Jaekettide - tootjate - hulgikaupmeeste ühisseminar

Jaekettide - tootjate - hulgikaupmeeste ühisseminar

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord hinnaläbirääkimistele, hinna muutustele ning seeläbi toimuvatele sortimendimuudatustele.

Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihaldurid, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.

Miks osaleda:

  • seminaril kuulevad osalejad olukorrast jaekaubandusturul ning mis muutused seal ees ootamas on;
  • räägime ka tarbijate käitumisest ja sellest, miks nad teevad neid valikuid nagu nad teevad;
  • juttu tuleb ka hinnaläbirääkimistest ja sellest, mida hinnad on teinud ning kus suunad liikunud;
  • olulisel kohal konverentsil on ka tooteinfo uued nõuded ning kriisi sortiment;
  • jaekettide esindajad räägivad sellest, kuidas oma toodetega nende sortimenti saab ning kui suur argument on siiski hind;
  • osalejatel on võimalus tasuta pakkuda enda ettevõtte tooteid esinejate kinekotti. Saada enda soov [email protected].

Programm

09:20 – 10:00

Saabumine ja hommikukohv

10:00 – 10:10

Avasõnad

Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht

Moderaator

10:10 – 10:40

Kuhu liigub Eesti jaekaubandus?

Indrek Kaljumäe LHV jaekaubanduse makselahenduste tootejuht

Indrek on üks Eesti juhtivaid jaekaubanduse makselahenduste eestkõnelejaid, kellel on tänu igapäevasele LHV-s jaekaupmeestele makselahenduste pakkumisele hea ülevaade Eesti jaekaubanduse arengutest ja tulevikutrendidest, mis toetavad jaekaubanduse arengut

10:40 – 11:00

Kuidas võita Eesti tarbija süda 2024. aastal?

Kaspar Küünarpuu Dentsu Estonia AS juht

Ettekanne lahkab tarbija suhted brändidega dentsu pikaajalise ja mahuka tarbijauuringu CCS andmetele tuginedes. Milliseid ettevõtteid Eesti tarbijad armastavad ja mida neilt eelkõige ootavad. Kas 2024. aastal võidab tarbija südamed vaid hinnaga või lähevad talle korda ka muud aspektid nagu näiteks päritolu, kvaliteet, jätkusuutlikkus?

11:00 – 11:20

Toiduainete hindade dünaamika - miks nii läinud on?

Peeter Raudsepp Eesti Konjuktuuriinstituudi direktor

Ettekanne sisaldab viimase kvartali ülevaadet hindade dünaamikast, tagasivaate viimasele kahele aastale koos põhjuste analüüsiga, kasumi jaotuse muutuste ülevaade tootja-tööstus-kaubandus, võrdluse eelmiste suuremate muudatustega paarikümne aasta jooksul ja vaate tulevikku.

11:20 – 12:00

Kas tõesti loeb ainult „hea“ hind?

Georg Merilo Läbirääkimiste kooli asutaja ja Äripäeva Akadeemia koolitaja

Georg Merilo viib osalejad sekunditki raiskamata läbirääkimiste kunsti võlumaailma. Juttu tuleb sellest, mis asi see "läbirääkimised" õigupoolest on? Kus ja milline on läbirääkimiste standard aastal 2024? Kes on hea läbirääkija, või väga hea, või koguni maailmatasemel? Mis vahe on olla läbirääkimistel ostja või müüja rollis? Mis asi on see maagiline "hind" hinnaläbirääkimistel? Kui palju on lepingutes (ostu-müügi-, tarne-, rendi- jne) ballasti? Mida kohe peale tänast seminari kasutama (tüvest "kasu") saad hakata?  

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:40

Arutelu: Toidu julgeolek ja kriisi sortiment. Mis see on ja kuidas valmistutakse?

