09:20 – 10:00
Saabumine ja hommikukohv
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord hinnaläbirääkimistele, hinna muutustele ning seeläbi toimuvatele sortimendimuudatustele.
Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihaldurid, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.
Miks osaleda:
09:20 – 10:00
Saabumine ja hommikukohv
10:00 – 10:10
Avasõnad
Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht
Moderaator
10:10 – 10:40
Kuhu liigub Eesti jaekaubandus?
Indrek Kaljumäe LHV jaekaubanduse makselahenduste tootejuht
Indrek on üks Eesti juhtivaid jaekaubanduse makselahenduste eestkõnelejaid, kellel on tänu igapäevasele LHV-s jaekaupmeestele makselahenduste pakkumisele hea ülevaade Eesti jaekaubanduse arengutest ja tulevikutrendidest, mis toetavad jaekaubanduse arengut
10:40 – 11:00
Kuidas võita Eesti tarbija süda 2024. aastal?
Kaspar Küünarpuu Dentsu Estonia AS juht
Ettekanne lahkab tarbija suhted brändidega dentsu pikaajalise ja mahuka tarbijauuringu CCS andmetele tuginedes. Milliseid ettevõtteid Eesti tarbijad armastavad ja mida neilt eelkõige ootavad. Kas 2024. aastal võidab tarbija südamed vaid hinnaga või lähevad talle korda ka muud aspektid nagu näiteks päritolu, kvaliteet, jätkusuutlikkus?
11:00 – 11:20
Toiduainete hindade dünaamika - miks nii läinud on?
Peeter Raudsepp Eesti Konjuktuuriinstituudi direktor
Ettekanne sisaldab viimase kvartali ülevaadet hindade dünaamikast, tagasivaate viimasele kahele aastale koos põhjuste analüüsiga, kasumi jaotuse muutuste ülevaade tootja-tööstus-kaubandus, võrdluse eelmiste suuremate muudatustega paarikümne aasta jooksul ja vaate tulevikku.
11:20 – 12:00
Kas tõesti loeb ainult „hea“ hind?
Georg Merilo Läbirääkimiste kooli asutaja ja Äripäeva Akadeemia koolitaja
Georg Merilo viib osalejad sekunditki raiskamata läbirääkimiste kunsti võlumaailma. Juttu tuleb sellest, mis asi see "läbirääkimised" õigupoolest on? Kus ja milline on läbirääkimiste standard aastal 2024? Kes on hea läbirääkija, või väga hea, või koguni maailmatasemel? Mis vahe on olla läbirääkimistel ostja või müüja rollis? Mis asi on see maagiline "hind" hinnaläbirääkimistel? Kui palju on lepingutes (ostu-müügi-, tarne-, rendi- jne) ballasti? Mida kohe peale tänast seminari kasutama (tüvest "kasu") saad hakata?
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:40
Arutelu: Toidu julgeolek ja kriisi sortiment. Mis see on ja kuidas valmistutakse?
Oliver Rist Coop Eesti ostudirektor
Sirje Potisepp Toiduliidu juht
Mis on plaan toidu julgeolekuks ning kuidas valmistuvad selleks toidutootjad ja jaeketid? Mida teevad hinnad kriisis?
13:30 – 13:50
Efektiivsuse tõstmine tarneahelas
Juri Ljaskin Prisma Peremarketi tarneahela, kaupluse protsesside arenduse ja jätkusuutlikkuse asepresident
Juri räägib sellest, kuidas ta näeb jaemüüja ja tarnija/partneri vastavat rolli ning milliseid tegevusi saab koos teha, et tarneahelas efektiivsust tõsta ja väärtust luua.
13:50 – 14:10
Omnibuss direktiiv – selle rakendamine ja murekohad jaekettidele
Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht
Maikuus täitub kaks aastat Omnibus direktiivi jõustumisest. Kuidas osutus lihtsate ja arusaadavate nõuete rakendamine keeruliseks? Kristjan räägib sellest, mida ja kuidas on muutnud direktiiv toidukaupmeeste tegevusväljal.
14:10 – 14:30
Orkla Eesti lähenemine EU kestlikkuse direktiividele vastavuse tagamiseks
Evelin Heiberg Orkla Eesti jätkusuutlikkuse juht
Kuidas valmistuda jätkusuutlikuse raporteerimise ja hoolsuskohustuse direktiivi vastavuseks? Kuidas ja kelle abil saadakse toote info kokku?
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Eesti tootjad Lidli püsisortimendis ja kampaaniates
Karina Šabelski Lidl Eesti ostuosakonna juht
15:30 – 16:00
Jaeketi sortimendi strateegia hinnatundliku tarbimise tuules
Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht
Milline on ratsionaalne sortiment, omamärgitoodete võidukäik.
16:00 – 16:30
Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluses tooteid?
Jan Plaan Bolt Marketi juht
Madis Varend Wolt Marketi Baltikumi varude juht
Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluse tooteid müügiks ning mida tarbijad kõige enam ostavad kiire tarnega poodidest.
Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar keskendub seekord hinnaläbirääkimistele, hinna muutustele ning seeläbi toimuvatele sortimendimuudatustele.
