08:30 – 09:10
Registreerimine & hommikukohv, aeg suhtlemiseks
Toimumisaeg:
29.01.2025
Alguseni:
38p 16t 30m
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Räägime, mida vedajad saavad täna ise ära teha, et püsida konkurentsis ning kuidas riik ja liidud saavad teha koostööd, et vedajatele konkurentsivõimeline keskkond tagada.
Peatöövõtja vastutus ja aus konkurents. Taristu olukord ja ohutus. Milliseid võimalusi konkurentsieeliseks pakub tehnoloogia ja keskkond? Need ning mitmed teised vedajatele olulised teemad on fookuses Eesti maanteetranspordi sektori suurimal, juba 13. korda toimuval Autovedajate aastakonverentsil. Konverents toob kokku praktikud ning eksperdid. Laval näidete keskselt üles ehitatud õppetunnid ja edulood, mis pakuvad vedajatele võimalusi põletavaid küsimusi lahendada.
Investeerige üks päev - miks tulla Eesti maanteetranspordi sektori suurimale konverentsile?
Päeva juhib Urmas Vaino.
Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised ning sisupartneriteks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) ja Autoettevõtete Liit (AL).
Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke palun ühendust [email protected] või 667 0105.
08:30 – 09:10
Registreerimine & hommikukohv, aeg suhtlemiseks
09:10 – 09:15
Tere tulemast!
Urmas Vaino Moderaator
09:14 – 10:45
I Sessioon: Aus konkurents ja peatöövõtja vastutus
09:15 – 09:35
Milliseid muutusi peatöövõtja vastutuse suurendamine ehitussektoris kaasa tõi?
Ahto Aruväli Eesti Ehitusettevõtjate Liidu (EEEL) ja Bildgren Ehituse juhatuse liige
Mõne aasta eest hakkas ehitussektoris kehtima EL direktiiv, mis annab peatöövõtjatel oma riskide vähendamiseks rohkem õigusi üle vaadata alltöövõtjate valimise ja nendega lepingute sõlmimise protsesse, et parandada alltöövõtu kvaliteeti ja omavahelist maksekäitumist. Ka Soomes kehtib samalaadne süsteem juba kümmekond aastat kõikides sektorites. Mida pidid ehitussektori eestvedajad seadusemuudatuse läbi surudes tegema ja kui kaua kogu protsess aega võttis? Milliseid muresid see pärast seaduse muutmist on aidanud lahendada ning kas transpordisektoril tasuks sama teekonda ette võttes teha midagi teisiti? Milliseid juriidilisi puudujääke töövõtusuhetes Eestis veel esile on kerkinud ja kui valdkonnaspetsiifilised need on?
09:35 – 09:50
Peatöövõtja vastutus – miks oluline ELi direktiiv transpordisektoris ei kehti ja kuidas aitaks kaasa ausale konkurentsile
Anu Viks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) teabe ja TIR spetsialist
Räägime, milliseid olulisi probleeme aitaks see vedajate sektoris lahendada?
09:50 – 10:00
Sissejuhatus arutellu: Kuidas Maksu- ja tolliameti näeb olukorda?
Raigo Uukkivi Maksu- ja tolliameti peadirektor
Millised on riigi plaanid ja võimalused olukorda parandada ning kuidas ettevõtjad saaksid omalt poolt sellele kaasa aidata?
10:00 – 10:45
Aruteluring: millised seadusandlikud hoovad on üldse riigil olemas, et tagada aus konkurents ja ettevõtluskeskkond?
Raigo Uukkivi Maksu- ja tolliameti peadirektor
Ahto Aruväli Eesti Ehitusettevõtjate Liidu (EEEL) ja Bildgren Ehituse juhatuse liige
Anu Viks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) teabe ja TIR spetsialist
Soodsate hindadega alltöövõtjad, kes jätavad sageli osad maksud maksmata või töötajad ilma palgata, on tänaseni veondussektoris üsna tavapärane nähtus, mis kahjustab oluliselt ausat konkurentsikeskkonda. Millised on riigi plaanid ja võimalused olukorda parandada ning kuidas ettevõtjad saaksid omalt poolt sellele kaasa aidata?