Oliver Rist Coop Eesti ostudirektor

Sirje Potisepp Toiduliidu juht

Mis on plaan toidu julgeolekuks ning kuidas valmistuvad selleks toidutootjad ja jaeketid? Mida teevad hinnad kriisis?

13:30 – 13:50

Efektiivsuse tõstmine tarneahelas

Juri Ljaskin Prisma Peremarketi tarneahela, kaupluse protsesside arenduse ja jätkusuutlikkuse asepresident

Juri räägib sellest, kuidas ta näeb jaemüüja ja tarnija/partneri vastavat rolli ning milliseid tegevusi saab koos teha, et tarneahelas efektiivsust tõsta ja väärtust luua.

13:50 – 14:10

Omnibuss direktiiv – selle rakendamine ja murekohad jaekettidele

Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht

Maikuus täitub kaks aastat Omnibus direktiivi jõustumisest. Kuidas osutus lihtsate ja arusaadavate nõuete rakendamine keeruliseks?  Kristjan räägib sellest, mida  ja kuidas on muutnud direktiiv toidukaupmeeste tegevusväljal.

14:10 – 14:30

Orkla Eesti lähenemine EU kestlikkuse direktiividele vastavuse tagamiseks

Evelin Heiberg Orkla Eesti jätkusuutlikkuse juht

Kuidas valmistuda jätkusuutlikuse raporteerimise ja hoolsuskohustuse direktiivi vastavuseks? Kuidas ja kelle abil saadakse toote info kokku?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

Eesti tootjad Lidli püsisortimendis ja kampaaniates

Karina Šabelski Lidl Eesti ostuosakonna juht

15:30 – 16:00

Jaeketi sortimendi strateegia hinnatundliku tarbimise tuules

Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht

Milline on ratsionaalne sortiment, omamärgitoodete võidukäik.

16:00 – 16:30

Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluses tooteid?

Jan Plaan Bolt Marketi juht

Madis Varend Wolt Marketi Baltikumi varude juht

Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluse tooteid müügiks ning mida tarbijad kõige enam ostavad kiire tarnega poodidest.

Jaekettide - tootjate - hulgikaupmeeste ühisseminar

Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord hinnaläbirääkimistele, hinna muutustele ning seeläbi toimuvatele sortimendimuudatustele.

Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihaldurid, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.

Miks osaleda:

  • seminaril kuulevad osalejad olukorrast jaekaubandusturul ning mis muutused seal ees ootamas on;
  • räägime ka tarbijate käitumisest ja sellest, miks nad teevad neid valikuid nagu nad teevad;
  • juttu tuleb ka hinnaläbirääkimistest ja sellest, mida hinnad on teinud ning kus suunad liikunud;
  • olulisel kohal konverentsil on ka tooteinfo uued nõuded ning kriisi sortiment;
  • jaekettide esindajad räägivad sellest, kuidas oma toodetega nende sortimenti saab ning kui suur argument on siiski hind;
  • osalejatel on võimalus tasuta pakkuda enda ettevõtte tooteid esinejate kinekotti. Saada enda soov [email protected].

Programm

09:20 – 10:00

Saabumine ja hommikukohv

10:00 – 10:10

Avasõnad

Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht

Moderaator

10:10 – 10:40

Kuhu liigub Eesti jaekaubandus?

Indrek Kaljumäe LHV jaekaubanduse makselahenduste tootejuht

Indrek on üks Eesti juhtivaid jaekaubanduse makselahenduste eestkõnelejaid, kellel on tänu igapäevasele LHV-s jaekaupmeestele makselahenduste pakkumisele hea ülevaade Eesti jaekaubanduse arengutest ja tulevikutrendidest, mis toetavad jaekaubanduse arengut

10:40 – 11:00

Kuidas võita Eesti tarbija süda 2024. aastal?

