09:30 – 10:00
Hommikukohv
Toimumiskoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia
E-kaubanduse UX konverentsi ja konkursi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.
Kasutajasõbralikuma e-poe konkursi žürii liikmed vaatavad läbi ca 35 Eesti e-poodi ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks muuta/parandada ja mida on ka teistel õppida.
Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.
Miks tulla konverentsile:
09:30 – 10:00
Hommikukohv
10:00 – 10:35
Kuidas AI aitab e-poe kasutajakogemust parandada?
Arnis Jēkabsons Läti Element Digitali juht
Arnis Jēkabsons on legendaare Läti digiturundaja, kes on Läti turundusmaastikul aktiivne olnud 2010. aastast. Täna on Arnis Element Digitali juht ja on Lätis AI- teemal üks juhtivaid eksperte.
10:35 – 11:10
Vestlusring: teenusedisain e-kaubanduses
Markko Karu Tabasco strateegilise disainiüksuse juht
Kaarel Mikkin Brand Manuali teenusedisainer ja brändistrateeg
Jana Kukk Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TalTech õppejõud
Helina Sildvee KPMG Baltics teenusedisainer
Eesti juhtivad teenusedisainerid jagavad oma isiklikke kogemusi Eesti e-poodidega ja annavad nõu, mida oleks (lihtsalt ja kiiresti) võimalik parandada.
11:09 – 14:00
KONKURSITÖÖDE ARUTELU.
Konkursi zürii liikmed analüüsivad e-poode erinevate kriteeriumide lõikes ja annavad oma soovitusi, mida saaks paremini teha.
11:10 – 11:40
Tootepildid ja tootekirjeldused
Madis Kerna Amazoni müüja, Erismet OÜ juht
Madis Kerna on pea 10 aastat müünud Amazonis ning kiiresti muutvad Amazoni maailams peab olema alati kõigeks valmis. Enda ettekandes jagab ta üldisi soovitusi, mida tasub Eesti e-poodidel õppida Amazonist ning analüüsib ka Eesti e-poodide tootepilte ja tootetekste.
11:40 – 12:10
E-poodide kasutajakogemus: maailma trendid ja Eesti kogemus
Darja Prants Teenuse ja kasutajakogemuse disainer, koolitaja, tiimijuht Trinidad Wiseman
12:10 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:30
Kättetoimetamine ja tagastused
Andre Veskimeister Parcellockercentrali juht
13:30 – 14:00
Klienditeenindus: Kanalid (chat, email, telefon, jm), teeninduse kvaliteet ja kiirus
Mari Arnover Kliendiuuringud.ee ekspert
14:00 – 14:30
Milliseid makselahendusi klient aastal 2024 eelistab?
Indrek Kaljumäe LHV maksete kogumise tootejuht
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Case study: Plukttea.com (Läti)
Māra Lieplapa Plūkt SIA asutaja
PLŪKT tuleb väikesest Põhja-Läti Prauliena vallast, misa asub metsade ja aasade keskel. Asutajad usuvad, et väikesest maakohast võib teha globaalset äri - täna müüakse nende orgaanilist teed 22 riigis üle maailma.
Tegemist on Baltic E-commerce Awards 2023 kasutajasõbralik Läti e-pood võitja
15:30 – 16:00
Vestlusring: E-kaubanduse UX trendid 2024 Eestis
Kethy Bonder Roadly juht
Toomas R. Raist Rahva Raamatu e-äri arendusjuht
Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht
16:00 – 16:30
E-kaubanduse UX konkursi võitjate autasustamine
16:30
Lõpp
Toimumiskoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia
E-kaubanduse UX konverentsi ja konkursi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.
Kasutajasõbralikuma e-poe konkursi žürii liikmed vaatavad läbi ca 35 Eesti e-poodi ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks muuta/parandada ja mida on ka teistel õppida.
Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.
Miks tulla konverentsile:
09:30 – 10:00
Hommikukohv
10:00 – 10:35
Kuidas AI aitab e-poe kasutajakogemust parandada?
Arnis Jēkabsons Läti Element Digitali juht
Arnis Jēkabsons on legendaare Läti digiturundaja, kes on Läti turundusmaastikul aktiivne olnud 2010. aastast. Täna on Arnis Element Digitali juht ja on Lätis AI- teemal üks juhtivaid eksperte.
10:35 – 11:10
Vestlusring: teenusedisain e-kaubanduses
Markko Karu Tabasco strateegilise disainiüksuse juht
Kaarel Mikkin Brand Manuali teenusedisainer ja brändistrateeg
Jana Kukk Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TalTech õppejõud
Helina Sildvee KPMG Baltics teenusedisainer
Eesti juhtivad teenusedisainerid jagavad oma isiklikke kogemusi Eesti e-poodidega ja annavad nõu, mida oleks (lihtsalt ja kiiresti) võimalik parandada.
11:09 – 14:00
KONKURSITÖÖDE ARUTELU.
Konkursi zürii liikmed analüüsivad e-poode erinevate kriteeriumide lõikes ja annavad oma soovitusi, mida saaks paremini teha.
11:10 – 11:40
Tootepildid ja tootekirjeldused
Madis Kerna Amazoni müüja, Erismet OÜ juht
Madis Kerna on pea 10 aastat müünud Amazonis ning kiiresti muutvad Amazoni maailams peab olema alati kõigeks valmis. Enda ettekandes jagab ta üldisi soovitusi, mida tasub Eesti e-poodidel õppida Amazonist ning analüüsib ka Eesti e-poodide tootepilte ja tootetekste.
11:40 – 12:10
E-poodide kasutajakogemus: maailma trendid ja Eesti kogemus
Darja Prants Teenuse ja kasutajakogemuse disainer, koolitaja, tiimijuht Trinidad Wiseman
12:10 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:30
Kättetoimetamine ja tagastused
Andre Veskimeister Parcellockercentrali juht
13:30 – 14:00
Klienditeenindus: Kanalid (chat, email, telefon, jm), teeninduse kvaliteet ja kiirus
Mari Arnover Kliendiuuringud.ee ekspert
14:00 – 14:30
Milliseid makselahendusi klient aastal 2024 eelistab?
Indrek Kaljumäe LHV maksete kogumise tootejuht
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Case study: Plukttea.com (Läti)
Māra Lieplapa Plūkt SIA asutaja
PLŪKT tuleb väikesest Põhja-Läti Prauliena vallast, misa asub metsade ja aasade keskel. Asutajad usuvad, et väikesest maakohast võib teha globaalset äri - täna müüakse nende orgaanilist teed 22 riigis üle maailma.
Tegemist on Baltic E-commerce Awards 2023 kasutajasõbralik Läti e-pood võitja
15:30 – 16:00
Vestlusring: E-kaubanduse UX trendid 2024 Eestis
Kethy Bonder Roadly juht
Toomas R. Raist Rahva Raamatu e-äri arendusjuht
Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht
16:00 – 16:30
E-kaubanduse UX konkursi võitjate autasustamine
16:30
Lõpp
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Tallinn, Liivalaia 33