10:45 – 11:15
Kohvi- ja suhtlemispaus
11:14 – 13:30
II sessioon: Taristu - piirangud ja võimalused
11:15 – 11:40
Rasketranspordi tulevik. Ettevõtja valikud järgmiseks 10 aastaks
Norman Leemets Alexela energialahenduste valdkonnajuht
Kuidas mõjutavad kütuseturu maksumuudatused rasketranspordi tulevikku? Kuidas näeb Eesti suurima energiateenuste portfelliga Alexela erinevate kütuste kuluefektiivsust lähitulevikus? Alexela kogemus ja mida näitavad numbrid? Mida oleks mõistlik juba täna teha, et maksumuudatuste negatiivset mõju minimeerida?
11:40 – 12:00
Millal peame hakkama langetama teedel piirkiirus ja pikendama kaupade tarneaega?
Jüri Läll Taristuehituse Liidu ja Tallinna Teed juhatuse liige
Eesti riigi kärpekava puudutab valusalt ka teede ehitust ja korrashoidu ning trendi jätkudes oleme sunnitud ohutuse tagamiseks hakkama varem või hiljem mõtlema piirkiiruste langetamisele. Seda eriti peamistes 1+1 transiidikorides, kus suur veokite hulk on lisaks karmidele liiklusõnnetustele tekitanud teedesse rööpaid, mis rahastuse kahanemisel muudavad olukorra veelgi ohtlikumaks. Milline olukord Eesti teedel valitseb ja kuidas see kõik võib lähiajal hakata mõjutama kaupade tarnekiiruseid?
12:00 – 12:20
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul - millele peab vedaja tähelepanu pöörama?
Kaido Konsap IIZI ärikliendiüksuse juht
Sel aastal jõustus uus liikluskindlustuse seadus - millist mõju on see vedajatele avaldanud? Kas uued regulatsioonid on tingimusi parandanud või toonud kaasa uusi väljakutseid? Kas täiendav konkurents kindlustusturul on aidanud hindadel stabiliseeruda või jääb turg endiselt müüjakeskseks? Arutleme, millised strateegiad võiksid aidata vedajatel keerulisel kindlustusmaastikul edu saavutada.
12:20 – 12:40
Sissejuhatus arutellu: kust vedaja king kõige enam pigistab?
esineja kinnitamisel
Skandinaavias on pikemad veosed lubatud juba ammu ja ka Eesti vedajad kasutavad seal neid igapäevaselt. Mille poolest sealsed taristud erinevad Eesti omast ja millist säästu pikad veosed vedajale annavad? Mida arvata olukorrast Via Baltical ja mida tähendaks ühele vedajale see, kui seal tuleks langetada piirkiirust? Milliseid probleeme turvalisusega vedajad veel näevad, olgu see liiklusohutus või kasvav kuritegevus Euroopas?
12:40 – 13:30
Aruteluring: Kuidas saaksid valdkondade katusorganisatsioonid aidata riigil lahendada veondussektori põletavamaid probleeme?
Vladimir Svet Taristuminister
Tiit Parik ERAA president
Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu direktor
Jüri Läll Taristuehituse Liidu ja Tallinna Teed juhatuse liige
Nii Taristuehituse Liit, Autoettevõtete Liit, kui ERAA on püüdnud kõnealuseid probleeme esitle tõsta juba aastaid. Kas riik arvestab nende ettepanekutega piisavalt ja kuidas saaksime parandada omavahelise kommunikatsiooni tulemuslikkust? Millised oleksid lahendused eelkõlanud probleemidele taristuministri seisukohast ja mida enamat ootavad katusorganisatsioonid riigilt?
13:30 – 14:30
Lõuna ja suhtlemispaus
14:29 – 16:40
III sessioon: Tehnoloogia ja keskkond - kuidas parandada oma konkurentsivõimet?
