüki ja klienditeenindust

Anders Abel Net Groupi juhatuse liige

Harvard Business Review avaldatud uuringu kohaselt kasutab igapäevaselt 73% tarbijatest enda ostude tegemiseks vaheldumisi erinevaid kanaleid. Klientide väga hea teenindamine nii füüsilises- kui digimaailmas (omnichannel) paralleelselt on tänaseks uus reaalsus kõigile neile, kes tahavad kaubanduses jätkuvalt edukad olla.

Mõlemas kanalis õnnestudes võib saadav kasu olla märgatav:

  • Omnichannel klientide eluea väärtus on ca 30% kõrgem võrreldes ühe kanali kaudu ostjatega (Google)
  • Omnichannel strateegia tõstab klientide poekülastusi kuni 80% (Google) ja seejuures kulutavad nad veebis 10% rohkem ning füüsilises poes 4% rohkem (Hardvard Business Review).

Kuidas aga luua hea müügikanalite ülene kliendikogemus? Milliseid tehnilisi lahendusi saaks selleks kasutusele võtta ning kuidas neid kõige paremini tööle panna?

11:30 – 12:00

Sotsiaalne/Influencer- turundus kaubanduses

Marelle Ellen Promoty turundusjuht

Mitmed sotsiaalmeedia mõjuisikud tegelevad ka kaubandusega - müüvad enda loodud tooteid kaasates oma fänne. Paljud kaubandusettevõtted kasutavad mõjuisikuid enda turunduses. Levima on hakanud ka trend, kus e-poes ostlemise käigus jagatakse reaalajas kogemust oma jälgijatega ja küsitakse ostude osas nõu.

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:10

KPMG lühiülevaade kaubanduse trendidest

Tarmo Toiger KPMG Baltics OÜ, Partner, juhtimisnõustamise ja tehnoloogia valdkonna juht

13:10 – 13:30

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubanduse TOPi autasustamine

Kaubandustegu 2022 autasustamine

13:29 – 15:00

KOLMAS OSA: TÖÖJÕUD

13:30 – 14:15

Kaubandus ja võõrtöölised. Vestlusring

Lea Danilson-Järg justiitsminister

Erkki Laugus Tallinn Kaubamaja juht

Kristiina Tinn Apollo Groupi Baltikumi- ja Soome personalioskaonna juht

Esineja kinnitamisel SDE

  • Milline on Eesti rahvastikuprognoos?
  • Milliseid töötajaid kaupmehed tulevikus vajavad?
  • Milliseid tööjõuprobleeme saab lahendada võõrtööliste abil?
  • Kas keeleoskuse nõue kaubanduses ja teeninduses on tulevikus vajalik?
  • Millised ohud ja probleemid kaasnevad võõrtööjõu kasutamisega?

14:15 – 14:30

Millist ohtu sisserändajad Eesti keelele ja kultuurile kujutavad?

Tõnu Viik Tallinna Ülikooli rektor

  • Miks me võõraid kardame? 
  • Kas ja kuidas sisserändajad meie kultuuri rikastavad?
  • Milliseid ohte ja võimalusi pakub eestlaste väljaränne?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

14:59 – 17:00

NELJAS OSA: PARIMAD PRAKTIKAD

15:00 – 15:10

Tarneahela infovoogude digitaliseerimine Amber Distribution näitel

Vahur Kellamov Amber Distribution Estonia OÜ müügijuht

15:10 – 15:30

Kuidas luua ettevõtte kultuuri? Denim Dreami näide

Heinar Põldma Põldma Kaubanduse juht

Denim Dream on tuntud oma hea klienditeeninduse poolest. Kuidas saavutada ühtseid klienditeeninduse standardeid ja luua seda toetavat organisatsiooni kultuuri? Kuidas leida selle kultuuriga sobivaid töötajaid?

15:30 – 15:50

Kuidas ettevõtet ümber pöörata? Baltika näide

Brigitta Kippak Baltika juhatuse liige ja tegevjuht

Börsiettevõtte Baltika teekond on kulgenud justkui ameerika mägedel. Ettevõtte ajaloos on proovitud mitmeid erinevaid kontseptsioone, kuid ükski neist pole investoreid õnnelikuks teinud. Nüüd on käes järjekordne, ehk isegi ajaloo kõige radikaalsem transformatsioon.

15:50 – 16:00

Euroopa kõige kiiremini kasvav äri: Swappie (Soome)

Swappie on Financial Timesi kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabeli liider aastal 2022. 2016.a. Helsingis asutatud kasutatud mobiiltelefonide müügiga tegelev  ettevõte on tänaseks kasvanud 100- miljonilise aastakäibega ettevõtteks, mis tegutseb 15 riigis. Swappie moto on: 

Buy smart, not new

16:00 – 16:20

Kuidas välistööjõud saab masintõlke abil ennast klientidele arusaadavaks teha?

Mark Fishel Tartu Ülikooli keeletehnoloogia professor

16:20 – 16:50

Kuidas luua “Wow- efekti” kaubanduses - Vestlusring

Karel Loide Fifaa juht

Priit Peterson Rahva Raamatu juht

Katre Uibomäe brändi strateegia ja kogemuse konsultant

Olukorras, kus üha enam ostjaid kasutab e-poodi, tuleb füüsilistel kauplustel leida uusi viise ostjate kohale meelitamiseks. Kuidas pakkuda ostjale üllatust, elamust, wow- efekti?

16:50 – 17:00

Lõpusõnad

19:00

Afterparty Olympic Casinos - Hilton Park Hotel

Kaupmeeste pokkeriturniir

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Logi 4/2, 10111 Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]