Kaspar Küünarpuu Dentsu Estonia AS juht

Ettekanne lahkab tarbija suhted brändidega dentsu pikaajalise ja mahuka tarbijauuringu CCS andmetele tuginedes. Milliseid ettevõtteid Eesti tarbijad armastavad ja mida neilt eelkõige ootavad. Kas 2024. aastal võidab tarbija südamed vaid hinnaga või lähevad talle korda ka muud aspektid nagu näiteks päritolu, kvaliteet, jätkusuutlikkus?

11:00 – 11:20

Toiduainete hindade dünaamika - miks nii läinud on?

Peeter Raudsepp Eesti Konjuktuuriinstituudi direktor

Ettekanne sisaldab viimase kvartali ülevaadet hindade dünaamikast, tagasivaate viimasele kahele aastale koos põhjuste analüüsiga, kasumi jaotuse muutuste ülevaade tootja-tööstus-kaubandus, võrdluse eelmiste suuremate muudatustega paarikümne aasta jooksul ja vaate tulevikku.

11:20 – 12:00

Kas tõesti loeb ainult „hea“ hind?

Georg Merilo Läbirääkimiste kooli asutaja ja Äripäeva Akadeemia koolitaja

Georg Merilo viib osalejad sekunditki raiskamata läbirääkimiste kunsti võlumaailma. Juttu tuleb sellest, mis asi see "läbirääkimised" õigupoolest on? Kus ja milline on läbirääkimiste standard aastal 2024? Kes on hea läbirääkija, või väga hea, või koguni maailmatasemel? Mis vahe on olla läbirääkimistel ostja või müüja rollis? Mis asi on see maagiline "hind" hinnaläbirääkimistel? Kui palju on lepingutes (ostu-müügi-, tarne-, rendi- jne) ballasti? Mida kohe peale tänast seminari kasutama (tüvest "kasu") saad hakata?  

12:00 – 13:00

Lõuna

13:00 – 13:40

Arutelu: Toidu julgeolek ja kriisi sortiment. Mis see on ja kuidas valmistutakse?

Oliver Rist Coop Eesti ostudirektor

Sirje Potisepp Toiduliidu juht

Mis on plaan toidu julgeolekuks ning kuidas valmistuvad selleks toidutootjad ja jaeketid? Mida teevad hinnad kriisis?

13:30 – 13:50

Efektiivsuse tõstmine tarneahelas

Juri Ljaskin Prisma Peremarketi tarneahela, kaupluse protsesside arenduse ja jätkusuutlikkuse asepresident

Juri räägib sellest, kuidas ta näeb jaemüüja ja tarnija/partneri vastavat rolli ning milliseid tegevusi saab koos teha, et tarneahelas efektiivsust tõsta ja väärtust luua.

13:50 – 14:10

Omnibuss direktiiv – selle rakendamine ja murekohad jaekettidele

Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht

Maikuus täitub kaks aastat Omnibus direktiivi jõustumisest. Kuidas osutus lihtsate ja arusaadavate nõuete rakendamine keeruliseks?  Kristjan räägib sellest, mida  ja kuidas on muutnud direktiiv toidukaupmeeste tegevusväljal.

14:10 – 14:30

Orkla Eesti lähenemine EU kestlikkuse direktiividele vastavuse tagamiseks

Evelin Heiberg Orkla Eesti jätkusuutlikkuse juht

Kuidas valmistuda jätkusuutlikuse raporteerimise ja hoolsuskohustuse direktiivi vastavuseks? Kuidas ja kelle abil saadakse toote info kokku?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:30

Eesti tootjad Lidli püsisortimendis ja kampaaniates

Karina Šabelski Lidl Eesti ostuosakonna juht

15:30 – 16:00

Jaeketi sortimendi strateegia hinnatundliku tarbimise tuules

Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht

Milline on ratsionaalne sortiment, omamärgitoodete võidukäik.

16:00 – 16:30

Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluses tooteid?

Jan Plaan Bolt Marketi juht

Madis Varend Wolt Marketi Baltikumi varude juht

Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluse tooteid müügiks ning mida tarbijad kõige enam ostavad kiire tarnega poodidest.

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]