14:30 – 14:55
Üleminek SMART2 meerikutele: kui hästi Eestis on sellega hakkama saadud? Mis on Smart2 ja kuidas seda rakendatakse mobiilsuspaketis?
Siim Truusalu Digimeeriku juhataja
Heikko Laas Optimum Fleet juhatuse liige
Kui paljud Eesti vedajad pidid jääma 1. jaanuarist koduseinte vahele, sest uusi nutimeerikuid ei jõutud õigeks ajaks paigaldada? Milline on olukord Euroopas ja kuidas probleemid suurtes riikides on muutnud olukorda Euroopa maanteevedude turul? Tohutult reegleid ja kohustusi pannakse vedajate õlgadele, aga õilis eesmärk - AUS konkurents, kes ja kuidas seda tagab? Andmete liikumine erinevate kontrollorganite vahel on puudulik ja süsteem hambutu. Millal jõuame loodetud tulemuseni, SMART2 on pooltel nüüd peal.
Laval on nii meerikute paigaldaja kui igapäevaselt Euroopas tegutsev autovedaja.
14:55 – 15:20
Kuidas tänapäevaseid lahendusi veonduses oma kasuks tööle panna ning digitaliseerimine konkurentsieeliseks pöörata?
Tõnis Hintsov Eesti Tarneahelate Juhtimise ühingu Prolog juhatuse esimees
vedaja, esineja kinnitamisel
15:20 – 16:00
Esimesed sammud ja tööriistad teadlikkuse poole – väikese ja keskmise vedaja väljakutsed ning võimalused ESG aruandluse tingimustes
Anu Ruul Ruul Advisory kestliku innovatsiooni strateeg
ESG ja selle mõju trügib aina enam erinevate sektorite igapäeva ellu ja kahtlemata on kasulik end asjade käiguga kursis hoida, sest teadlikkusel on suur roll ettevõtte konkurentsivõimes. Kui suurtel ettevõtetel on aruandluskohustus juba jõustunud või jõustumas, siis väikestel ja keskmistel ettevõtetel (VKE-del) on endiselt hingamisruumi ja seda kohustust pole. Veel! Aruandluskohustus on seevastu aga sageli vedajate klientidel, kelle infovajadusega tuleb VKE-del arvestada. Ettekandes jagame praktilist nõu ja esimese samme, mis aitavad vedajatel suures ESG-maailmas orienteeruda. Räägime, milliseid andmeid suurettevõtted meilt küsida võivad ja miks, kuidas arvutada konkreetse kliendi vedudega seotud jalajälge ja millised on jalajälje vähendamise võimalused. Lisaks vaatame, mida küsib pank ja kuidas hakkavad rohetingimused riigihankeid mõjutama.
16:00 – 16:40
Päeva kokkuvõttev aruteluring: Kas ja kuidas on võimalik ausalt tegutsedes konkurentsis püsida?
Alar Parv Alpter Gruppi juhataja
Toomas Raud Rain Transport omanik
Andrus Laul AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige
Transpordisektori sisendkulud on kasvanud aastatega nagu pärmi peal, kuid sissetulekud jäänud laias laastuis samaks. Ebaausalt tegutsejatel on siiani konkurentsieelis: riigisisesel tööl makstakse välismaa päeva rahasid, juhtidele tasutakse palka kontole jättes maksud samal ajal maksmata. Kuidas ausalt tegutsedes omadega toime tulla ja kui suuri väljakutseid see tegelikult pakub? Kas digitaliseerimine aitaks maanteeveosektoris konkurentsivõimet parandada? Kuidas kaasata pädevat võõrtööjõudu ja kuidas populariseerida autojuhi ametit noortele kodumaal?
16:40 – 16:45
Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
Toimumisaeg:
29.01.2025
Alguseni:
38p 16t 30m
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Räägime, mida vedajad saavad täna ise ära teha, et püsida konkurentsis ning kuidas riik ja liidud saavad teha koostööd, et vedajatele konkurentsivõimeline keskkond tagada.