Seminar on koht, kus saavad omavahel kokku jaekettide ostujuhid, tootjate ja hulgikaupmeeste müügijuhid ning võtmekliendihaldurid, et vabas õhkkonnas mõtteid jagada ja eelkokkuleppeid sõlmida.
Miks osaleda:
09:20 – 10:00
Saabumine ja hommikukohv
10:00 – 10:10
Avasõnad
Nele Peil Kaupmeeste Liidu tegevjuht
Moderaator
10:10 – 10:40
Kuhu liigub Eesti jaekaubandus?
Indrek Kaljumäe LHV jaekaubanduse makselahenduste tootejuht
Indrek on üks Eesti juhtivaid jaekaubanduse makselahenduste eestkõnelejaid, kellel on tänu igapäevasele LHV-s jaekaupmeestele makselahenduste pakkumisele hea ülevaade Eesti jaekaubanduse arengutest ja tulevikutrendidest, mis toetavad jaekaubanduse arengut
10:40 – 11:00
Kuidas võita Eesti tarbija süda 2024. aastal?
Kaspar Küünarpuu Dentsu Estonia AS juht
Ettekanne lahkab tarbija suhted brändidega dentsu pikaajalise ja mahuka tarbijauuringu CCS andmetele tuginedes. Milliseid ettevõtteid Eesti tarbijad armastavad ja mida neilt eelkõige ootavad. Kas 2024. aastal võidab tarbija südamed vaid hinnaga või lähevad talle korda ka muud aspektid nagu näiteks päritolu, kvaliteet, jätkusuutlikkus?
11:00 – 11:20
Toiduainete hindade dünaamika - miks nii läinud on?
Peeter Raudsepp Eesti Konjuktuuriinstituudi direktor
Ettekanne sisaldab viimase kvartali ülevaadet hindade dünaamikast, tagasivaate viimasele kahele aastale koos põhjuste analüüsiga, kasumi jaotuse muutuste ülevaade tootja-tööstus-kaubandus, võrdluse eelmiste suuremate muudatustega paarikümne aasta jooksul ja vaate tulevikku.
11:20 – 12:00
Kas tõesti loeb ainult „hea“ hind?
Georg Merilo Läbirääkimiste kooli asutaja ja Äripäeva Akadeemia koolitaja
Georg Merilo viib osalejad sekunditki raiskamata läbirääkimiste kunsti võlumaailma. Juttu tuleb sellest, mis asi see "läbirääkimised" õigupoolest on? Kus ja milline on läbirääkimiste standard aastal 2024? Kes on hea läbirääkija, või väga hea, või koguni maailmatasemel? Mis vahe on olla läbirääkimistel ostja või müüja rollis? Mis asi on see maagiline "hind" hinnaläbirääkimistel? Kui palju on lepingutes (ostu-müügi-, tarne-, rendi- jne) ballasti? Mida kohe peale tänast seminari kasutama (tüvest "kasu") saad hakata?
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:40
Arutelu: Toidu julgeolek ja kriisi sortiment. Mis see on ja kuidas valmistutakse?
Oliver Rist Coop Eesti ostudirektor
Sirje Potisepp Toiduliidu juht
Mis on plaan toidu julgeolekuks ning kuidas valmistuvad selleks toidutootjad ja jaeketid? Mida teevad hinnad kriisis?
13:30 – 13:50
Efektiivsuse tõstmine tarneahelas
Juri Ljaskin Prisma Peremarketi tarneahela, kaupluse protsesside arenduse ja jätkusuutlikkuse asepresident
Juri räägib sellest, kuidas ta näeb jaemüüja ja tarnija/partneri vastavat rolli ning milliseid tegevusi saab koos teha, et tarneahelas efektiivsust tõsta ja väärtust luua.
13:50 – 14:10
Omnibuss direktiiv – selle rakendamine ja murekohad jaekettidele
Kristjan Anderson Selveri äriarvestuse juht
Maikuus täitub kaks aastat Omnibus direktiivi jõustumisest. Kuidas osutus lihtsate ja arusaadavate nõuete rakendamine keeruliseks? Kristjan räägib sellest, mida ja kuidas on muutnud direktiiv toidukaupmeeste tegevusväljal.
14:10 – 14:30
Orkla Eesti lähenemine EU kestlikkuse direktiividele vastavuse tagamiseks
Evelin Heiberg Orkla Eesti jätkusuutlikkuse juht
Kuidas valmistuda jätkusuutlikuse raporteerimise ja hoolsuskohustuse direktiivi vastavuseks? Kuidas ja kelle abil saadakse toote info kokku?
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
Eesti tootjad Lidli püsisortimendis ja kampaaniates
Karina Šabelski Lidl Eesti ostuosakonna juht
15:30 – 16:00
Jaeketi sortimendi strateegia hinnatundliku tarbimise tuules
Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht
Milline on ratsionaalne sortiment, omamärgitoodete võidukäik.
16:00 – 16:30
Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluses tooteid?
Jan Plaan Bolt Marketi juht
Madis Varend Wolt Marketi Baltikumi varude juht
Kuidas valitakse piiratud sortimendiga kaupluse tooteid müügiks ning mida tarbijad kõige enam ostavad kiire tarnega poodidest.
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.