Peatöövõtja vastutus ja aus konkurents. Taristu olukord ja ohutus. Milliseid võimalusi konkurentsieeliseks pakub tehnoloogia ja keskkond? Need ning mitmed teised vedajatele olulised teemad on fookuses Eesti maanteetranspordi sektori suurimal, juba 13. korda toimuval Autovedajate aastakonverentsil. Konverents toob kokku praktikud ning eksperdid. Laval näidete keskselt üles ehitatud õppetunnid ja edulood, mis pakuvad vedajatele võimalusi põletavaid küsimusi lahendada.
Investeerige üks päev - miks tulla Eesti maanteetranspordi sektori suurimale konverentsile?
Päeva juhib Urmas Vaino.
Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised ning sisupartneriteks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) ja Autoettevõtete Liit (AL).
Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke palun ühendust [email protected] või 667 0105.
08:30 – 09:10
Registreerimine & hommikukohv, aeg suhtlemiseks
09:10 – 09:15
Tere tulemast!
Urmas Vaino Moderaator
09:14 – 10:45
I Sessioon: Aus konkurents ja peatöövõtja vastutus
09:15 – 09:35
Milliseid muutusi peatöövõtja vastutuse suurendamine ehitussektoris kaasa tõi?
Ahto Aruväli Eesti Ehitusettevõtjate Liidu (EEEL) ja Bildgren Ehituse juhatuse liige
Mõne aasta eest hakkas ehitussektoris kehtima EL direktiiv, mis annab peatöövõtjatel oma riskide vähendamiseks rohkem õigusi üle vaadata alltöövõtjate valimise ja nendega lepingute sõlmimise protsesse, et parandada alltöövõtu kvaliteeti ja omavahelist maksekäitumist. Ka Soomes kehtib samalaadne süsteem juba kümmekond aastat kõikides sektorites. Mida pidid ehitussektori eestvedajad seadusemuudatuse läbi surudes tegema ja kui kaua kogu protsess aega võttis? Milliseid muresid see pärast seaduse muutmist on aidanud lahendada ning kas transpordisektoril tasuks sama teekonda ette võttes teha midagi teisiti? Milliseid juriidilisi puudujääke töövõtusuhetes Eestis veel esile on kerkinud ja kui valdkonnaspetsiifilised need on?
09:35 – 09:50
Peatöövõtja vastutus – miks oluline ELi direktiiv transpordisektoris ei kehti ja kuidas aitaks kaasa ausale konkurentsile
Anu Viks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) teabe ja TIR spetsialist
Räägime, milliseid olulisi probleeme aitaks see vedajate sektoris lahendada?
09:50 – 10:00
Sissejuhatus arutellu: Kuidas Maksu- ja tolliameti näeb olukorda?
Raigo Uukkivi Maksu- ja tolliameti peadirektor
Millised on riigi plaanid ja võimalused olukorda parandada ning kuidas ettevõtjad saaksid omalt poolt sellele kaasa aidata?
10:00 – 10:45
Aruteluring: millised seadusandlikud hoovad on üldse riigil olemas, et tagada aus konkurents ja ettevõtluskeskkond?
Raigo Uukkivi Maksu- ja tolliameti peadirektor
Ahto Aruväli Eesti Ehitusettevõtjate Liidu (EEEL) ja Bildgren Ehituse juhatuse liige
Anu Viks Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) teabe ja TIR spetsialist
Soodsate hindadega alltöövõtjad, kes jätavad sageli osad maksud maksmata või töötajad ilma palgata, on tänaseni veondussektoris üsna tavapärane nähtus, mis kahjustab oluliselt ausat konkurentsikeskkonda. Millised on riigi plaanid ja võimalused olukorda parandada ning kuidas ettevõtjad saaksid omalt poolt sellele kaasa aidata?
10:45 – 11:15
Kohvi- ja suhtlemispaus
11:14 – 13:30
II sessioon: Taristu - piirangud ja võimalused
11:15 – 11:40
Rasketranspordi tulevik. Ettevõtja valikud järgmiseks 10 aastaks
Norman Leemets Alexela energialahenduste valdkonnajuht
Kuidas mõjutavad kütuseturu maksumuudatused rasketranspordi tulevikku? Kuidas näeb Eesti suurima energiateenuste portfelliga Alexela erinevate kütuste kuluefektiivsust lähitulevikus? Alexela kogemus ja mida näitavad numbrid? Mida oleks mõistlik juba täna teha, et maksumuudatuste negatiivset mõju minimeerida?
11:40 – 12:00
Millal peame hakkama langetama teedel piirkiirus ja pikendama kaupade tarneaega?
Jüri Läll Taristuehituse Liidu ja Tallinna Teed juhatuse liige
Eesti riigi kärpekava puudutab valusalt ka teede ehitust ja korrashoidu ning trendi jätkudes oleme sunnitud ohutuse tagamiseks hakkama varem või hiljem mõtlema piirkiiruste langetamisele. Seda eriti peamistes 1+1 transiidikorides, kus suur veokite hulk on lisaks karmidele liiklusõnnetustele tekitanud teedesse rööpaid, mis rahastuse kahanemisel muudavad olukorra veelgi ohtlikumaks. Milline olukord Eesti teedel valitseb ja kuidas see kõik võib lähiajal hakata mõjutama kaupade tarnekiiruseid?
12:00 – 12:20
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul - millele peab vedaja tähelepanu pöörama?
Kaido Konsap IIZI ärikliendiüksuse juht
Sel aastal jõustus uus liikluskindlustuse seadus - millist mõju on see vedajatele avaldanud? Kas uued regulatsioonid on tingimusi parandanud või toonud kaasa uusi väljakutseid? Kas täiendav konkurents kindlustusturul on aidanud hindadel stabiliseeruda või jääb turg endiselt müüjakeskseks? Arutleme, millised strateegiad võiksid aidata vedajatel keerulisel kindlustusmaastikul edu saavutada.
12:20 – 12:40
Sissejuhatus arutellu: kust vedaja king kõige enam pigistab?
esineja kinnitamisel
Skandinaavias on pikemad veosed lubatud juba ammu ja ka Eesti vedajad kasutavad seal neid igapäevaselt. Mille poolest sealsed taristud erinevad Eesti omast ja millist säästu pikad veosed vedajale annavad? Mida arvata olukorrast Via Baltical ja mida tähendaks ühele vedajale see, kui seal tuleks langetada piirkiirust? Milliseid probleeme turvalisusega vedajad veel näevad, olgu see liiklusohutus või kasvav kuritegevus Euroopas?
12:40 – 13:30
Aruteluring: Kuidas saaksid valdkondade katusorganisatsioonid aidata riigil lahendada veondussektori põletavamaid probleeme?
Vladimir Svet Taristuminister
Tiit Parik ERAA president
Kersten Kattai Autoettevõtete Liidu direktor
Jüri Läll Taristuehituse Liidu ja Tallinna Teed juhatuse liige
Nii Taristuehituse Liit, Autoettevõtete Liit, kui ERAA on püüdnud kõnealuseid probleeme esitle tõsta juba aastaid. Kas riik arvestab nende ettepanekutega piisavalt ja kuidas saaksime parandada omavahelise kommunikatsiooni tulemuslikkust? Millised oleksid lahendused eelkõlanud probleemidele taristuministri seisukohast ja mida enamat ootavad katusorganisatsioonid riigilt?
13:30 – 14:30
Lõuna ja suhtlemispaus
14:29 – 16:40
III sessioon: Tehnoloogia ja keskkond - kuidas parandada oma konkurentsivõimet?
14:30 – 14:55
Üleminek SMART2 meerikutele: kui hästi Eestis on sellega hakkama saadud? Mis on Smart2 ja kuidas seda rakendatakse mobiilsuspaketis?
Siim Truusalu Digimeeriku juhataja
Heikko Laas Optimum Fleet juhatuse liige
Kui paljud Eesti vedajad pidid jääma 1. jaanuarist koduseinte vahele, sest uusi nutimeerikuid ei jõutud õigeks ajaks paigaldada? Milline on olukord Euroopas ja kuidas probleemid suurtes riikides on muutnud olukorda Euroopa maanteevedude turul? Tohutult reegleid ja kohustusi pannakse vedajate õlgadele, aga õilis eesmärk - AUS konkurents, kes ja kuidas seda tagab? Andmete liikumine erinevate kontrollorganite vahel on puudulik ja süsteem hambutu. Millal jõuame loodetud tulemuseni, SMART2 on pooltel nüüd peal.
Laval on nii meerikute paigaldaja kui igapäevaselt Euroopas tegutsev autovedaja.
14:55 – 15:20
Kuidas tänapäevaseid lahendusi veonduses oma kasuks tööle panna ning digitaliseerimine konkurentsieeliseks pöörata?
Tõnis Hintsov Eesti Tarneahelate Juhtimise ühingu Prolog juhatuse esimees
vedaja, esineja kinnitamisel
15:20 – 16:00
Esimesed sammud ja tööriistad teadlikkuse poole – väikese ja keskmise vedaja väljakutsed ning võimalused ESG aruandluse tingimustes
Anu Ruul Ruul Advisory kestliku innovatsiooni strateeg
ESG ja selle mõju trügib aina enam erinevate sektorite igapäeva ellu ja kahtlemata on kasulik end asjade käiguga kursis hoida, sest teadlikkusel on suur roll ettevõtte konkurentsivõimes. Kui suurtel ettevõtetel on aruandluskohustus juba jõustunud või jõustumas, siis väikestel ja keskmistel ettevõtetel (VKE-del) on endiselt hingamisruumi ja seda kohustust pole. Veel! Aruandluskohustus on seevastu aga sageli vedajate klientidel, kelle infovajadusega tuleb VKE-del arvestada. Ettekandes jagame praktilist nõu ja esimese samme, mis aitavad vedajatel suures ESG-maailmas orienteeruda. Räägime, milliseid andmeid suurettevõtted meilt küsida võivad ja miks, kuidas arvutada konkreetse kliendi vedudega seotud jalajälge ja millised on jalajälje vähendamise võimalused. Lisaks vaatame, mida küsib pank ja kuidas hakkavad rohetingimused riigihankeid mõjutama.
16:00 – 16:40
Päeva kokkuvõttev aruteluring: Kas ja kuidas on võimalik ausalt tegutsedes konkurentsis püsida?
Alar Parv Alpter Gruppi juhataja
Toomas Raud Rain Transport omanik
Andrus Laul AloneWolf juhatuse liige / Autoettevõtete Liidu juhatuse liige
Transpordisektori sisendkulud on kasvanud aastatega nagu pärmi peal, kuid sissetulekud jäänud laias laastuis samaks. Ebaausalt tegutsejatel on siiani konkurentsieelis: riigisisesel tööl makstakse välismaa päeva rahasid, juhtidele tasutakse palka kontole jättes maksud samal ajal maksmata. Kuidas ausalt tegutsedes omadega toime tulla ja kui suuri väljakutseid see tegelikult pakub? Kas digitaliseerimine aitaks maanteeveosektoris konkurentsivõimet parandada? Kuidas kaasata pädevat võõrtööjõudu ja kuidas populariseerida autojuhi ametit noortele kodumaal?
16:40 – 16:45
Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
Hind | Soodushind kuni 15.01.2025 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
Autovedajate Aastakonverents 2025 | 429,00 € 523,38 € km-ga 429,00 € | 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € 425,78 € km-ga | |
Autovedajate Aastakonverents 2025, 2+ osaleja erihind | 429,00 € 523,38 € km-ga 429,00 € | 299,00 € 364,78 € km-ga 299,00 € 364,78 € km-ga |
Autovedajate Aastakonverents 2025 OsalejaidHind 429,00 € 523,38 € km-ga 429,00 € 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € 425,78 € km-ga |
Autovedajate Aastakonverents 2025, 2+ osaleja erihind OsalejaidHind 429,00 € 523,38 € km-ga 429,00 € 299,00 € 364,78 € km-ga 299,00 € 364,78 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus